Przetargi.pl
„Zakup Tablicy do Wyświetlania Wyników w obiekcie Hali Lodowej przy ul. Chemików 4"

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 32600 Oświęcim, ul. Legionów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 434 339 , fax. 338 434 727
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Legionów 15
    32600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 434 339, fax. 338 434 727
    REGON: 35706151600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.oswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup Tablicy do Wyświetlania Wyników w obiekcie Hali Lodowej przy ul. Chemików 4"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablicy wyników oraz osprzętu według opisu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Do zakresu przedmiotu zamówienia należy: a) dostawa i montaż fabrycznie nowej tablicy wyników (w tym m.in. ekranu LED o wymiarach 4m x 6m, komputera do sterowania, pulpitu sędziowskiego, okablowania, wykonania zasilania z rozdzielni elektrycznej) według opisu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ b) wykonanie i montaż konstrukcji dla tablicy c) wykonanie oprogramowania umożliwiającego obsługę meczy hokejowych zgodnie z wytycznymi, IIHF, PZHL, obsługę zawodów w łyżwiarstwie figurowym zgodnie z wymogami PZŁF d) montaż dostarczonego wyposażenia 2) Dostarczana tablica będąca przedmiotem zamówienia musi posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty higieniczne, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3) Wszystkie urządzenia powinny spełniać wszelkie przepisy dotyczące prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania. Do każdego urządzenia muszą być dołączone wszystkie niezbędne dokumenty w tym: instrukcja obsługi, gwarancja, oświadczenie zgodności z wszystkimi niezbędnymi normami , opisy w postaci kart katalogowych, testy, certyfikaty oraz wszystkie nośniki z oprogramowaniem, sterownikami dodawanymi do sprzętu. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawa tablicy wraz z wniesieniem i uruchomieniem, montażem niezbędnych urządzeń, materiałów i okablowaniem w pomieszczeniach obiektu Hali lodowej według wskazań Zamawiającego, 2) zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich innych prac niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37482000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert określonym w rozdz. XII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Zator Oddział w Oświęcimiu Nr 03 8136 0000 0031 0053 2000 0040. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. W przypadku, gdy wadium jest wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2 do 5, treść dokumentu potwierdzającego wadium winna wskazywać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, tj. w przypadku gdy Wykonawca: – w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, – odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; – nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; – zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Oryginały dokumentów potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w ust. 3 pkt 2 do 5 winny być zdeponowane w kasie MOSiR Oświęcim przed upływem terminu składania ofert a potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie tychże dokumentów dołączone do oferty. 5.Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, wniesienie wadium musi wyraźnie wskazywać na wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji na przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) oraz w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, każdy wykonawca który złożył ofertę, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, (tj. dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach