Przetargi.pl
Zakup soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego w sezonie zimowym 2017/2018

Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 437 57 96 , fax. 13 436 60 27
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Krośnie
    ul. Bieszczadzka 1
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 437 57 96, fax. 13 436 60 27
    REGON: 37045288200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkrosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego w sezonie zimowym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie: Zakup soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego w sezonie zimowym 2017/2018 Orientacyjna ilość zapotrzebowania w okresie objętym zamówieniem: 795ton soli drogowej Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i wyładunkiem soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego w ilości 795ton, w tym: 1/ 785ton soli drogowej należy dostarczyć na miejsce składowania Obwodu Drogowo Mostowego w Dukli (plac składowy w m. Zboiska), 2/ 10ton soli drogowej należy dostarczyć na Obwód Drogowy w Barwinku (byłe przejście graniczne). Sól drogowa powinna być dostarczona w stanie niezbrylonym, o jednorodnym uziarnieniu, bez obcych zanieczyszczeń typy kamienie, papier, folia, liście itp. Główne parametry soli drogowej określa norma PN-86/C-84081/02. Dostarczony materiał winien spełniać wymogi określone w Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960). Dostaw należy dokonywać w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od godz. 7.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku), po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu, celem potwierdzenia odbioru materiału przez Kierownika Obwodu lub przez osobę upoważnioną. Koszty transportu soli, załadunku i wyładunku soli ponosi w całości Wykonawca. Kierowca samochodu winien każdorazowo posiadać dokument potwierdzający ilość załadowanego materiału na daną jednostkę transportową. W przypadku wątpliwości, co do ilości załadowanego materiału, Zamawiający może na koszt Wykonawcy, skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamówienia. Zmniejszenie zakresu zamówienia, nie wymaga aneksu do umowy i nie stanowi podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Całkowita odpowiedzialność za dostawy przedmiotu zamówienia niezgodne z normami, ciąży na dostawcy. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczony przedmiot zamówienia jest niezgodny z normami oraz warunkami określonymi w umowie, dostawca zostanie obciążony karami, zgodnie z umową. Wymagany termin wykonania zamówienia: określony zostanie wg najkorzystniejszej oferty. Jednak Zamawiający zastrzega sobie, iż cały zakres przedmiotu zamówienia winien być dostarczony nie później niż do dnia 30.11.2017r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty: 1/ oferta 2/ zaparafowany projekt umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach