Przetargi.pl
„ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,

Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    REGON: 276255016
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w oparciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, PO Polska Cyfrowa na lata 2014-2020,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aplikacji „Cyfrowy Powiat - Cyfrowy Asystent” w opar-ciu o usługi chmurowe dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie, realizowanego w ramach REACT-EU, Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia – REACT–EU, Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.1.2 Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Starostwo Powiatowe w Mikołowie 43-190 Mikołów ul. Żwirki i Wigury 4a.1.3 W związku z rozwojem usług elektronicznych i e-usług obsługi obywateli, Starostwo Powiatowe w Mikołowie, chcąc wykorzystać posiadane zawansowane systemy telekomunikacyjne ma zamiar wdrożyć system inteligentnej obsługi petenta. Planowany system będzie posiadał możliwość dou-czania się jak i kierowania przychodzącym ruchem telekomunikacyjnym. Wprowadzi to również znaczące usprawnienie wyszukiwania informacji, rozwiązywania problemów, nawigacji oraz realiza-cji procesów na portalu internetowym. Planowany system będzie posiadał technologię inteligent-nej automatyzacji, oparte o algorytmy Sztucznej Inteligencji (AI). Projekt jest ukierunkowany na pomoc podmiotom jak i osobom fizycznym umożliwiający zwiększenie transakcji online. Jednocze-śnie ma pozwolić zmniejszać koszty obsługi klienta oraz poprawić bezpieczeństwo w elektronicznej głosowej komunikacji obywatela z urzędem. Realizacja przedmiotu zamówienia musi gwarantować realizację “pod klucz” w oparciu o zasoby Zamawiającego, a w szczególności System Obiegu doku-mentów FINN SQL 8 firmy LTC oraz istniejącą centralę cyfrową UNIFY OpenScape Business V8.1.4 Przedmiot zamówienia obejmuje :A. Analizę przedwdrożeniową, gwarantującą optymalne wykorzystanie zasobów technicz-nych; B. Uruchomienie rozwiązania, wraz z niezbędną kastomizacją, parametryzacją; C. Dostarczenie samej technologii i rozwiązań; D. Integrację rozwiązań z posiadanymi systemami IT w tym z Systemem Obiegu Dokumentów FINN 8SQL E. Szkolenie zespołu z obsługi (minimum 3 osoby ze strony Zamawiającego) z obsługi oraz wykonanie dokumentacji powdrożeniowej F. Pełne wsparcie powdrożeniowe, wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i opty-malizacją i pełne wsparcie serwisowe w okresie do 31.12.2023roku. G. Utrzymanie działania usługi w chmurze wraz z pełnym wsparciem powdrożeniowym, ser-wisowym wraz z analizami działania typu ROI, aktualizacjami i optymalizacją. oraz zapewnienie moż-liwości działania systemu co najmniej w roku 2024 tj od 1.01.2024r do 31.12 2024r u Zamawiającego na zasobach własnych Zamawiającego lub zasobach Wykonawcy w chmurze. Chmura musi zapew-niać zasady cyberbezpieczeństwa1.5 Wymagania systemowe i serwisowe1. Okres wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 45 dni kalendarzowych licząc od daty podpi-sania umowy za wyjątkiem zakresu o którym mowa w punkcie 1.4 litera „ A” , który należy wykonać w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty podpisania umowy.2. Dostarczenie rozwiązania w technologii Cloud. 3. Rozwiązanie musi być oparte o system typu Voicebot, który ma za zadanie udzielać ściśle okre-ślone informacje na tematy związane z procesem składania wniosku, zgodnym z rozrysowanym grafem przez Zamawiającego – załącznik nr 2 do SWZ (np. między innymi informacja o zakończonej sprawie oraz możliwość umówienia terminu do odbioru dokumentów) 4. Oferowane rozwiązanie musi mieć możliwość min 5 jednoczesnych połączeń z systemem. 5. Wykonawca musi dostarczyć 1 instancje z działającym scenariuszem realizującym proces bizne-sowy6. Integracja z IVR klienta, którym jest UNIFY OpenScape Business V8. 7. Szkolenie z działania systemu (m.in. zarządzanie scenariuszami). 8.Uruchomienie usługi wyskalowanej na potrzeby obsługi 10000 połączeń (min 10 000 minut) w miesiącu dla jednej instancji 9.Analiza wymagań i projektowanie rozwiązania, wraz z dokumentacją10.Uruchomienie instancji i konta oprogramowania oferowanego rozwiązania oraz wytrenowanie modułu AI o frazy niezbędne do realizacji procesu biznesowego w danej instancji11.Uczenie i trenowanie sytemu (bot ‘a): przygotowanie bazy intencji akcji umożliwiającej realiza-cję procesu biznesowego w danej instancji12.Prace uruchomieniowe po stronie telekomunikacyjnej min 10 000 połączeń (10 000 minut) bilin-gowych dla 1 instancji13.System musi posiadać: •Wirtualny Asystent Głosowy obsługujący Infolinię także poza godzinami pracy konsultantów•Musi prowadzić do kompletnego rozwiązania problemu, bez udziału konsultanta.•Nierozpoznane frazy oraz brakiem możliwości udzielenia informacji związanej z nie zdefiniowa-nych poleceń muszą być przełączone na konsultanta po n-krotnej próbie powtórki.•Po integracji z danymi Zamawiającego może podawać przez telefon kluczowe informacje udo-stępnione przez Zamawiającego.•System powinien umożliwiać przyjęcie połączenia w kanale głosowym (infolinia, call center) i przekazanie połączenia zwrotnego do Infolinii.•Musi mieć funkcję kierowania Klienta, uzupełniania lub całkowicie zastępować IVR tonowy; Roz-poznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w oparciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów•musi mieć funkcję kierowania Klienta Rozpoznawać temat rozmowy, prowadzić rozmowę w opar-ciu o uzyskane w trakcie dialogu informacje (zarówno od rozmówcy jak i z systemu), opcjonalnie dystrybuować połączenia do odpowiedniej grupy Agentów•Powinien Analizować polecenia użytkownika, wypowiadane w jego własnym, naturalnym języku, rozpoznawać pytania otwarte i zamknięte w dialogu z klientem, analizuje treść i kontekst, genero-wać odpowiedź głosową.•Powinien Wykorzystywać własną, modułową technologię AI oraz wiodące globalne rozwiązania rozpoznawania mowy, a także syntezę mowy bądź nagranie lektorskie.•Powinien mieć technologie Machine Learning do analizy niezrozumiałych pytań klientów, sugeru-jąc kategorie odpowiedzi,•Możliwość raportowania wg indywidualnych potrzeb zdefiniowanych na etapie analizy przed-wdrożeniowej.•System powinien dostarczać funkcjonalność panelu operatora, umożlwiającą odbieranie połączeń przychodzących z realizowanego przez bota scenariusza •Panel operatora powinien umożliwiać obsługę połączeń z poziomu przeglądarki internetowej•Panel operatora powinien umożliwić obsługę różnych źródeł kontaktu, w tym kanału radiowego oraz kanału tekstowego.•Powinien umożliwiać w każdej chwili przejęcie rozmowy przez operatora-Konsultanta14.Wykonawca zapewni pełny suport techniczny dla oferowanego rozwiązania.15. Inteligentny system dialogowy (bot głosowy) korzystającego z automatycznego rozpoznawania mowy (ASR), syntezy mowy (TTS) oraz sztucznej inteligencji (AI).16.Platformę umożliwiająca uruchamianie scenariuszy automatyzujących procesy w kanale telefo-nicznym (głosowym) w języku polskim.17.Nagrywanie i przechowywanie zapisów rozmów wychodzących i przychodzących.18.Możliwość odsłuchania nagrań w systemie.19.Możliwość eksportu nagrań z systemu i zapisania na nośnik zewnętrzny.20.Transkrypcja rozmów realizowanych przez system.21.Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami poprzez API.22.Dostęp do systemu poprzez panel użytkownika 23.Możliwość przypisywania ról dla użytkowników.24. Definiowanie dostępnych funkcjonalności panelu użytkownika per rola25.Podwójną weryfikacja procesu logowania w celu zabezpieczenia przed nieautoryzowanym do-stępem do platformy przez osoby trzecie26.Raportowanie danych wszystkich wykonanych połączeń wraz ze szczegółami takimi jak data i godzina połączenia, numer odbiorcy, status, czy czas trwania rozmowy.27. Raportowanie skuteczności realizowanych scenariuszy.28.Możliwość eksportowania danych szczegółowych raportów z systemu.29.Logowanie dwuetapowe z wykorzystaniem hasła i urządzenia zewnętrznego30.System powinien realizować funkcjonalności z zakresu dziedziny NLP, a w szczególności:31.Rozpoznawanie intencji (ang. Intent Recognition)32.Ekstrakcja encji (ang. Named Entity Extraction)33.Realizacja funkcjonalności głównych realizowanych w scenariuszu powinna odbywać się z po-działem na konteksty. Konteksty powinny być zgrupowane w ramach systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48512000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach