Przetargi.pl
Usługa wsparcia użytkownika końcowego w systemie Egeria wersja 6.0.4. dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie

Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Waszyngtona
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 784 100, , fax. 343784200
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Humanistyczno - Przyrodniczy im. Jana Długosza w Częstochowie
    Waszyngtona 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 784 100, , fax. 343784200
    REGON: 14940000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujd.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa wsparcia użytkownika końcowego w systemie Egeria wersja 6.0.4. dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia klienta końcowego w systemie Egeria wersja 6.0.4. dla Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego im. Jana Długosza w Częstochowie. 2. Zamawiający posiada następujące moduły systemu EGERIA: - Centralna kartoteka kontrahentów (v6.0.4) - Centralny słownik systemu (v6.0.4) - Controling (v6.0.4) - E-Deklaracje (v6.0.4) - Ewidencja Kadrowa (v6.0.4) - Elektroniczny obieg dokumentów(v1.0.0) - Gospodarka materiałowa (v6.0.4) - Księga główna (v6.0.4) - Należności- zobowiązania (v6.0.4) - Płace (v6.0.4) - Portal pracowniczy (v6.0.0) - Projekty (v6.0.4) - Remonty i obsługa techniczna (v6.0.4) - Sprzedaż (v6.0.4) - Środki trwałe (v6.0.4) - Zamówienia (v6.0.4) - Zakupy (v6.0.0) -Zarządzanie klientami (v6.0.4) 3. Wsparcie ma polegać na pomocy użytkownikowi końcowemu w codziennym użytkowaniu programu. 4. Wsparcie nie obejmuje tworzenia nowych funkcjonalności poprzez edycję kodu źródłowego systemu, a jedynie pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów z programem poprzez prawidłową konfigurację aktualnie dostępnych parametrów konfiguracyjnych w systemie za pomocą aktualnie dostępnych w systemie formatek Oracle. Jeżeli sytuacja będzie tego wymagała Zamawiający umożliwi zdalny dostęp do bazy testowej systemu Egeria celem zorientowania się w aktualnej konfiguracji systemu i usunięcia przyczyn wadliwego działania systemu. 5. Wsparcie ma być dostępne dla wszystkich wymienionych w pkt. 2 modułów: - telefonicznie w dni robocze (poniedziałek - piętek) w godzinach od 8:00 do 16:00 - poprzez portal internetowy zgłaszania problemów dostarczony poprzez Wykonawcę. Reakcja na zgłoszenie nie może nastąpić później niż 4h od rejestracji zgłoszenia. Jeżeli zgłoszenie wystąpi w piątek o godzinie 15:00 Wykonawca musi zareagować najpóźniej do 11:00 w pierwszy poniedziałek po rejestracji zgłoszenia. Przy czym dostęp do portalu powinien być możliwy 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. 6. Do zgłoszeń składanych przy pomocy portalu zamawiający wyznaczy do 10 użytkowników uprawnionych do zgłaszania problemów z zakresu obsługi posiadanych modułów systemu Egeria. 7. Zgłoszenie internetowe musi posiadać możliwość wprowadzenia minimum następujących informacji przez Zamawiającego: Imię i Nazwisko zgłaszającego problem, datę i godzinę rejestracji zgłoszenia, opis problemu. Informacje związane ze zgłoszeniem wprowadzone przez Wykonawcę: data i godzina przyjęcia zgłoszenia do realizacji, aktualny status zgłoszenia, informacje dotyczące zgłoszenia (sposób rozwiązania problemu, ewentualna informacja o doprecyzowaniu problemu). 8. Każde rozwiązanie problemu musi być zakończone szczegółową informacją o czynnościach jakie zostały wykonane przez Wykonawcę w celu rozwiązania problemu. 9. Portal ma umożliwiać Zamawiającemu przeglądanie zgłoszeń historycznych wraz z ich rozwiązaniem. 10. Zamawiający za wsparcie przewiduje opłatę miesięczną ryczałtową. 11. Termin realizacji: na okres 6 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że wszystkie osoby wykonujące czynności, polegające na świadczeniu usługi wsparcia dla użytkownika końcowego systemu Egeria wersja 6.0.4 - wsparcia eksploatacyjnego systemu (usługa help-desk), w trakcie realizacji niniejszej umowy zatrudnione przez Wykonawcę bądź podwykonawców, w tym osoby na zastępstwo, zatrudnione są wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub spółek osobowych niezatrudniających pracowników, czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia mogą być wykonywane osobiście przez osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych wyłącznie w ramach ich wkładów do tych spółek. 13. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zgodnie z projektem umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72253200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia dodatkowe składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Druk zobowiązania – załącznik nr 3 do SIWZ. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: Pełnomocnictwo (jeżeli ofertę składa pełnomocnik)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach