SĄD REJONOWY W BIAŁEJ PODLASKIEJ ogłasza przetarg
- Adres: 21-500 Biała Podlaska, ul. Brzeska 20-22
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83/341 95 47
- Data zamieszczenia: 2023-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
ul. Brzeska 20-22
21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 83/341 95 47
REGON: 000322962 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
-"Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej, przy ul. Brzeskiej 20-22.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Nr rachunku: 93 1130 1017 0021 1002 6590 0004z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: ZP-2/20235. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy Pzp.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenia a wskazany Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania, przedłoży wymagane w SWZ dokumenty.3. Oświadczenia, o których mowa w ust. 1 należy złożyć na wzorach, stanowiących załączniki do SWZ: Załącznik nr 3 w zakresie dotyczącym spełnienia warunków udziałuw postępowaniu, Załącznik nr 4 w zakresie niepodleganiu wykluczenia z postępowania.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia spełniał warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodniez przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1995). Okres ważności koncesji nie może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia.W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten zostanie spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia, tj. koncesję MSWiA na prowadzoną działalność gospodarczą i realizuje usługi ochrony osób i mienia.2) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:a) wykonanych usług:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę obejmującą ochronę fizyczną obiektu budynku użyteczności publicznej* przez co najmniej 12 miesięcy w ramach jednej umowy i wartości co najmniej 170.000,00 zł brutto oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;* budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.b) dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia osoby zatrudnione na umowę o pracę i posiadające uprawnienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-16
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na potrzeby imprezy plenerowej organizowanej przez Ośrodek Międzykulturowych Inicjatyw Twórczych Rozdroża pn. Lublinalia w dniach 02-04.05.2024 roku
Dodano: 2024-04-25 - Świadczenie usług ochrony
Dodano: 2024-04-24 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim.
Dodano: 2024-03-22 - Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji RCKiK w Lublinie
Dodano: 2024-03-14 - Świadczenie usług ochrony obiektów Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym, realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz monitoringu
Dodano: 2024-03-08 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim przy ul. Stefana Kard. Wyszyńskiego 5
Dodano: 2024-02-21 - Zapewnienie kompleksowej ochrony wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Warsztaty Kultury w Lublinie w 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - ŚWIADCZENIE USŁUG BEZPOŚREDNIEJ OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA NA TERENIE FILII AWF W BIAŁEJ PODLASKIEJ
Dodano: 2024-02-06 - Całodobowa ochrona fizyczna budynku i mienia oraz nieruchomości, przeciwdziałania zagrożeniom oraz obs. systemów budynku Opery Lubelskiej i Filharmonii im. Henryka Wieniawskiego w Lublinie
Dodano: 2024-01-08 - Ochrona osób i mienia w budynkach Prokuratury Regionalnej w Lublinie
Dodano: 2024-01-05