Przetargi.pl
Rozbudowa ulicy Polnej w miejscowości Kozienice wraz z infrastrukturą na odcinku od ul. Lubelskiej do ul. Parkowej

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100 , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ulicy Polnej w miejscowości Kozienice wraz z infrastrukturą na odcinku od ul. Lubelskiej do ul. Parkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ul. Polnej w miejscowości Kozienice wraz z infrastrukturą na odcinku od ul. Lubelskiej do ul. Parkowej, obejmująca: 1. Rozbudowę ulicy Polnej na odcinku od ul. Lubelskiej do ul. Parkowej w zakresie zmiany konstrukcji jezdni, budowy drogi pieszo - rowerowej, parkingów, zatok postojowych, zjazdów, poboczy, elementów organizacji ruchu, w tym progów zwalniających. 2. Rozbudowę odwodnienia w zakresie usprawnienia istniejącego odwodnienia, udrożnienia i wzmocnienia istniejących przepustów i rowów oraz budowę kanalizacji deszczowej wraz urządzeniem służącym do podczyszczania ścieków. 3. Przebudowę oświetlenia ulicznego wzdłuż projektowanej drogi pieszo-rowerowej oraz miejsc postojowych. II. Zakres robót do wykonania obejmuje w szczególności: 1. Rozbudowę ulicy, w tym: 1) Roboty pomiarowe i przygotowawcze. 2) Usunięcie drzew, krzaków, zarośli (cięcie, karczowanie, wywożenie dłużyć i karp). 3) Rozbiórkę krawężników, obrzeży, nawierzchni z bloczków betonowych i betonu asfaltowego, zjazdów, chodników, wpustów ulicznych, przepustów pod zjazdami. 4) Wykonanie robót ziemnych. 5) Wykonanie warstwy odcinającej i podbudowy z kruszywa konstrukcji jezdni. 6) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego jezdni. 7) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podbudowie z kruszywa łamanego – drogi pieszo-rowerowej, parkingu, zjazdów, zatok postojowych. Uwaga: pod konstrukcją parkingu i zatok postojowych należy przewidzieć wymianę gruntu podłoża na warstwę gruntu lub materiału niewysadzinowego grubości średnio 60 cm. W przypadku stwierdzenia, podczas prowadzenia robót ziemnych występowania gruntów nośnych Inspektor nadzoru w porozumieniu z Kierownikiem budowy może podjąć decyzję o zaniechaniu na poszczególnych odcinkach wymiany gruntu. Pod zjazdami należy wykonać przepusty z rur PVC zgodnie z dokumentacją projektową. 8) Oczyszczenie rowów i przepustów. Wszystkie rowy zostaną podczyszczone i wyprofilowane tak, aby zapewnić prawidłowy spływ wody. Na odcinku od km 0+320 do km 0+529 rów usytuowany po prawej stronie zostanie pogłębiony tak aby umożliwić odprowadzenie wody z wylotu kanalizacji do rzeki Zagożdżonki. 9) Umocnienie skarp i rowów elementami prefabrykowanymi. 10) Wykonanie i oczyszczenie przepustów. 11) Wykonanie poboczy z kruszywa. 12) Ustawienie krawężników, obrzeży, wykonanie chodników z kostki betonowej z zastosowaniem płyt z wypustkami dla osób niepełnosprawnych. 13) Wykonanie trawników. 14) Regulacja urządzeń uzbrojenia terenu do poziomu nawierzchni lub terenu telefonicznych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych. Uwaga: Spółka KGK zastrzega sobie prawo wykonania przeglądu oraz ewentualnych napraw na swojej sieci w trakcie budowy. 15) Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych wraz z zamontowaniem pierścieni odciążających oraz wymianą włazów żeliwnych na włazy dla ruchu ciężkiego 40t . 16) Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót (wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem decyzji na prowadzenie robót). Projekt czasowej organizacji ruchu przy skrzyżowaniu ul. Polnej z drogą krajowa nr 48 (ul. Lubelską) podlega zatwierdzeniu w GDDKiA O/W-WA. 17) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, wykonanie barier ochronnych, wykonanie progów zwalniających. 2. Rozbudowa odwodnienia, w tym: 1) Roboty przygotowawcze i pomiarowe. 2) Wykonanie kanalizacji deszczowej z rur PVC. 3) Wykonanie studzienek rewizyjnych na kanalizacji deszczowej przykrytych płytami żelbetowymi z włazami typu ciężkiego. 4) Wykonanie studzienek ściekowych dla wpustów ulicznych z osadzeniem na pierścieniu odciążającym wpustu żeliwnego. 5) Montaż osadnika z kręgów betonowych. 6) Montaż wysokosprawnego separatora z wkładem lamelowym z kręgów betonowych. 3. Przebudowa oświetlenia, w tym: 1) Demontaż oświetlenia – demontaż opraw oświetleniowych, istniejących słupów, przewodów wraz z utylizacją. 2) Montaż oświetlenia ulicznego – budowa linii kablowej, montaż opraw i słupów stalowych wys.8m z wysięgnikami montowanymi tak, by oprawa oświetleniowa LED 51W była zamontowana na wysokości 9m nad powierzchnią drogi. 3) Wykonanie badań i pomiarów. 4. Inne prace konieczne do wykonania w ramach zadania: 1) W ramach zadania, należy wykonać i uwzględnić w kalkulacji ceny oferty budowę dwóch dodatkowych zjazdów wraz z przepustami do działki o nr ewid. 3461 i 3456/2 położonych w obrębie pasa drogowego ul. Polnej. Przed przystąpieniem do budowy lokalizację zjazdów należy uzgodnić z właścicielami posesji, Zamawiającym i Inspektorem nadzoru inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt. 9.2 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt. 11.11 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający żąda, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa w zdaniu pierwszym. winna zawierać co najmniej: - strony umowy, - przedmiot i cel działania konsorcjum, - zakres prac powierzonych do wykonania każdej ze stron i sposób współdziałania, - okres obowiązywania umowy (obejmujący również okres rękojmi i gwarancji jakości), - sposób odpowiedzialności, - sposób rozliczenia płatności, - obowiązki i uprawnienia partnerów, w tym lidera, - regulacje prawne w stosunku do umowy konsorcjum. 6 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem pkt. 7.4 SIWZ. 7. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając nie budzące wątpliwości co do czasu, sposobu i zakresu udostępnienia zasobów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części I SIWZ – Załącznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć wymagane zobowiązanie. 8. Zamawiający oceni czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 oraz art. 24 ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Pzp. 9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów wyłącznie, jeśli podmioty zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w pkt. 9.4.1. 11. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w w pkt. 11.1 12. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) – jeśli dotyczy 13. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach