Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania zaplecza gospodarczego na dzienny dom pobytu w Nakle n. Notecią

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, Ks. Piotra Skargi
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2017-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    Ks. Piotra Skargi 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, 52 386 79 60, fax. 52 386 79 02
    REGON: 092350895
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naklo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania zaplecza gospodarczego na dzienny dom pobytu w Nakle n. Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Zagospodarowanie terenu 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania zaplecza gospodarczego na dzienny dom pobytu w Nakle nad Notecią, zlokalizowanego na części działki nr 2108. W ramach inwestycji planuje się zagospodarowanie terenu przyległego bezpośrednio do przebudowywanego, rozbudowywanego budynku. W ramach zagospodarowania projektuje się schody zewnętrzne z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, ściany oporowe oddzielające teren o zróżnicowanej wysokości oraz urządzenie zieleni po wschodniej i zachodniej stronie budynku. Przewiduje się również uzupełnienie nawierzchni istniejącego placu przy budynku – o dojazd do projektowanego garażu. Zagospodarowanie terenu pozostałej części działki – pozostaje w dotychczasowym stanie. W otoczeniu projektowanej przebudowy i rozbudowy – projektuje się jedynie zmiany związane z budynkiem i wynikające z rozbudowy. Nie projektuje się zmian w układzie dróg wewnętrznych i uzbrojenia terenu, z wyjątkiem likwidacji kolizji z wewnętrzną siecią wodociągową do sceny amfiteatru oraz przebudową przyłączy do projektowanego budynku. Niezmienione pozostanie również ukształtowanie, za wyjątkiem obniżenia terenu bezpośrednio przylegającego do przebudowywanego i rozbudowywanego budynku, od strony zachodniej. 2. Zagospodarowanie części działki nr 2108. Zagospodarowaniem objęto teren o wymiarach 50 x 20 m, z przebudowywanym i rozbudowywanym budynkiem. Projektowana rozbudowa budynku w kierunku północnym, przylegać będzie do istniejącej ściany oporowej, oddzielającej teren amfiteatru i obejmować będzie przebudowę tej ściany. Od strony zachodniej budynku – projektuje się rozbudowę oraz obniżenie przyległego terenu - od poziomu posadzki parteru budynku przebudowywanego wraz ze ścianą oporową, oddzielającą teren amfiteatru. W kierunku południowo-wschodnim – projektuje się rozbudowę o pomieszczenie gospodarcze i garaż z posadzką na poziomie istniejącego utwardzonego placu parkingowego. Wejście główne do budynku – zaprojektowane jest od strony południowo-zachodniej budynku, ze schodami zewnętrznymi i podjazdem dla osób niepełnosprawnych, umieszczonym w skarpie tarasu. Wjazd do projektowanego garażu – bezpośrednio z terenu placu parkingowego. Od strony wyjścia wschodniego – projektuje się patio terenowe, z nawierzchnią trawnikową oraz przejściem na sąsiedni teren rekreacyjno-wypoczynkowy. a/ powierzchnia utwardzona - schody zewnętrzne i podjazdy ` - 55 m2 - istniejąca droga dojazdowa i miejsca parkingowe ( w granicach opracowania) - 105 m2 b/ tereny zieleni związanej z budynkiem - teren od strony zachodniej - 55 m2 - patio przy wyjściu wschodnim - 42 m2 - istniejąca skarpa terenowa - 50 m2. c/ powierzchnia zabudowy (po rozbudowie istniejącego budynku o pow. 155 m2) - 295 m2 3) Charakterystyka projektowanego budynku: Budynek wolnostojący, parterowy, bez podpiwniczenia, z dachem wielospadowym o nachyleniu połaci dachowej 15o. - szerokość elewacji frontowej - 27,15 m - max. wysokość do okapu - 4,40 m - max. wysokość do kalenicy - 5,90 m - powierzchnia zabudowy - 295 m2 - kubatura budynku - 1295 m3. 4) Przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne, ciepłownicze i kablowe przyłącze energetyczne – według odrębnego opracowania, łącznie z projektem przebudowy sieci wodociągowej do amfiteatru – ich wykonanie nie jest objęte przedmiotem zamówienia. B. Rozwiązania konstrukcyjne obiektu: 1. Fundamenty i ściany fundamentowe Fundamenty pod nowe ściany konstrukcyjne – ławowe, żelbetowe, pod słupy stopy żelbetowe. Fundament pod ścianę zewnętrzną północną, ze względu na zagłębienie w przyległym terenie – w postaci żelbetowej ściany oporowej, z oparciem ściany podziemia na płycie fundamentowej tej ściany oporowej. Elementy żelbetowe fundamentów – z betonu B-15, zbrojone stalą StOS. Ściany fundamentowe poniżej poziomu posadzki murowane z bloczków betonowych, na zaprawie cementowej. 2. Ściany parteru Nowe ściany zewnętrzne parteru – np. z pustaków ceramicznych Porotherm 25 P + W na zaprawie klejowej. Dopuszcza się wykonanie ścian z bloczków gazobetonowych konstrukcyjnych. Uzupełnienia i zamurowania ścian istniejących – cegłą ceramiczną, pełną na zaprawie cementowo-wapiennej. Nadproża w ścianach nowych i istniejących – z żelbetowych belek prefabrykowanych typ L-19. 3. Strop na parterem Strop żelbetowy, gęsto-żebrowy, belkowo-pustakowy, o nośności wskazanej w obliczeniach np. systemu Teriva. Strop w układzie podłużnym, oparty na ścianach zewnętrznych i środkowych oraz na podciągach żelbetowych. W stropie zaprojektowano żebra nośne dla oparcia słupków konstrukcji dachowej, składającej się z 2-ch belek i wylewki. Podciągi 1-dno i 3-przęsłowe ze słupami żelbetowymi. Na wszystkich ścianach konstrukcyjnych opuszczone wieńce żelbetowe (belki montowane na stemplowaniu), żebra, podciągi i wieńce – o przekrojach i zbrojeniu według rysunków konstrukcyjnych, z betonu B-20 zbrojonego stalą 34GS. Strop, żebra, wieńce i podciągi – betonować jednocześnie w całości. 4. Konstrukcja dachowa Konstrukcja dachowa pod pokrycie blachą falistą, wytłaczaną (dachówkową) –drewniana, krokwiowo-płatwiowa, z krokwiami koszowymi i krokwiami narożnymi. Usztywnienie dachu kleszczami w kierunku poprzecznym i mieczami w kierunku podłużnym. Przekroje i rozstawy elementów drewnianych – przedstawione na rysunkach konstrukcji dachowej (rzut więźby dachowej i szczegóły konstrukcyjne).Konstrukcję drewnianą wykonać z drewna klasy K-27, np. impregnowanego Fobosem M4 – środkiem ognioochronnym i grzybobójczym (zabezpieczenie biologiczne i pożarowe do stopnia niezapalności). C. Zakres robót obejmuje również wykonanie robót wykończeniowych (izolacje przeciwwilgociowe, podłoża pod posadzki, ścianki działowe i przegrody wewnętrzne, przewody kominowe, wentylacyjne, pokrycie dachu i i obróbki blacharskie, izolacje termiczne, powłoki zabezpieczające, stolarka okienna i drzwiowa, tynki i okładziny wewnętrzne, podłogi posadzki, tynki i okładziny zewnętrzne i elementy zewnętrzne budynku) oraz instalacji (elektrycznych, wodociągowej – woda zimna i ciepła, wentylacji grawitacyjnej, centralnego ogrzewania) a także kanalizacji sanitarnej. Załączniki do przedmiotu zamówienia: - projekt budowlany - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10 000,00 złotych, (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią Nr rachunku: 11 8179 0009 0000 3014 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: „Przebudowa, rozbudowa oraz zmiana sposobu użytkowania zaplecza gospodarczego na dzienny dom pobytu w Nakle n. Notecią” 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp (informację z sesji otwarcia ofert) przekaże zamawiającemu, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt 3.1; ppkt 3.1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że : 1) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp; 2) łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznych lub zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej; 3) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą przesłanki do wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Na ofertę składają się : 1) wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku; 3) wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 4) wypełniony załącznik nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców); 5) wypełniony/e załącznik/i Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują); 6) Dowód wniesienia wadium ( w oryginale ); 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach