Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA BUDYNEK MIESZKANIOWY, WIELOFUNKCYJNY – MIESZKANIA SOCJALNE W HUCISKU,GMINA STĄPORKÓW

Gmina Stąporków ogłasza przetarg

  • Adres: 26220 Stąporków, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 741 122 , fax. 413 741 860
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stąporków
    ul. Piłsudskiego
    26220 Stąporków, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 741 122, fax. 413 741 860
    REGON: 53020600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA BUDYNEK MIESZKANIOWY, WIELOFUNKCYJNY – MIESZKANIA SOCJALNE W HUCISKU,GMINA STĄPORKÓW
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowalny będzie w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014 – 2020, PRIORYTET 9a Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, które przyczyniają się do rozwoju krajowego, regionalnego i lokalnego, zmniejszenia nierówności w zakresie stanu zdrowia, promowanie włączenia społecznego poprzez lepszy dostęp do usług społecznych, kulturalnych i rekreacyjnych, orz przejścia z usług instytucjonalnych na usługi na poziomie społeczności lokalnych, Oś Priorytetowa – 7 Sprawne usługi publiczne, Działanie - 7.3 Infrastruktura zdrowotna i społeczna. Cel szczegółowy działania – poprawiona jakość oraz szersze udostępnienie obiektów pomocy i integracji społecznej. Zakres rzeczowy: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ – SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA BUDYNEK MIESZKANIOWY, WIELOFUNKCYJNY – MIESZKANIA SOCJALNE W HUCISKU, GMINA STĄPORKÓW mieści się w granicach działek nr ewid. geod. 484/5, 483/4, w obrębie ewid. Hucisko jednostka ewid. Stąporków – obszar wiejski oznaczonych w pozwoleniu na budowę nr BP.6740.176.2014.RS z dnia 01.07.2014 r. (BP-10643/14) wydanego przez Starostę Koneckiego. W zakres robót wchodzi kompletna realizacja przedsięwzięcia (wraz z dostawami i montażem urządzeń, rozruchem technologicznym kotłowni) zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz zapisami SIWZ. Do zadań Wykonawcy należy także przeszkolenie pracowników, wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym między innymi instrukcji eksploatacji i bhp oraz wykonanie wszystkich innych prac koniecznych do użytkowania , zgodnie z obowiązującym prawem oraz określonym przez Zamawiającego przeznaczeniem. Przedmiotem przebudowy jest zmiana sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej - szkoły podstawowej na budynek mieszkalny wielorodzinny obejmujący 12 lokali socjalnych, świetlice i bibliotekę wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną towarzyszącą zamierzeniu budowlanemu, którego lokalizacja została przedstawiona na planie zagospodarowania terenu. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE Powierzchnia zabudowy – 355,74 m2 Powierzchnia użytkowa – 464,02 m2 Powierzchnia całkowita – 581,91 m2 Kubatura brutto: 2700,25 m3 Parametry techniczne: Wysokość budynku do kalenicy – 7,51 m Wysokość budynku do okapu – 7,13 m wymiary zewnętrzne • długość- 12,00 m • szerokość- 31,96 m Kąt nachylenia połaci dachowej – 3,0o Ilość kondygnacji: • podziemnych - 1 • nadziemnych - 2 Budynek wyposażony zostanie w instalacje wewnętrzne: wody zimnej, wody ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, elektryczną. Projekty instalacji wewnętrznych według opracowań branżowych. Wyposażenie w podstawowe media zapewnia prawidłowe funkcjonowanie obiektu, jako budynku mieszkalnego wielorodzinnego. Zakres prac budowlanych obejmujący przedmiotowy budynek wykonywanych na podstawie niniejszej dokumentacji obejmuje: _ termomodernizację budynku w zakresie ścian i dachu; _ wymiana stolarki okiennej; _ przebudowa obejmująca wydzielenie lokali mieszkalnych; _ budowę instalacji wod.-kan. _ budowę instalacji centralnego ogrzewania _ budowę instalacji elektrycznej Roboty budowlane rozbiórkowe i wyburzeniowe, obejmować będą: _ wyburzenia istniejących ścian, _ demontaż stolarki okiennej i drzwiowej _ skucie istniejących posadzek _ demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; _ demontaż instalacji odgromowej (zwody poziome i pionowe); _ pozostałe roboty rozbiórkowe i towarzyszące; Roboty budowlane przygotowawcze, obejmować będą: _ osuszenie konstrukcji budynku; _ montaż rusztowań _ naprawa rys i spękań konstrukcji budynku; _ pozostałe roboty przygotowawcze; _ uprządkowanie terenu po rozbiórkach Roboty budowlane i wykończeniowe, obejmować będą: _ wykonanie lokali mieszkalnych _ wykonanie termomodernizacji budynku _ wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej _ wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych Projekt instalacji elektrycznych obejmuje: _budowę instalacji wewnętrznych linii zasilających _ budowę tablic rozdzielczych _ budowę instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych _budowę instalacji ochrony przeciwporażeniowej _ budowę instalację połączeń wyrównawczych Projekt instalacji wod.kan. CO obejmuje: _ instalacja wewnętrzna wody zimnej i ciepłej; _ instalacja wewnętrzna kanalizacji sanitarnej; _ instalacja centralnego ogrzewania; Do przygotowania ciepłej wody w mieszkaniach zaprojektowano wymiennik c.w.u. o pojemności 400l, który współpracuje z kotłem węglowym projektowanym o nominalnej mocy cieplnej 100 kW. Poza zakresem prac określonym dokumentacją projektową i STWiORB Wykonawca zobowiązany jest ująć w cenie oferty następujące czynności: 1. Dokonać rozruchu technologicznego urządzeń ( kotłownia co i ciepła woda) oraz sporządzić instrukcję obsługi i przeszkolić personel Zamawiającego w zakresie obsługi i utrzymania wszystkich urządzeń dostarczonych w ramach zamówienia. Wykonawca przeszkoli co najmniej 2 osób wskazanych przez Zamawiającego, miejsce szkolenie – obiekt stanowiący przedmiot zamówienia. 2. Zamawiający wymaga aby gwarancja na każde urządzenie zamontowane bądź dostarczone w ramach wykonywanego zadania posiadało przedłużoną gwarancję producenta na okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę; 3. Do obowiązków Wykonawcy należy również: 1) opracowanie planu BIOZ; 2) poniesienie wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem pozwoleń/zgód i dokonaniem uzgodnień. Do pozwoleń, uzgodnień i kosztów, o których mowa powyżej, należy zaliczyć w szczególności: a. uzyskanie zgody na zajęcie znajdujących się na placu budowy lub okalających plac budowy pasów drogowych lub ich części dla potrzeb prowadzenia robót i zaplecza, poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych oraz naprawa ewentualnych szkód, uzyskanie zgody na dojazd ciężkim sprzętem (jeżeli istnieje taka konieczność), b. uzgodnienie warunków zabezpieczenia znaków geodezyjnych (jeżeli istnieje taka konieczność), c. zgłoszenie zniszczenia lub uszkodzenia znaków geodezyjnych do właściwego organu; w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia osnowy geodezyjnej w trakcie wykonywania umowy Wykonawca zleci na własny koszt wznowienie (odtworzenie) punktów geodezyjnych; 3) utrzymanie w należytym stanie terenu budowy oraz wywóz nieczystości itp.; 4) zapoznanie i stosowanie się do regulaminów wewnętrznych przedstawionych przez Zamawiającego; 5) aktualizacja i przedłużenie wszelkich niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy uzgodnień z właścicielami sieci oraz organami administracji publicznej oraz Zamawiającym; 6) bieżąca obsługa geodezyjna i geotechniczna oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej robót wraz z naniesieniem na mapę zasadniczą; 7) zgłaszanie w formie pisemnej Zamawiającemu oraz Inspektorowi Nadzoru Inwestorskiego konieczności wykonywania robót zamiennych, zanikających lub ulegających zakryciu co najmniej na 3 dni przed planowanym terminem ich wykonania; W zgłoszeniu konieczności wykonania robót zamiennych Wykonawca obowiązany jest do szczegółowego opisania tych robót oraz przyczyn uzasadniających konieczność ich wykonania. Wykonawca może przystąpić i jest obowiązany do wykonywania robót zamiennych wyłącznie po wyrażeniu przez Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgody na takie roboty. Zgoda Zamawiającego oraz Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na wykonanie robót zamiennych nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie umowy. Roboty zamienne Wykonawca wykonuje w ramach wynagrodzenia, o którym mowa w Umowie i z tytułu ich wykonywania Wykonawcy nie przysługuje jakiekolwiek dodatkowe wynagrodzenie; 8) zawiadomienie Zamawiającego o wykonaniu robót określonych w Harmonogramie Rzeczowo-Finansowym jako objętych odbiorami częściowymi, w tym o robotach zanikających lub ulegających zakryciu, oraz o wykonaniu robót w całości; 9) wykonanie na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób oraz wykonanie niezbędnego rozruchu urządzeń i instalacji umożliwiających należyte wykonanie umowy i użytkowanie Obiektu/Przedmiotu Umowy; 10) umożliwienie Przedstawicielom Zamawiającego wglądu w roboty, a w szczególności wstępu na plac budowy, dokonywanie oględzin wykonywanych robót, materiałów i instalacji dostarczanych na plac budowy, uczestniczenie przy próbach, testach i rozruchach itp.; 11) przywrócenie placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. W przypadku niezastosowania się do powyższego Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za przywrócenie powyższych terenów do należytego stanu oraz kosztami poniesionymi na naprawienie szkód spowodowanych realizacją robót; 12) sporządzenie dokumentacji fotograficznej placu budowy przed rozpoczęciem robót (nie później niż na dzień poprzedzający dzień podpisania protokołu przekazania placu budowy) oraz po zakończeniu robót w terenie oraz przekazanie jej Zamawiającemu wraz z dokumentacją powykonawczą; 13) przekazanie zamawiającemu elementów z demontażu i rozbiórek, przedstawiających w ocenie zamawiającego wartość użytkową, które zostaną określone (wykaz) w dniu przekazania placu budowy oraz ich załadunek, transport (do 5 km) i rozładunek na własny koszt na miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie gminy Stąporków. 14) wykonanie prób wynikających z warunków technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji techniczno - ruchowej ; 15) utrzymanie w czasie realizacji robót placu budowy i terenów sąsiadujących, z dążeniem do minimalizacji przeszkód komunikacyjnych, bieżące usuwanie zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez składowiska i dokonanie stosownych opłat; 16) wykonywanie w ramach przedmiotu zamówienia, jeżeli będą konieczne, zaleceń pokontrolnych instytucji państwowych takich organów jak: Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Inspekcja Sanitarna, Państwowa Straż Pożarna, i innych; 17) zorganizowanie we własnym zakresie i na własny koszt zaplecza socjalnego w tym dostaw mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności energii elektrycznej i wody, jeśli występuje taka potrzeba. W przypadku wykorzystania przez Wykonawcę istniejących źródeł mediów, w tym wody i energii elektrycznej, winien on zastosować się do odpowiednich zarządzeń dostawcy lub zarządcy obiektu oraz uiścić wszelkie wymagane opłaty na podstawie wskazań liczników; 18) wykonanie dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentacji powykonawczej na bazie projektu budowlanego i wykonawczego, przeprowadzeniu badań koniecznych do oceny jakości robót oraz innych dokumentów przewidzianych przepisami ustawy Prawo Budowlane i innych przepisów szczegółowych; 19) w trakcie przeprowadzania rozruchu technologicznego należy osiągnąć efekt technologiczny założony w dokumentacji projektowej; 4. Cena zamówienia powinna także zawierać: 1) wyposażenie : a. tablice z numerem i nazwą pomieszczeń, b. schemat technologiczny kotłowni – projekt i rozmiar schematu należy uzgodnić z Zamawiającym), c. oznaczenie urządzeń, armatury i rurociągów, d. oznaczenie i dostarczenie gaśnic wraz z instrukcją obsługi, innego obowiązkowego oznakowania p .poż i postępowania na wypadek pożaru, e. oznaczenia, instrukcje i znaki zawieszone przy stanowiskach pracy oraz w pomieszczeniu kotłowni ; 2) przekazanie obiektu do eksploatacji czyli uzyskanie wszelkich pozwoleń i opinii kompetentnych organów administracyjnych koniecznych do ostatecznego przekazania obiektu do eksploatacji, zgodnie z wymogami obowiązującego prawa oraz szkolenie pracowników konieczne do prawidłowego działania, funkcjonowania i pracy obiektu, w aspekcie techniczno- technologicznym, BHP oraz zabezpieczeń p.poż. Ponadto Zamawiający określa szczegółowe wymagania zasad realizacji projektu: 1. do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, odpowiadających wymaganiom wynikającym z przepisów prawa, zgodnych z przepisami o badaniach i certyfikacji, dopuszczonych do stosowania na podstawie przepisów w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych oraz na podstawie przepisów dotyczących systemów oceny zgodności, wzoru deklaracji zgodności oraz sposobu znakowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, a także zgodnych z normami przedmiotowymi; 2. przed zakupem materiałów wykończeniowych oraz elementów wyposażenia, wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego w zakresie kolorystyki i wzornictwa; 3. roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie nieczynnym – od chwili przejęcia protokołem placu budowy Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za obiekt i teren będący przedmiotem zamówienia ; 3.2 Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) Dokumentacji - projekt budowlany wielobranżowy, który stanowi załącznik nr 10 SIWZ, b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach robót stanowią załącznik nr 9 do SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 3.3 Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonywanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Nadzoru inwestorskiego Strony ustalą zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych, a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3.4 Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 3.5 Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 3.7 Wykonywanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, ppoż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 3.8 Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji robót wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymienić tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach