Przetargi.pl
- PRZEBUDOWA DOJAZDU DO BUDYNKU NR 12 PRZY UL. SIKORSKIEGO Z WŁĄCZENIEM DO UL. BOHATERÓW POWSTANIA WARSZAWSKIEGO (CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA) -PRZEBUDOWA ULICY REYMONTA I ULICY OGRODOWEJ W CHOJNOWIE – ETAP 1 (CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA),

Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59225 Chojnów, Pl. Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 187 840
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
    Pl. Zamkowy 1
    59225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 187 840
    REGON: 52503300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    - PRZEBUDOWA DOJAZDU DO BUDYNKU NR 12 PRZY UL. SIKORSKIEGO Z WŁĄCZENIEM DO UL. BOHATERÓW POWSTANIA WARSZAWSKIEGO (CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA) -PRZEBUDOWA ULICY REYMONTA I ULICY OGRODOWEJ W CHOJNOWIE – ETAP 1 (CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA),
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I: Kod CPV 45.23.31.61 - 5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.53 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni ulic Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi dojazdowej do budynku nr 12 przy ul. Sikorskiego w Chojnowie wraz z infrastrukturą techniczną (miejsca postojowe), 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawieraj projekt budowlany przebudowy dojazdu do budynku nr 12 przy ul. Sikorskiego oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Ofertę (cena ryczałtowa) należy przygotować na podstawie projektu i wizji lokalnej. Przedmiar robót jest dokumentem jedynie pomocniczym. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności dla materiałów budowlanych i urządzeń przed ich wbudowaniem, W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz 1502 ze zm.) co najmniej czterech osób wykonujących roboty brukarskie. 2. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.06.2017 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej potwierdzonej przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Legnicy, - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty. CZĘŚĆ II: Kod CPV 45.23.31.61 - 5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.53 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni ulic Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Reymonta i ulicy Ogrodowej w Chojnowie – Etap I: odcinek ul. Reymonta z chodnikami i zatokami postojowymi od skrzyżowania z ulicą Dąbrowskiego do skrzyżowania z ulicą Ogrodową (przed oznaczonym na projekcie zagospodarowania terenu przejściem dla pieszych) oraz budowa sieci wodociągowej z przyłączami i sieci kanalizacji ogólnospławnej z przykanalikami w obrębie ulicy Reymonta (objętej zamówieniem). Roboty rozbiórkowe – na całości zadania. UWAGA: chodnik przy kościele na długości posesji wykonać z płyt granitowych płomieniowanych gr. 6 cm i szerokości 90 cm ułożonych w dwóch ciągach równoległych (ciągłych) przedzielonych trzema rzędami kostki granitowej 10x10 cm. Po obu stronach płyty uzupełnić kostką granitową 10x10 cm.. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót zawiera projekt budowlany Przebudowa ulicy Reymonta i ulicy Ogrodowej w Chojnowie oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Ofertę (cena ryczałtowa) należy przygotować na podstawie projektu i wizji lokalnej. Przedmiar robót jest dokumentem jedynie pomocniczym. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 30 ust. 8 Zamawiający wymaga dostarczenia certyfikatów zgodności lub deklaracji zgodności dla materiałów budowlanych i urządzeń przed ich wbudowaniem, W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych tj. nie gorszych niż parametry, jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz 1502 ze zm.) co najmniej czterech osób wykonujących roboty brukarskie. 2. Warunki wykonania zamówienia: - Zamówienie powinno być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do 30.09.2017 r. - Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego - Wymagany okres rękojmi wynosi 36 m-cy, 48 m-cy lub 60 m-cy (zgodnie z deklaracją Wykonawcy w Formularzu Ofertowym) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag - Robotami mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane w poszczególnych branżach, wynikające z przepisów Prawa budowlanego. - Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną inwestycji, w tym sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej potwierdzonej przez Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej w Legnicy, - Wykonawca zobowiązany jest do wywozu ziemi i gruzu na wysypisko odpadów, oraz utylizacji odpadów z rozbiórki materiałów szkodliwych, np. azbest, asfalt itp – wymagany dokument potwierdzający przyjęcie odpadów, - Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty szczegółowy kosztorys ofertowy, zawierający przedmiar, tabelę elementów scalonych oraz szczegółową kalkulację zastosowanych cen jednostkowych, także w przypadku stosowania analizy własnej. - Wykonawca obowiązany jest dołączyć certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną dla użytych materiałów i urządzeń; - Wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Projekty budowlane w wersji elektronicznej oraz przedmiary robót dołączone są do niniejszej specyfikacji oraz są dostępne do wglądu u Zamawiającego. Proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie przed złożeniem oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany przed złożeniem oferty wnieść wadium w wysokości: a. dla części I - 7.000,00.zł. (słownie: siedem tysięcy i 00/100 zł.); b. dla częśći II - 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy i 00/100 zł); w terminie do dnia 13.03.2017 r. do godz. 9:00 (jest to termin, do którego pieniądze powinny znajdować się na koncie Zamawiającego) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: PKO BP S.A. 34 1020 5226 0000 6102 0519 8520 z dopiskiem „wadium – drogi część …” 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych środkach, należy go złożyć do depozytu znajdującego się w kasie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Chojnowie, pl. Zamkowy 1, pok. 2a.( kasa czynna jest w dni robocze w godzinach 8.00 – 14:45; w piątki 8.00 – 13:45 ) do dnia 13.03.2017 r. godz. 9:00 (jest to termin, do którego wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz powinno się znajdować w kasie Zamawiającego)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach