Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg
- Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 586 730 533
- Data zamieszczenia: 2018-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
ul. 1 Maja 13
84-100 Puck, woj. pomorskie
tel. 58 6730500, 6730534, fax. 586 730 533
REGON: 191675439 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miastopuck.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
. „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego – modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy” ;Zadanie 1:Modernizacja oświetlenia Molo; Zadanie 2:Modernizacja oświetlenia Alei Żeglarzy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego – modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy” Projekt realizowany będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” Zadanie 1: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA MOLO 1) Lokalizacja: Puck, Molo 2) Charakterystyczne parametry techniczne: a) Słupy oświetleniowe – przewidywana ilość: 13 szt. słupów z wysięgnikiem jednostronnym, 1szt. słup z wysięgnikiem dwustronnym - dekoracyjne gięte słupy oświetleniowe o wysokości w przedziale 5,5m-6,0m, spełniające następujące wymagania techniczne: Słupy produkowane z wysięgnikiem jedno i dwustronnym – o kształcie asymetrycznym - przy czym w przypadku słupów z pojedynczym wysięgnikiem – wysięgnik umiejscowiony na wysokości 5m, w przypadku słupa z dwoma wysięgnikami – oba wysięgniki na wysokości 5m, Słupy oświetleniowe wykonane ze stali o grubości minimum 4mm, gatunek stali S235 Konstrukcja słupa o przekroju okrągłym, o zbieżnościach 1:12 lub więcej (minimum 12mm na każdy metr wysokości słupa) Trzony konstrukcji wykonywane w technologii spawania plazmowego (technologia PAW), która charakteryzuję się brakiem lica spoiny. Na molo podstawy specjalne dostosowane do kotew istniejących na obiekcie Słupy wyposażone są we wnęki rewizyjne minimalne rozmiary 100x300mm umożliwiające łatwy i szybki dostęp do tabliczki bezpiecznikowej. Pokrywa drzwiczek mocowana jest za pomocą jednej śruby nimbusowej z łbem grzybkowym. Każdy słup wyposażony jest w uchwyt uziemienia, który znajduje się wewnątrz słupa na wysokości dolnej krawędzi drzwiczek. Wszystkie konstrukcje zabezpieczone antykorozyjnie przy zastosowaniu technologii cynkowania ogniowego zgodnie z normą EN 1461. Obliczenia wytrzymałościowe słupów spełniające wymagania normy wiatrowej PN-77/B-0211 dla II strefy wiatrowej. Wszystkie konstrukcje znakowane znakiem CE za zgodność z PN-EN 40-5 potwierdzone Deklaracją Własności Użytkowych Słupy malowane proszkowo fabrycznie na kolor wg palety RAL (do ustalenia z Zamawiającym) + powłoka antyplakat do 2,5m wysokości Minimalnie 2 letnia gwarancja producenta na słupy b) Oprawy oświetleniowe LED – przewidywana ilość: 15 sztuk, spełniające następujące wymagania techniczne: Korpus i obudowa oprawy wykonane z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego, gładkiego (w celu samooczyszczenia się) - Zamawiający nie dopuszcza korpusu żebrowanego Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego Oprawa powinna posiadać możliwość wymiany panelu świetlnego z diodami LED Kształt oprawy okrągły lub zbliżony do okrągłego Umożliwiające współpracę z różnego rodzaju czujnikami (np. ruchu, zmierzchowy) Zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -40°C do +50°C. Dwukomorowa budowa oprawy Układ optyczny wykonany w postaci modułowej Klosz z szyby odpornej na promieniowanie UV i uderzenia minimum IK10 Montaż na wysięgniku Oprawa, szczelność minimum IP 65 Trwałość dla L70B50 – minimum 100.000h Temperatura barwowa użytych diod do ustalenia z Zamawiającym Kolor opraw wg palety RAL do ustalenia z Zamawiającym Minimalnie 5 letnia gwarancja producenta na całą oprawę, obudowa, układ zasilający, źródła półprzewodnikowe LED Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych” Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) 3) Zakres prac: a) Faza I – opracowanie dokumentacji projektowej: Przygotowanie koncepcji wymiany słupów oraz opraw oświetleniowych do zatwierdzenia przez Zamawiającego Opracowanie projektu wymiany instalacji elektrycznej oświetleniowej, a także wymiany słupów i opraw oświetleniowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń – Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (oraz w miarę potrzeby innych dokumentów umożliwiających realizacje robót budowlanych, niezbędnych uzgodnień, pozwoleń etc, np. potwierdzenie przyjęcia bez uwag zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę). – 8 egz. w wersji papierowej, Projekty Wykonawcze - 8 egz. w wersji papierowej, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Przedmiary robót budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Kosztorys Inwestorski - 3 ezg. w wersji papierowej. Wykonanie obliczeń fotometrycznych zgodnych z sytuacjami oznaczonymi na mapach, będących załącznikami do SIWZ, na słupach i oprawach zaproponowanych przez Wykonawcę – 1 egz. w wersji papierowej. b) Faza II – wykonanie robót budowlano-montażowych Wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej Wymianę słupów oświetleniowych Wymianę opraw oświetleniowych Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: • zabezpieczenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, • oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, • organizację zaplecza budowy, • organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, • bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, • wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 3 egz. w wersji papierowej, zawierającej: • pomiary fotometryczne powykonawcze • schematy sieci oświetleniowej wykonane na mapach od celów informacyjnych, na których pokazana będzie szafka oświetleniowa zasilająca oprawy, numer słupa oświetleniowego, typ zastosowanej oprawy, • tabelę zawierającą ilości, typy opraw, moce oraz szafkę oświetleniową zasilającą oprawy. Tabelę przekazać w wersji papierowej oraz XLS • Gwarancje atesty, certyfikaty Zadanie 2: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ALEI ŻEGLARZY 1) Lokalizacja: Puck, Aleja Żeglarzy 2) Charakterystyczne parametry techniczne: a) Słupy oświetleniowe – przewidywana ilość: 4szt. słupów z wysięgnikiem jednostronnym, 1 szt. słupa z wysięgnikiem dwustronnym – typu 1, 8 szt. słupów z wysięgnikiem dwustronnym – typu 2, - dekoracyjne gięte słupy oświetleniowe o wysokości w przedziale 5,5m-6,0m, spełniające następujące wymagania techniczne: Słupy produkowane z wysięgnikiem jedno i dwustronnym – o kształcie asymetrycznym - przy czym w przypadku słupów z pojedynczym wysięgnikiem – wysięgnik umiejscowiony na wysokości 5m, w przypadku słupa z dwoma wysięgnikami: typu 1 – oba wysięgniki na wysokości 5m, typu 2 – jeden wysięgnik na wysokości 5m, drugi wysięgnik na wysokości 4,5m, Słupy oświetleniowe wykonane ze stali o grubości minimum 4mm, gatunek stali S235 Konstrukcja słupa o przekroju okrągłym, o zbieżnościach 1:12 lub więcej (minimum 12mm na każdy metr wysokości słupa) Trzony konstrukcji wykonywane w technologii spawania plazmowego (technologia PAW), która charakteryzuję się brakiem lica spoiny. Każdy słup w zależności od wysokości wyposażony jest w podstawę wykonaną ze stali S420MC o minimalnej geometrii: grubości 4mm, wymiarach zewnętrznych 271mm x 271mm, otworami pod kotwy 21mm x 21mm, otworem wewnętrznym o średnicy 82mm oraz wysokości 24mm Słupy wyposażone są we wnęki rewizyjne minimalne rozmiary 100x300mm umożliwiające łatwy i szybki dostęp do tabliczki bezpiecznikowej. Pokrywa drzwiczek mocowana jest za pomocą jednej śruby nimbusowej z łbem grzybkowym. Każdy słup wyposażony jest w uchwyt uziemienia, który znajduje się wewnątrz słupa na wysokości dolnej krawędzi drzwiczek. Wszystkie konstrukcje zabezpieczone antykorozyjnie przy zastosowaniu technologii cynkowania ogniowego zgodnie z normą EN 1461. Obliczenia wytrzymałościowe słupów spełniające wymagania normy wiatrowej PN-77/B-0211 dla II strefy wiatrowej. Wszystkie konstrukcje znakowane znakiem CE za zgodność z PN-EN 40-5 potwierdzone Deklaracją Własności Użytkowych Słupy malowane proszkowo fabrycznie na kolor wg palety RAL (do ustalenia z Zamawiającym) + powłoka antyplakat do 2,5m wysokości Minimalnie 2 letnia gwarancja producenta na słupy b) Oprawy oświetleniowe LED – przewidywana ilość: 22 sztuk, spełniające następujące wymagania techniczne: Korpus i obudowa oprawy wykonane z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego, gładkiego (w celu samooczyszczenia się) - Zamawiający nie dopuszcza korpusu żebrowanego Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego Oprawa powinna posiadać możliwość wymiany panelu świetlnego z diodami LED Kształt oprawy okrągły lub zbliżony do okrągłego Umożliwiające współpracę z różnego rodzaju czujnikami (np. ruchu, zmierzchowy) Zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -40°C do +50°C. Dwukomorowa budowa oprawy Układ optyczny wykonany w postaci modułowej Klosz z szyby odpornej na promieniowanie UV i uderzenia minimum IK10 Montaż na wysięgniku Oprawa, szczelność minimum IP 65 Trwałość dla L70B50 – minimum 100.000h Temperatura barwowa użytych diod do ustalenia z Zamawiającym Kolor opraw wg palety RAL do ustalenia z Zamawiającym Minimalnie 5 letnia gwarancja producenta na całą oprawę, obudowa, układ zasilający, źródła półprzewodnikowe LED Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych” Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) 3) Zakres prac: a) Faza I – opracowanie dokumentacji projektowej: Przygotowanie koncepcji wymiany słupów oraz opraw oświetleniowych do zatwierdzenia przez Zamawiającego Opracowanie projektu wymiany słupów i opraw oświetleniowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń - Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (oraz w miarę potrzeby innych dokumentów umożliwiających realizacje robót budowlanych, niezbędnych uzgodnień, pozwoleń etc, np. potwierdzenie przyjęcia bez uwag zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę). – 8 egz. w wersji papierowej, Projekty Wykonawcze - 8 egz. w wersji papierowej, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Przedmiary robót budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Kosztorys Inwestorski - 3 ezg. w wersji papierowej. Wykonanie obliczeń fotometrycznych zgodnych z sytuacjami oznaczonymi na mapach, będących załącznikami do SIWZ, na słupach i oprawach zaproponowanych przez Wykonawcę – 1 egz. w wersji papierowej. b) Faza II – wykonanie robót budowlano-montażowych: Wymianę słupów oświetleniowych Wymianę opraw oświetleniowych Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: • zabezpieczenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, • oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, • organizację zaplecza budowy, • organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, • bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, • wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. w wersji papierowej, zawierającej: • pomiary fotometryczne powykonawcze • schematy sieci oświetleniowej wykonane na mapach od celów informacyjnych, na których pokazana będzie szafka oświetleniowa zasilająca oprawy, numer słupa oświetleniowego, typ zastosowanej oprawy, • tabelę zawierającą ilości, typy opraw, moce oraz szafkę oświetleniową zasilającą oprawy. Tabelę przekazać w wersji papierowej oraz XLS • Gwarancje atesty, certyfikaty - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3100,00 zł. (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta w Pucku, 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13, pokój nr 213. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium S. A. nr rachunku 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGKiM.271.8.2018.KP na realizację zadania pn. „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego – modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdyz wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. “Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
Dodano: 2024-04-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji ZRID dla zadania pn.: „Przedłużenie promenady w Charzykowach do drogi na Wolność”
Dodano: 2023-11-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. Długiej 35 w Gdańsku
Dodano: 2023-10-20 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z wnioskiem Budżetu Obywatelskiego pn.: "BO-Ratunek przed wyschnięciem mokradła miejskiego „Turzycowe Błoto” 2021/DAB/0023
Dodano: 2023-09-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hynka”.
Dodano: 2023-09-07 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby rozbudowy i przebudowy zamkniętego składowiska odpadów komunalnych w Kiełpinie o PSZOK oraz punkt napraw
Dodano: 2023-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Uczniowskiej”.
Dodano: 2023-07-05 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z wnioskiem Budżetu Obywatelskiego pn.: „BO-Ratunek przed wyschnięciem mokradła miejskiego „Turzycowe Błoto” 2021/DAB/0023
Dodano: 2023-06-13 - „Budowy budynku świetlico-remizy wiejskiej oraz boiska do piłki nożnej w Małych Walichnowach”
Dodano: 2023-04-26 - Pełnienie funkcji Wiodącego Inspektora Nadzoru nad zadaniem: „Malbork na „+”-Rewitalizacja historycznej przestrzeni” finansowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
Dodano: 2023-04-05