Przetargi.pl
. „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego – modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy” ;Zadanie 1:Modernizacja oświetlenia Molo; Zadanie 2:Modernizacja oświetlenia Alei Żeglarzy.

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 586 730 533
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 6730500, 6730534, fax. 586 730 533
    REGON: 191675439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miastopuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    . „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego – modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy” ;Zadanie 1:Modernizacja oświetlenia Molo; Zadanie 2:Modernizacja oświetlenia Alei Żeglarzy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego – modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy” Projekt realizowany będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” Zadanie 1: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA MOLO 1) Lokalizacja: Puck, Molo 2) Charakterystyczne parametry techniczne: a) Słupy oświetleniowe – przewidywana ilość: 13 szt. słupów z wysięgnikiem jednostronnym, 1szt. słup z wysięgnikiem dwustronnym - dekoracyjne gięte słupy oświetleniowe o wysokości w przedziale 5,5m-6,0m, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Słupy produkowane z wysięgnikiem jedno i dwustronnym – o kształcie asymetrycznym - przy czym w przypadku słupów z pojedynczym wysięgnikiem – wysięgnik umiejscowiony na wysokości 5m, w przypadku słupa z dwoma wysięgnikami – oba wysięgniki na wysokości 5m, ­ Słupy oświetleniowe wykonane ze stali o grubości minimum 4mm, gatunek stali S235 ­ Konstrukcja słupa o przekroju okrągłym, o zbieżnościach 1:12 lub więcej (minimum 12mm na każdy metr wysokości słupa) ­ Trzony konstrukcji wykonywane w technologii spawania plazmowego (technologia PAW), która charakteryzuję się brakiem lica spoiny. ­ Na molo podstawy specjalne dostosowane do kotew istniejących na obiekcie ­ Słupy wyposażone są we wnęki rewizyjne minimalne rozmiary 100x300mm umożliwiające łatwy i szybki dostęp do tabliczki bezpiecznikowej. Pokrywa drzwiczek mocowana jest za pomocą jednej śruby nimbusowej z łbem grzybkowym. ­ Każdy słup wyposażony jest w uchwyt uziemienia, który znajduje się wewnątrz słupa na wysokości dolnej krawędzi drzwiczek. ­ Wszystkie konstrukcje zabezpieczone antykorozyjnie przy zastosowaniu technologii cynkowania ogniowego zgodnie z normą EN 1461. ­ Obliczenia wytrzymałościowe słupów spełniające wymagania normy wiatrowej PN-77/B-0211 dla II strefy wiatrowej. ­ Wszystkie konstrukcje znakowane znakiem CE za zgodność z PN-EN 40-5 potwierdzone Deklaracją Własności Użytkowych ­ Słupy malowane proszkowo fabrycznie na kolor wg palety RAL (do ustalenia z Zamawiającym) + powłoka antyplakat do 2,5m wysokości ­ Minimalnie 2 letnia gwarancja producenta na słupy b) Oprawy oświetleniowe LED – przewidywana ilość: 15 sztuk, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Korpus i obudowa oprawy wykonane z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego, gładkiego (w celu samooczyszczenia się) - Zamawiający nie dopuszcza korpusu żebrowanego ­ Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego ­ Oprawa powinna posiadać możliwość wymiany panelu świetlnego z diodami LED ­ Kształt oprawy okrągły lub zbliżony do okrągłego ­ Umożliwiające współpracę z różnego rodzaju czujnikami (np. ruchu, zmierzchowy) ­ Zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -40°C do +50°C. ­ Dwukomorowa budowa oprawy ­ Układ optyczny wykonany w postaci modułowej ­ Klosz z szyby odpornej na promieniowanie UV i uderzenia minimum IK10 ­ Montaż na wysięgniku ­ Oprawa, szczelność minimum IP 65 ­ Trwałość dla L70B50 – minimum 100.000h ­ Temperatura barwowa użytych diod do ustalenia z Zamawiającym ­ Kolor opraw wg palety RAL do ustalenia z Zamawiającym ­ Minimalnie 5 letnia gwarancja producenta na całą oprawę, obudowa, układ zasilający, źródła półprzewodnikowe LED ­ Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych” ­ Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej ­ Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) 3) Zakres prac: a) Faza I – opracowanie dokumentacji projektowej: ­ Przygotowanie koncepcji wymiany słupów oraz opraw oświetleniowych do zatwierdzenia przez Zamawiającego ­ Opracowanie projektu wymiany instalacji elektrycznej oświetleniowej, a także wymiany słupów i opraw oświetleniowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń – Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (oraz w miarę potrzeby innych dokumentów umożliwiających realizacje robót budowlanych, niezbędnych uzgodnień, pozwoleń etc, np. potwierdzenie przyjęcia bez uwag zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę). – 8 egz. w wersji papierowej, Projekty Wykonawcze - 8 egz. w wersji papierowej, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Przedmiary robót budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Kosztorys Inwestorski - 3 ezg. w wersji papierowej. ­ Wykonanie obliczeń fotometrycznych zgodnych z sytuacjami oznaczonymi na mapach, będących załącznikami do SIWZ, na słupach i oprawach zaproponowanych przez Wykonawcę – 1 egz. w wersji papierowej. b) Faza II – wykonanie robót budowlano-montażowych ­ Wymianę instalacji elektrycznej oświetleniowej ­ Wymianę słupów oświetleniowych ­ Wymianę opraw oświetleniowych ­ Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: • zabezpieczenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, • oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, • organizację zaplecza budowy, • organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, • bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, • wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. ­ Wykonanie dokumentacji powykonawczej – 3 egz. w wersji papierowej, zawierającej: • pomiary fotometryczne powykonawcze • schematy sieci oświetleniowej wykonane na mapach od celów informacyjnych, na których pokazana będzie szafka oświetleniowa zasilająca oprawy, numer słupa oświetleniowego, typ zastosowanej oprawy, • tabelę zawierającą ilości, typy opraw, moce oraz szafkę oświetleniową zasilającą oprawy. Tabelę przekazać w wersji papierowej oraz XLS • Gwarancje atesty, certyfikaty Zadanie 2: MODERNIZACJA OŚWIETLENIA ALEI ŻEGLARZY 1) Lokalizacja: Puck, Aleja Żeglarzy 2) Charakterystyczne parametry techniczne: a) Słupy oświetleniowe – przewidywana ilość: 4szt. słupów z wysięgnikiem jednostronnym, 1 szt. słupa z wysięgnikiem dwustronnym – typu 1, 8 szt. słupów z wysięgnikiem dwustronnym – typu 2, - dekoracyjne gięte słupy oświetleniowe o wysokości w przedziale 5,5m-6,0m, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Słupy produkowane z wysięgnikiem jedno i dwustronnym – o kształcie asymetrycznym - przy czym w przypadku słupów z pojedynczym wysięgnikiem – wysięgnik umiejscowiony na wysokości 5m, w przypadku słupa z dwoma wysięgnikami: typu 1 – oba wysięgniki na wysokości 5m, typu 2 – jeden wysięgnik na wysokości 5m, drugi wysięgnik na wysokości 4,5m, ­ Słupy oświetleniowe wykonane ze stali o grubości minimum 4mm, gatunek stali S235 ­ Konstrukcja słupa o przekroju okrągłym, o zbieżnościach 1:12 lub więcej (minimum 12mm na każdy metr wysokości słupa) ­ Trzony konstrukcji wykonywane w technologii spawania plazmowego (technologia PAW), która charakteryzuję się brakiem lica spoiny. ­ Każdy słup w zależności od wysokości wyposażony jest w podstawę wykonaną ze stali S420MC o minimalnej geometrii: grubości 4mm, wymiarach zewnętrznych 271mm x 271mm, otworami pod kotwy 21mm x 21mm, otworem wewnętrznym o średnicy 82mm oraz wysokości 24mm ­ Słupy wyposażone są we wnęki rewizyjne minimalne rozmiary 100x300mm umożliwiające łatwy i szybki dostęp do tabliczki bezpiecznikowej. Pokrywa drzwiczek mocowana jest za pomocą jednej śruby nimbusowej z łbem grzybkowym. ­ Każdy słup wyposażony jest w uchwyt uziemienia, który znajduje się wewnątrz słupa na wysokości dolnej krawędzi drzwiczek. ­ Wszystkie konstrukcje zabezpieczone antykorozyjnie przy zastosowaniu technologii cynkowania ogniowego zgodnie z normą EN 1461. ­ Obliczenia wytrzymałościowe słupów spełniające wymagania normy wiatrowej PN-77/B-0211 dla II strefy wiatrowej. ­ Wszystkie konstrukcje znakowane znakiem CE za zgodność z PN-EN 40-5 potwierdzone Deklaracją Własności Użytkowych ­ Słupy malowane proszkowo fabrycznie na kolor wg palety RAL (do ustalenia z Zamawiającym) + powłoka antyplakat do 2,5m wysokości ­ Minimalnie 2 letnia gwarancja producenta na słupy b) Oprawy oświetleniowe LED – przewidywana ilość: 22 sztuk, spełniające następujące wymagania techniczne: ­ Korpus i obudowa oprawy wykonane z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego, gładkiego (w celu samooczyszczenia się) - Zamawiający nie dopuszcza korpusu żebrowanego ­ Beznarzędziowy dostęp do komory osprzętu elektrycznego ­ Oprawa powinna posiadać możliwość wymiany panelu świetlnego z diodami LED ­ Kształt oprawy okrągły lub zbliżony do okrągłego ­ Umożliwiające współpracę z różnego rodzaju czujnikami (np. ruchu, zmierzchowy) ­ Zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -40°C do +50°C. ­ Dwukomorowa budowa oprawy ­ Układ optyczny wykonany w postaci modułowej ­ Klosz z szyby odpornej na promieniowanie UV i uderzenia minimum IK10 ­ Montaż na wysięgniku ­ Oprawa, szczelność minimum IP 65 ­ Trwałość dla L70B50 – minimum 100.000h ­ Temperatura barwowa użytych diod do ustalenia z Zamawiającym ­ Kolor opraw wg palety RAL do ustalenia z Zamawiającym ­ Minimalnie 5 letnia gwarancja producenta na całą oprawę, obudowa, układ zasilający, źródła półprzewodnikowe LED ­ Użyte w oprawie panele LED muszą spełniać wymagania normy EN 62471 „Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych” ­ Elementy mocujące oprawę na słupie, wysięgniku (śruby, podkładki) muszą być wykonane ze stali nierdzewnej ­ Ze względów estetycznych i dla ujednolicenia wyglądu instalacji oświetleniowej na całym oświetlanym obszarze, wymaga się, aby oprawy o różnych mocach posiadały jednakowy kształt (jedna rodzina opraw) 3) Zakres prac: a) Faza I – opracowanie dokumentacji projektowej: ­ Przygotowanie koncepcji wymiany słupów oraz opraw oświetleniowych do zatwierdzenia przez Zamawiającego ­ Opracowanie projektu wymiany słupów i opraw oświetleniowych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień i zezwoleń - Projekt Budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę (oraz w miarę potrzeby innych dokumentów umożliwiających realizacje robót budowlanych, niezbędnych uzgodnień, pozwoleń etc, np. potwierdzenie przyjęcia bez uwag zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę). – 8 egz. w wersji papierowej, Projekty Wykonawcze - 8 egz. w wersji papierowej, Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Przedmiary robót budowlanych – 3 egz. w wersji papierowej, Kosztorys Inwestorski - 3 ezg. w wersji papierowej. ­ Wykonanie obliczeń fotometrycznych zgodnych z sytuacjami oznaczonymi na mapach, będących załącznikami do SIWZ, na słupach i oprawach zaproponowanych przez Wykonawcę – 1 egz. w wersji papierowej. b) Faza II – wykonanie robót budowlano-montażowych: ­ Wymianę słupów oświetleniowych ­ Wymianę opraw oświetleniowych ­ Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: • zabezpieczenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, • oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, • organizację zaplecza budowy, • organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, • bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, • wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. ­ Wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. w wersji papierowej, zawierającej: • pomiary fotometryczne powykonawcze • schematy sieci oświetleniowej wykonane na mapach od celów informacyjnych, na których pokazana będzie szafka oświetleniowa zasilająca oprawy, numer słupa oświetleniowego, typ zastosowanej oprawy, • tabelę zawierającą ilości, typy opraw, moce oraz szafkę oświetleniową zasilającą oprawy. Tabelę przekazać w wersji papierowej oraz XLS • Gwarancje atesty, certyfikaty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3100,00 zł. (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta w Pucku, 84-100 Puck, ul. 1 Maja 13, pokój nr 213. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium S. A. nr rachunku 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGKiM.271.8.2018.KP na realizację zadania pn. „Poprawa efektywności systemów oświetlenia zewnętrznego – modernizacja oświetlenia Molo i Alei Żeglarzy” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdyz wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach