Przetargi.pl
„ Pielęgnacja trawników parkowych, łąk i zadrzewień na terenie Kopalni Soli „ Wieliczka”.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Park Kingi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 278 71 11, 12 278 71 36, , fax. 122 787 110
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
    Park Kingi 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 278 71 11, 12 278 71 36, , fax. 122 787 110
    REGON: 00004168300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Górnictwo Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Pielęgnacja trawników parkowych, łąk i zadrzewień na terenie Kopalni Soli „ Wieliczka”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na pielęgnacji trawników parkowych, łąk oraz zadrzewień na terenach Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. zwanych dalej „usługami”. Wykonawca jest zobowiązany świadczyć usługi zgodnie z „Planem pielęgnacji terenów zielonych Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. opracowanym na rok 2020” (zwanym dalej „Planem pielęgnacji”),, którego autorem jest Pan Hubert Gruszka, działający pod firmą „For Eco” pracownia projektowa Hubert Gruszka, 31-559 Kraków, ul. Grzegórzecka 104/50, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących prac: 1) pielęgnację trawników parkowych na powierzchni 67 173m2 oraz 2) pielęgnację łąk na powierzchni 125 252 m2- poprzez koszenie traw, nawożenie, wertykulację, opryski chwastobójcze, zwalczanie szkodników trawnika, grabienie, 3) pielęgnację zadrzewień, na powierzchni 2 297 m2, 4) uproduktywnienie nieużytków na powierzchni 42 445 m2, obejmujących teren pola Pagory, Zabiegi pielęgnacyjne objęte powyższym zakresem obejmują łączną powierzchnię 237 167 m2. Wykonawca jest zobowiązany ponieść wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, w tym w szczególności zobowiązany jest do wywiezienia i zeskładowania skoszonej trawy oraz innych odpadów powstałych podczas wykonywania usług. Systematyczne prace pielęgnacyjne, w tym koszenie trawników, przycinanie krzewów winny być wykonywane w krótkim czasie, akcyjnie i starannie, bez pozostawiania odpadów na powierzchniach pielęgnacji. Powierzchnia prowadzonych prac powinna być odpowiednio oznakowana w celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim. Pracownicy wykonujący usługi oraz sprzęt powinny być odpowiednio oznakowane w celu zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim. Usługi świadczone przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, winny być wykonywane w sposób możliwie najmniej uciążliwy dla Zamawiającego oraz osób trzecich. Zabiegi pielęgnacyjne stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia, Zamawiający zleci co najmniej na 2 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego w zleceniu terminem ich wykonania. Zlecenie zostanie przekazane za pośrednictwem e-mail. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudniania na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności pielęgnacji trawników, łąk, zadrzewień, zgodnie z Planem pielęgnacji, z wyłączeniem osób pełniących funkcje kierownicze. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi, zgodnie z Planem pielęgnacji. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Uwaga. Zamawiający na pisemny wniosek zorganizuje wizję lokalną z udziałem zainteresowanych Wykonawców, która zostanie przeprowadzona w rejonie objętym zakresem ww. postępowania. Informacja o terminie wizji lokalnej zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 2 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75124047481111000048778501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2020/SIP/8. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert określonym w części XIII pkt 2 niniejszej specyfikacji. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji gdy Wykonawca składa ofertę w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca jest zobowiązany załączyć do składanej oferty. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach