Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg
- Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
- Data zamieszczenia: 2020-04-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
ul. Rynek 38
32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
REGON: 54887300000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek administracyjny w Nowym Wiśniczu, Rynek 16”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek administracyjny w Nowym Wiśniczu, Rynek 16 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części / zadania: 1) Część I. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno – budowlanej. 2) Część II. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej. 3) Część II. Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej. 3. Zamówienie przewiduje pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach wykonywanych robot budowlanych. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór – określa dokumentacja projektowa, która jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu na wykonanie robót budowlanych i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umnowegowisnicza,a,1718234,gleboka-modernizacja-energetyczna-budynkow-administracyjnych-oraz-ochrony-zdrowia-na-terenie-gminy-n.html 5. Szczegółowy zakres obowiązków, które inspektor nadzoru będzie musiał wykonać, zawierają wzory umów, oraz opis przedmiotu zamówienia które stanowi załącznik Nr 7.1., 7.2,7.3. i 8 do niniejszej specyfikacji. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: dla Części I - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; dla Części II - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; dla Części III - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”– wg załącznika do SIWZ 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt. 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ. realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU w Andrychowie
Dodano: 2024-05-09 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-04-23 - Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na ....
Dodano: 2024-04-23 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”, w zakresie robót bud ... (dla etapu I i II)
Dodano: 2024-03-06 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej sołectwa Brzezinka - etap II
Dodano: 2024-03-05 - Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Stadniki-Kwapinka Nr 540131K w km 0+965 - 1+426,5 w miejscowości Kędzierzynka”
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją rekanalizacji w miejscowościach Jabłonka-Centrum, Jabłonka-Bory, Chyżne, Lipnica Mała oraz Zubrzyca Dolna
Dodano: 2024-03-01 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa Przedszkola Samorządowego w Koźmicach Wielkich - część 2 roboty wykończeniowe budynku i zagospodarowanie terenu”
Dodano: 2024-02-19 - Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwest. realizowanego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Budowa sportowo- rekreacyjnego kompleksu basenowego w Krzeszowicach”
Dodano: 2024-02-12 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej dla zadania : „Budowa zbiornika wyrównawczego o poj. 150 m3 ......
Dodano: 2024-01-24