Przetargi.pl
KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH, TERENÓW ZIELONYCH I PARKÓW NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2017

Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
  • Data zamieszczenia: 2017-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
    ul. Wojska Polskiego 30
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
    REGON: 53713100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOSZENIE POBOCZY DRÓG GMINNYCH, TERENÓW ZIELONYCH I PARKÓW NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI W ROKU 2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy dróg gminnych, terenów zielonych i parków na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2017 z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1 - koszenie poboczy dróg gminnych; Zadanie nr 2 - koszenie boisk, skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański; Zadanie nr 3 - koszenie parków gminnych. 2. Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych zadań obejmuje: Zadanie Nr 1 - koszenie poboczy dróg gminnych Trzykrotne mechaniczne koszenie traw, chwastów i jednorocznych samosiewów na poboczach dróg gminnych wraz z ręcznym dokaszaniem przy znakach drogowych, słupach telekomunikacyjnych i energetycznych, drzewach, krzewach, ogrodzeniach i innych przeszkodach znajdujących się na trasie poboczy dróg objętych zamówieniem. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie przekazanie tych odpadów do utylizacji do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla Zamawiającego jest RIPOK Szadółki prowadzony przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk Szadółki. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do RIPOK Eko Dolina, RIPOK Czarnówko, RIPOK Stary Las lub RIPOK Tczew. Wskazane jest aby oferent przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką dróg objetych zadaniem wymienionych w załączniku nr 7 do SIWZ (zakres rzeczowo ilościowy koszenia poboczy dróg gminnych), przy czym Zamawiający zaznacza, że zakes rzeczowo ilościowy ma charkter poglądowy. Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie większej niż 230 000m². Zamawiający wymaga, aby prace w ramach realizacji zamówienia były realizowane zgodnie ze Szcegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru róbót (koszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów na poboczach dróg), stanowiącą zał. nr 10 do SIWZ. Zadanie nr 2 - koszenie boisk, skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański Pięciokrotne ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie boisk, skarp, placów gminnych i innych terenów zielonych na terenie gminy Pruszcz Gdański. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie przekazanie odpadów do utylizacji do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla Zamawiającego jest RIPOK Szadółki prowadzony przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk Szadółki. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do RIPOK Eko Dolina, RIPOK Czarnówko, RIPOK Stary Las lub RIPOK Tczew. Wskazane jest aby oferent przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką dróg objetych zadaniem wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ (zakres rzeczowo ilościowy koszenia terenów zielonych), przy czym Zamawiający zaznacza, że zakes rzeczowo ilościowy ma charkter poglądowy. Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie większej niż 150 000m². Zadanie nr 3 - koszenie parków gminnych. Trzykrotne ręczne i mechaniczne (w zależności od warunków terenowych) koszenie parków, na terenie gminy Pruszcz Gdański. Zadanie obejmuje również zebranie i utylizację skoszonej biomasy oraz odpadów (tj. papiery, butelki, gałęzie itp.) z całego terenu objętego koszeniem wraz z uprzątnięciem dróg i chodników przebiegających wzdłuż koszonych terenów jeżeli występują, a następnie przekazanie odpadów do utylizacji do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zgodnie z zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego 2018 regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) dla Zamawiającego jest RIPOK Szadółki prowadzony przez Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk Szadółki. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do RIPOK Eko Dolina, RIPOK Czarnówko, RIPOK Stary Las lub RIPOK Tczew. Wskazane jest aby oferent przed złożeniem oferty zapoznał się z charakterystyką dróg objetych zadaniem wymienionych w załączniku nr 9 do SIWZ (zakres rzeczowo ilościowy koszenia parków) przy czym Zamawiający zaznacza, że zakes rzeczowo ilościowy ma charkter poglądowy. Każde koszenie odbywać się będzie na powierzchni nie większej niż 55 000m². 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeprowadzienie prac zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zaleceniami Zamawającego. 4. Potwierdzenia wykonania dokonywać będą po każdym koszeniu sołtysi miejscowości objętej koszeniem lub pracownik merytoryczny gminy na protokole zawierającym datę, lokalizacje wykonanych prac i poszczególne ilości dla danego sołectwa. 5. Po odbiorze robót Wykonawca wystawi fakturę częściową za jednokrotne wykonanie przedmiotu Zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury będzie zbiorcze zestawienie wykonanych prac sporządzone przez Wykonawcę na podstawie protokołów odbioru prac. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany umowy spowodowanej koniecznością zmniejszenia częstotliwości wykonywania usługi (krotność koszenia) wskutek zmniejszonego zapotrzebowania. 7. Wykonawca będzie świadczył usługi w sposób niezagrażający bezpiecznemu użytkowaniu dróg oraz terenów zielonych i jest odpowiedzialny za szkody powstałe z jego winy podczas wykonywania zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia. 8. Kody CPV: 77310000-6, 77314100-5. 9. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług obejmujących: - dostarczenie sprzętu, - koszenie poboczy dróg i terenów zielonych, - uporządkowanie terenów objętych pracami, - zebranie i wywóz odpadów. jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy – przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. W projekcie umowy – załącznik do SIWZ zawarte zostały zasady dotyczące: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach