Przetargi.pl
DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ II

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza ogłasza przetarg

  • Adres: 86100 Świecie, ul. Sądowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 33 08 305 , fax. 52 33 24 541
  • Data zamieszczenia: 2017-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza
    ul. Sądowa 18
    86100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 33 08 305, fax. 52 33 24 541
    REGON: 29152300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWY ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH i CHEMII GOSPODARCZEJ II
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy wg harmonogramu artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej zgodnie z asortymentem wskazanym w załączniku do SIWZ nr 2. Wymagania przedmiotowe względem środków do utrzymania czystości zostały wymienione w załączniku do SIWZ nr 3. Wykonawca zobowiązany jest, aby każdy z artykułów posiadał oryginalną etykietę oraz w przypadku artykułów policzalnych – określenie ilości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części: ZADANIE NR 1. 6 – PREPARATY DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI SANITARIATÓW (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 2. 7 – PŁYNY DO ZASTOSOWANIA W KUCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 3. 8 – PREPARATY DO MYCIA I PIELĘGNIACJI POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 4. 9 – PREPARATY DO GRUNTOWNEGO MYCIA POWIERZCHNI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 5. 10 – PREPARAT DO PIELĘGNACJI MEBLI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 6. 13 – AKCESORIA DO SPRZĄTANIA (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 7. 15 – KOSZE, ZADANIE NR 8. 22 – WYPOSAŻENIE ŁAZIENEK (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 9. 23 – SYSTEM WYCIERACZEK WEJŚCIOWYCH, ZADANIE NR 10. 26 – ARTYKUŁY PAPIEROWE (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami), ZADANIE NR 11. 27 – DOZOWNIKI (wymagane złożenie oferty wraz z próbkami). Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Dlatego podane w załączniku ilości są ilościami szacunkowymi i mogą być zmniejszone lub zwiększone. O zmianie jednostronnie decyduje Zamawiający, który każdorazowo będzie informował Wykonawcę drogą mailową. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za dostarczony towar. Dotyczy zadania 1.6, 2.7, 3.8, 4.9 oraz 5.10 – Wykonawca zapewni odbiór (przy najbliższej dostawie) od Zamawiającego pustych opakować i we własnym zakresie dokona ich utylizacji. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za zaoferowanie dłuższego terminu płatności Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ. Umowy z wybranymi Wykonawcami zostaną zawarte do dnia 15 czerwca 2018 roku. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy oraz rozładunku artykułów w magazynie znajdującym się w budynku Izby Przyjęć, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, w godz. od 8.00 do 13.00. Wykonawca będzie dostarczać zamówiony przez Zamawiającego towar w terminie 4 dni roboczych. Za zaoferowanie krótszego terminu dostawy Zamawiający przyzna Ofercie dodatkowe punkty– zob. pkt 13. SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone produkty na ogólnych zasadach producenta. Wszelkie zgłoszenia reklamacji jakościowych i ilościowych dotyczące dostawy artykułów gospodarczych i chemii gospodarczej odbywać się będą drogą mejlową. Realizacja reklamacji następować będzie na koszt WYKONAWCY w terminie 4 dwóch dni roboczych od daty mejlowego zgłoszenia reklamacji. Za zaoferowanie krótszego realizacji reklamacji Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty – zob. pkt 13. SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach