Przetargi.pl
dostawa żywności do Domu Pomocy Spo łecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z podziałem na zadania – liczba zadań 2.

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-265 Zielona Góra, ul. Lubuska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 324 56 55 , fax. 68 327 08 38
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa
    ul. Lubuska 11
    65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 324 56 55, fax. 68 327 08 38
    REGON: 001059308
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Urzędu Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa żywności do Domu Pomocy Spo łecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze z podziałem na zadania – liczba zadań 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa, ul. Lubuska 11 w Zielonej Górze z podziałem na części – liczba części 2 CPV – 15100000-9, 15131130-5, 15500000-3 1.Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części tj: Część nr 1. Dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin, Część nr 2. Dostawa produktów mleczarskich. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (2 części) w odniesieniu do wszystkich części. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny asortyment dla danego zadania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 4-4.1. do SIWZ 4. Miejsce dostaw: 1) Wykonawca dostarczać będzie towar do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatanów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze . 2) Odbioru towaru w magazynie Zamawiającego, znajdującym się przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony protokołem odbioru, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Informacje Ogólne dla części 1-2. 1) Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg zapotrzebowania Zamawiającego. 2) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w magazynie Zamawiającego zgodnie z pkt 4. 4) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze. 5) Za dostarczoną żywność (w tym stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 6) Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem, w przypadku nabiału, faktury rozliczane są raz w tygodniu w każdy poniedziałek następnego tygodnia. 7) Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do opisanych norm i systemów odniesienia. Za „równoważne” Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą co najmniej te same składniki, konsystencję, ekstrakt, wartości odżywcze i walory smakowe, gramaturę opakowania, kolor co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca. Jeżeli w tabelach występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące produkty konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe. 8) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 9) Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego. 10) W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 9. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w zakresie zmniejszenia wielkości i/lub wartości dostaw maksymalnie o 30 %. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem wielkości i wartości dostaw towarów wymienionych w zał. nr 4-4.1. do SIWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ , 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy, 4) wypełnione Tabele- wykaz asortymentu stanowiące załączniki Nr 4 i /lub 4.1 do SIWZ ( w ilości zgodnej z wyborem Wykonawcy na jedną lub wszystkie części) . II. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229 tekst jednolity z póź. zmianami) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 - do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach