Przetargi.pl
Budowa i remont kanalizacji deszczowej w Strzegowie

Gmina Strzegowo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-445 Strzegowo, Plac Wolności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6794004 , fax. 23 6704085
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegowo
    Plac Wolności 32
    06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie
    tel. 23 6794004, fax. 23 6704085
    REGON: 13037844000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i remont kanalizacji deszczowej w Strzegowie
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa i remont kanalizacji deszczowej w Strzegowie: Część 1 - Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Sportowej w Strzegowie Projektuje się kanał deszczowy łączący kanał deszczowy Ø 400 w ul. Sportowej z kanałem Ø 800 w ul. Mickiewicza. Lokalizacja: Projektowany kanał deszczowy zlokalizowano w jezdni ul. Mickiewicza oraz ul. Sportowej o nawierzchni asfaltowej Materiały: - rury PVC-U S(SDR 34; SN 8); Ø 630/18,4; o połączeniach kielichowych. Dopuszcza się zastosowanie rur strukturalnych do kanalizacji zewnętrznej z PP K2-Kan o sztywności SN8 i średnicy Ø 600. - studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych DN 1200 mm, Dno studni wykonać z elementu prefabrykowanego z uszczelnieniem połączeń uszczelką gumową lub zaprawą wodoszczelną. Elementy betonowe studni zaizolować zbizolem R+P lub równoważną masą bitumiczną, modyfikowaną kauczukiem syntetycznym do bez spoinowych izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych typu średniego i równoważnym roztworem bitumicznym, lekko modyfikowanym kauczukiem syntetycznym, przeznaczonym do gruntowania podłoży betonowych oraz do wykonywania samodzielnych powłok hydroizolacyjnych typu lekkiego. Przykrycie studni płytą żelbetową oraz włazem żeliwnym t. ciężki (40 T) Długość projektowanego kanału 145,0 m (korekta długości wynika z błędnego określenia skali mapy do celów projektowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - decyzja Nr 482/2014 sygn. I.6740.464.2014 z dnia 24.09.2014 r., - decyzja Nr 634/2016 sygn. I.6740.539.2016 z dnia 01.12.2016 r. o zmianie pozwolenia na budowę, - projekt budowlany kanalizacji deszczowej w ul. Sportowej, - projekt budowlany – zamienny kanalizacji deszczowej w ul. Sportowej, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, - Zmiany nieistotne do projektu budowlanego budowy kanalizacji deszczowej w ul. Sportowej w Strzegowie. Część 2 - Remont kanalizacji deszczowej w ul. Partyzantów, ul. Mickiewicza do istniejącego wylotu do rowu melioracyjnego - odcinek D6- WLi z rur kielichowych PP dn 800 o długości 297,0 mb z włączeniem do istniejącego wylotu do rowu melioracyjnego WLi. - odcinek D6 – D7 z rur kielichowych PVC lub PP dn 400 o długości 9,6 mb. Poszczególne odcinki sieci k.s. zaprojektowano z rur strukturalnych PP klasy SN8 dn800, dn400, łączonych na uszczelki gumowe wargowe. Sieć kanalizacyjną ułożyć na 10 cm podsypce z piasku. Układkę projektowanej sieci wykonywać odcinkami nie krótszymi niż odległoci miedzy studniami. Rurociągi i obiekty k.d. posadowić na gruntach nośnych. Uzbrojenie sieci kanalizacji deszczowej stanowią studnie rewizyjno-połączeniowe o średnicy 1200 mm z kręgów żelbetowych w wykonaniu szczelnym. Elementy betonowe sieci kanalizacji deszczowej należy zabezpieczyć przeciwwilgociowo dwoma warstwami abizolu R+P lub równoważną masą bitumiczną, modyfikowaną kauczukiem syntetycznym do bez spoinowych izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych typu średniego i równoważnym roztworem bitumicznym, lekko modyfikowanym kauczukiem syntetycznym, przeznaczonym do gruntowania podłoży betonowych oraz do wykonywania samodzielnych powłok hydroizolacyjnych typu lekkiego. Montaż rurociągów przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - zgłoszenie budowy (robót budowlanych) wraz z pieczęcią Starostwa Powiatowego w Mławie potwierdzającą przyjęcie na podstawie art. 30 ust. 5 i 5e ustawy Prawo Budowlane zgłoszenia robót budowlanych określonych w zgłoszeniu Nr I.6743.5.50.2016 z dnia 04.10.2016 r. i potwierdzającą, że organ nie wniósł sprzeciwu. - projekt budowlany remontu kanalizacji deszczowej w ul. Partyzantów, ul. Mickiewicza, do istniejącego wylotu do rowu melioracyjnego, - szczegółowe specyfikacje techniczne 2. Zaleca się, aby wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko obejrzał miejsce robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie zamawianych robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, operatorzy sprzętu, kadra techniczna budowy za wyjątkiem Kierownika budowy, Kierownika robót i projektantów; 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie nie krótszym niż 3 dni robocze, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 5 pkt 1 lit. a czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) ppkt. a czynności zamawiający za każdy stwierdzony przypadek przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy - załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) ppkt. a czynności. 5) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego naruszenia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) ppkt. a czynności, niezależnie od sankcji przewidzianych w pkt 4), Wykonawca w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych dokona czynności naprawczych oraz bez ponownego wzywania złoży żądane przez Zamawiającego dowody w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 6) Za każdy stwierdzony przypadek niespełnienia wymogów, o których mowa w pkt. 5) Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy - załącznik nr 5a i 5b do SIWZ. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy pzp). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/ zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 38 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/ zmiana treści SIWZ, zamawiający wspólnie z autorem dokumentacji projektowej sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie. 7. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. 8. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SIWZ i w postępowaniu. 10. Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie poprzez podanie szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienie okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232130-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach