Przetargi.pl
9-ZP/2016 - Worki -Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane.

TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 25 614 , fax. 18 20 25 637
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Spółka z o.o.
    ul. Szymony 17a 17a
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 25 614, fax. 18 20 25 637
    REGON: 49002384300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tesko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunalna Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    9-ZP/2016 - Worki -Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne - segregowane i zmieszane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa zgodnie z zamówieniami do magazynu Zamawiającego worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane), wykonanych z tworzyw sztucznych. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, zostały podane w pkt. 3.1. ppkt. 2 - Tabela nr 1. Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje folii: LDPE lub HDPE. Ilości wskazane w pkt. 3.1 SIWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuję, iż w trakcie realizacji przedmiotu umowy w związku z wykonywaniem przez Zamawiającego odbioru odpadów komunalnych z poszczególnych gmin możliwa jest zmiana rodzajowa worków tzn. zaprzestanie zamawiania jednej z pozycji wymienionej w Tabeli nr 1 a pojawienie się w to miejsce nowej pozycji o parametrach zbliżonych bądź takich samych . I. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.Worki w poz. 4-26 muszą posiadać:a)sznurek do zawiązania worka; b)w poz. 4, 5, 10, 11, 14, 18, 22, 23, 24 nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SIWZ stanowi integralną część umowy). c)w poz. 6, 7, 8, 9, 12, 13, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 25, 26 nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SIWZ stanowi integralną część umowy). d)nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka. 2.Zamawiający informuje, iż nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu należy wkalkulować w koszt wykonania worków. 4.Po zakończeniu umowy matryca przechodzi na własność Spółki TESKO. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów matryc w okresie obowiązywania umowy, w sytuacji gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na zakres informacji zamieszczony na workach na odpady komunalne. 6.Dla wszystkich określonych przez Zamawiającego parametrów worków Wykonawca jest zobowiązany posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty winny być dostarczone wraz z ofertą Wykonawcy. 7.Dostarczone worki muszą być spakowane. Oczekiwana liczba worków w opakowaniu 200 szt. lub na rolce to 25 szt. 8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w tabeli (do koszy ulicznych bez nadruku). Dla pozostałych worków (poz. 4-26) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane. II. Warunki dostawy: 1.Miejsce dostawy - TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17A (magazyn). 2.Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00. 3.Dostawy worków na odpady komunalne będą realizowane na koszt Wykonawcy. 4.Zamawiający będzie składał zamówienia na poszczególne partie worków za pośrednictwem e-mail, fax bądź telefonicznie. 5.Dostawa worków realizowana będzie w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający informuję iż termin dostawy worków od momentu złożenia zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. III. Kontrola jakości: 1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości, grubości oraz pozostałych parametrów (zgodnych z wymaganiami SIWZ określonymi w tabeli nr 1 oraz tabeli nr 2)worków wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca. 2.W przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań przez dostawę worków Zamawiający zażąda niezwłocznego dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę. Wykonawca winien zapoznać się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskać wiarygodne informacje odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość, charakter oferty lub realizację zamówienia. Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych , norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia służą określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, iż produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) 2.Wadium może być wniesione w: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, ze zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na konto zamawiającego: TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane Bank BGŻ BNP Paribas S.A. O/ZAKOPANE NR 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151 4.Wadium zostanie uznane za wpłacone, jeżeli znajdzie się na koncie Zamawiającego do upływu terminu składania ofert tj. 11.08.2016 r. do godz. 12:00. 5.Wadium wnoszone w pozostałych, dopuszczalnych formach, należy złożyć w postaci oryginału w Sekretariacie w budynku przy ul. Szymony 17a, Zakopane, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 11.08.2016 r. do godz. 12:00. Nie należy dołączać oryginałów dokumentów do oferty! 6.Wykonawca jako dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej załącza do oferty kserokopię złożonego dokumentu. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach