Przetargi.pl
99.2023 Ochrona budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.

Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-367 Wrocław, Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
    Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
    50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie
    REGON: 000288981
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    99.2023 Ochrona budynków stanowiących własność Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Podjazdy prewencyjno-kontrolne i obchody grupy interwencyjnej we Wrocławiu2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ część 1. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ część 1.4. Miejscem realizacji zamówienia jest: część 1 ul. Borowska 213 - teren po Zakładzie Usług Pralniczych i Różnych, teren Campusu dydaktycznego ul. Marii Curie-Skłodowskiej, ul. Chałubińskiego, ul. Mikulicza Radeckiego, Wybrzeże Ludwika Pasteura, ul. Karola Marcinkowskiego5. Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi brutto: 49 960,00 zł1. Całodobowa ochrona fizyczna nieruchomości wielobudynkowej położonej przy ul. Bujwida 44 we Wrocławiu2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ część 2. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ część 2.4. Miejscem realizacji zamówienia jest: nieruchomość wielobudynkowa położona we Wrocławiu przy ul. Bujwida 44 na działce o powierzchni 2,0924 h, obejmującej 11 budynków5. Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi brutto: część 2 – 181 840,00 zł1. Całodobowa ochrona nieruchomości poprzez monitoring wizyjny na terenie UMW w budynku przy ul. Wojciecha z Brudzewa 8 we Wrocławiu2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ część 3. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ część 3.4. Miejscem realizacji zamówienia jest: budynek przy ul. Wojciecha z Brudzewa 8 we Wrocławiu5. Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi brutto: 38 250,00 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:część 1 dysponuje co najmniej 2 osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.o ochronie osób i mienia (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz.1995) oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności polegających na podjazdach prewencyjno-kontrolnych i obchodach grupy interwencyjnej wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje,w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 usługę ochrony mienia polegającą na podjazdach prewencyjno-kontrolnychi obchodach grupy interwencyjnej o wartości brutto min. 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)część 2 dysponuje co najmniej 2 osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności polegających na ochronie mienia, w tym 1 osobą pełniącą funkcję dowódcy posterunku ochrony. wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje,w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. 1 usługę ochrony mienia o wartości brutto min. 130 000,00 PLN (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).część 3 dysponuje co najmniej 2 osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r.o ochronie osób i mienia (tekst jedn. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1995) oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w wykonywaniu czynności polegających na ochronie mienia poprzez monitoring wizyjny, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie min. 1 usługę ochrony mienia polegającą na monitoringu wizyjnym o wartości brutto min. 26 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100).Dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli średni kurs nie będzie w tym dniu publikowany, to Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania (dotyczy części 1-3)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach