Przetargi.pl
1. Zakup wraz z dostawą miału węglowego w ilości 850 ton 2. Zakup wraz z dostawą eko-groszku w ilości 6 ton

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8172166 (-67) , fax. 033 8173463
  • Data zamieszczenia: 2011-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej
    ul. Słoneczna 83 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 033 8172166 (-67), fax. 033 8173463
    REGON: 00029760300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=65&grupa=1066382154&grupaj=1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. Zakup wraz z dostawą miału węglowego w ilości 850 ton 2. Zakup wraz z dostawą eko-groszku w ilości 6 ton
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakup opału w następującym asortymencie i ilościach: 1) Miał węglowy (suchy) w ilości 850 ton Wartość opałowa - min. 21 000 KJ/kg; Zawartość popiołu - od 0,9-15%; Zawartość siarki- max. 1,2 % Wilgotność - max 5% 2) Eko-groszek w ilości 6 ton Wartość opałowa - min. 29097 KJ/kg; Zawartość popiołu - 3,93%; Zawartość siarki- max. 0,54 % Wilgotność - max. 7,22% 2. Przez dostawę Zamawiający rozumie sukcesywne dostawy w okresie obowiązywania umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać opał własnym transportem (samochód samowyładowczy), na swój koszt i ryzyko oraz rozładować go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie jego obiektów. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie telefonicznego zamówienia nie później niż w przeciągu 2 dni od złożenia zamówienia do miejsc wskazanego przez Zamawiającego na terenie jego obiektów: a. Kotłownia F przy Oddziale dla Dorosłych Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Jaworzu, ul. Słoneczna 83 samochód o max. ładowności 5,0 t (jednorazowa max. wielkość zamówienia 5,0 t) b. Kotłownia przy Oddziale dla Dzieci i Młodzieży Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego - samochód o ładowności max. 25 ton (jednorazowa max. wielkość zamówienia 25 t.) c. Kotłownia 104 w Jaworzu, ul. Wapienicka 104 - samochód o ładowności max. 3 ton (jednorazowa max. wielkość zamówienia 3 t) d. Kotłownia 101 w Jaworzu, ul. Wapienicka 101 - samochód o ładowności max. 3 ton (jednorazowa max. wielkość zamówienia 3 t) 5. Jednorazowe dostawy będą realizowane sukcesywne z zależności od potrzeb Zamawiającego w ilościach nie większych niż podane w Rozdz. II ust. 4 pkt. a, b, c, d.. 6. Zamawiający zastrzega, iż zakup opału będzie realizowany do maksymalnej ilości określonej w ust. 1, co oznacza, że Zamawiający nie jest zobowiązany do nabycia od Wykonawcy maksymalnej ilości przedmiotu umowy. 7. Stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji w postaci możliwości zamówienia dodatkowo do 20% przedmiotu umowy, stanowiących przedmiot zamówienia w cenach jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy, na warunkach i w terminach określonych w umowie a Wykonawca zobowiązuje się uprawnienie to zrealizować w razie skorzystania z niego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłych dostaw. 9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego winien jest dostarczyć atest jakości na przedmiot zamówienia wystawiony przez właściwy podmiot..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243118005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium w wysokości: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysiący zł 00/100); 2. Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 z późn. zmianami ) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002 4. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/index.php?zm=65&grupa=1066382154&grupaj=1
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach