Przetargi.pl
137/P/2014

Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 85-011 Bydgoszcz, ul. Śniadeckich 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3481600 , fax. 052 3481607
  • Data zamieszczenia: 2014-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o.
    ul. Śniadeckich 1 1
    85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3481600, fax. 052 3481607
    REGON: 09045850700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego - pełnomocnik Zamawiajacego Miasto Bydgoszcz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    137/P/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej wykonania podziału lokalu użytkowego położonego w budynku przy ul. Gdańskiej 37 w Bydgoszczy - na dwa odrębne lokale użytkowe. Zakres dokumentacji projektowej modernizacji lokali użytkowych - winien obejmować m.in. prace w branży: a) budowlanej wraz z wymianą: - stolarki okiennej zespolonej odtwarzającej podziały, wielkości, profile i zdobienia stolarki oraz montaż nawiewników higroskopijnych, - stolarki drzwiowej, - rozdział lokalu na dwie części (z osobnymi sanitariatami i zapleczami socjalnymi) przy wykonaniu ścianek typu lekkiego oraz odrębne wejścia do obu lokali od strony ulicy Gdańskiej oraz od strony podwórza (do uzgodnienia z Zamawiającym). - standard wykończenia ścian poprzez otynkowanie i wykonanie robót malarskich na kolor biały b) elektrycznej - zaprojektowanie instalacji elektrycznej do wypustów z uwzględnieniem dwóch liczników energii elektrycznej i i ewentualnością spięcia instalacji elektrycznej do jednego licznika elektrycznego , c) wod.-kan. - należy uwzględnić nowe rozprowadzenie instalacji wodno-kanalizacyjnej z odrębnym opomiarowaniem wraz montażem urządzeń sanitarnych (umywalka, muszla ceramiczna), z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej, d) gazowej i c.o. - etażowego gazowego centralnego ogrzewania, z doborem grzejników - należy przyjąć dwa kotły grzewcze. e) wentylacji Uwaga: ostateczny standard wykończenia lokalu i jego wyposażenie, układ funkcjonalny pomieszczeń itp. należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie projektowania. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: 1) do wykonawcy należy uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia ryczałtowego - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków, decyzji, map geodezyjnych - w tym opinii Miejskiego Konserwatora Zabytków - których wymaga projekt oraz skompletowanie wszystkich tych dokumentów łącznie z projektem, potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na wykonanie robót. 2) projekt budowlany uwzględniający wszystkie roboty, w tym również towarzyszące - sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Projekt ten musi obejmować branżę ogólnobudowlaną, elektryczną i inne, które zdaniem projektanta są niezbędne do uzyskania decyzji pozwolenia i należytego, bezproblemowego zrealizowania inwestycji. a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej w ilości 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: * szczegółowy kosztorys inwestorski z podziałem na poszczególne rodzaje robót: wersja papierowa -3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz. * przedmiar robót podziałem na poszczególne rodzaje robót jak kosztorys inwestorski : wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.) (uwaga: kosztorys i przedmiar winny być sporządzone w programie Norma Pro Wersja 4.43) c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach