Przetargi.pl
Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa -zjazdy

Starostwo Powiatowe w Nysie ogłasza przetarg

  • Adres: 48-300 Nysa, Piastowska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 085 065 , fax. 774 085 065
  • Data zamieszczenia: 2018-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nysie
    Piastowska 33
    48-300 Nysa, woj. opolskie
    tel. 774 085 065, fax. 774 085 065
    REGON: 53141222000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa -zjazdy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: „Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa” - zjazdy Planowane zadanie polega na: 1) wykonaniu nawierzchni zjazdów wraz z przepustami i ściankami czołowymi (teren zabudowany) z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego na powierzchni 704,00 m2 (26 szt.) 2) wykonaniu nawierzchni zjazdów (PZ-18,PZ-19,PZ-32,PZ-34,PZ-35,PZ-37, PZ-38,PZ-39,PZ-40,PZ-60) z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego na powierzchni 237,50 m2, 3) wykonaniu nawierzchni zjazdów wraz z przepustami i ściankami czołowymi (nowa droga) z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) z betonu asfaltowego na powierzchni 429,0 m2 (13 szt.) § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót ( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót ), I inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca otrzyma zatwierdzony projekt organizacji ruchu i zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 4) W/w inwestycja będzie realizowana na podstawie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robot budowlanych. 5) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w zadania odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2016r.poz. 1987), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z wykonaniem w/w inwestycji Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, kosztorys ofertowy, pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach