Gmina Pyrzyce ogłasza przetarg
- Adres: 74200 Pyrzyce, Plac Ratuszowy
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 39 70 320 , fax. 91 39 70 314
- Data zamieszczenia: 2018-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pyrzyce
Plac Ratuszowy 1
74200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 39 70 320, fax. 91 39 70 314
REGON: 81116857110000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie skuteczności działania Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Pyrzyce w niesieniu pomocy ofiarom wypadków lub przestępstw. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonawca sprzedaje i dostarcza do siedziby Zamawiającego, a Zamawiający nabywa na własność następujący sprzęt i wyposażenie mające na celu zwiększenie skuteczności działania Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Pyrzyce w niesieniu pomocy ofiarom wypadków lub przestępstw, asortymentu wymienionego poniżej: 1) Automatycznego Defibrylatora Zewnętrznego (AED) w ilości 2 kompletów; 2) Torby R1 wraz z wyposażeniem w ilości 2 kompletów; 3) Noszy typu deska w ilości 1 sztuki; 4) Szyny typu Kramer w ilości 2 sztuk; 5) Zestawu narzędzi hydraulicznych w ilości 2 zestawów; 6) Piły ratowniczej do szyb klejonych w ilości 1 sztuki; 7) Noża do pasów bezpieczeństwa w ilości 1 sztuki; 8) Zestawu uniwersalnego podpór i klinów do stabilizacji pojazdów w ilości 1 zestawu; 9) Detektora napięcia w ilości 1 sztuki; 10) Bosaka dielektrycznego w ilości 1 sztuki; 11) Parawan do osłony miejsca wypadku i zasłonięcia ofiar wypadków w ilości 1 sztuki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35112000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3.Oświadczenie Wykonawcy składane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną