Urząd Gminy Ruda Maleniecka ogłasza przetarg
- Adres: 26242 Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40 , fax. 0-41 373 13 41
- Data zamieszczenia: 2019-01-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Ruda Maleniecka
Ruda Maleniecka
26242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 373 13 47, 373 13 40, fax. 0-41 373 13 41
REGON: 123284700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudamaleniecka.samorzady.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zwiększenie oferty kulturalnej poprzez doposażenie instytucji kultury – Gminnej Biblioteki Publicznej w Rudzie Malenieckiej w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych w Rudzie Malenieckiej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Zwiększenie oferty kulturalnej poprzez doposażenie instytucji kultury – Gminnej Biblioteki Publicznej w Rudzie Malenieckiej” w ramach projektu pn. „Kompleksowa rewitalizacja mająca na celu rozwiązywanie problemów społecznych w Rudzie Malenieckiej”. Przedmiot zamówienia polega na wyposażeniu Gminnej Biblioteki Publicznej w Rudzie Malenieckiej w następującym zakresie: - wyposażenie pomieszczeń części bibliotecznej, - sprzęt komputerowy i audiowizualny, - wyposażenie pomieszczeń socjalnych, - wyposażenie sali konferencyjnej, - wyposażenie łazienek w budynku, - zestaw nagłaśniający, - namioty. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, mebli, urządzeń - gotowych do korzystania z nich, tzn. zmontowanych lub dostawę w częściach i montaż na miejscu, tak aby zamawiający mógł korzystać z nich bez ingerencji (składania, skręcania, montowania, itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ zatytułowanym „Opis przedmiotu zamówienia”. Wszystkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, w pełni wartościowe, sprawne, wolne od wad, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39155100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na etapie składania ofert wykonawca składa: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (o którym mowa w sekcji III.3. niniejszego ogłoszenia). 3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną