Przetargi.pl
„Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Szklarskiej Porębie, etap II.”

Miasto Szklarska Poręba ogłasza przetarg

  • Adres: 58580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 547 700 , fax. 757 547 724
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szklarska Poręba
    ul. M. Buczka 2
    58580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie
    tel. 757 547 700, fax. 757 547 724
    REGON: 23082164100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Szklarskiej Porębie, etap II.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu ocieplenia elewacji, stropów, wymianie stolarki oraz wymianie oświetlenia i modernizacji kotłowni gazowej realizowane w ramach zadania pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Szklarskiej Porębie, etap II.” Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 3 Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie 3.3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym. Szkoła Podstawowa nr 1 zlokalizowana jest przy ul. 1-go Maja 32 w Szklarskiej Porębie. Placówka oświatowa składa się z następujących obiektów; tzw. „stara szkoła”, „nowa szkoła”, sala gimnastyczna, łącznik. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie w obiekcie tzw. „starej szkoły”. Zakres przedsięwzięcia obejmuje wykonanie w szczególności: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem łącznie: ok. 419,72m2 2. Ocieplenie gzymsów pod podbitką łącznie: ok.44,41m2 3. Ocieplenie - szpalety proste łącznie: ok. 56,84m2 4. Ocieplenie - szpalety na łukach łącznie: ok. 13,71m2 5. Ocieplenie poddasza wełną mineralną: ok. 337,75 m2 6. Ocieplenie stropu nad piwnicą: ok 79,05m2 7. wymiana stolarki okiennej łącznie - 26 szt., 8. remont starych drzwi 1szt 9. wykonanie elewacji budynku 10. wymianę systemu oświetlenia wewnętrznego w części budynku; łącznie 31 opraw 11. modernizację kotłowni w tym wymiana kotłów na niskotemperaturowe kondensacyjne. 12. docieplenie elewacji i deskowania szczytów: ok. 623,91m2 (w tym: 89,23m2 deskowania elewacyjne oraz 534,68m2 docieplenia styropianem). Kubatura obiektu (stara szkoła) ok. 4 781,00 m3 . Terminy realizacji: modernizację kotłowni należy wykonać do dnia 18.10.2017r. (w zakresie umożliwiającym ogrzewanie placówki, protokół szczelności sieci gazowej, potwierdzenie UDT), zakończenie pozostałych prac do 18.12.2017r Wymieniony zakres realizowany będzie w obiekcie tzw. starej szkoły zarówno w przedmiocie ocieplenia, oświetlenia i modernizacji kotłowni która mieści się w obiekcie „starej szkoły natomiast efekt modernizacji kotłowni w zakresie użytkowym dotyczy również ogrzewania nowej szkoły , łącznika i sali gimnastycznej oraz dostarczenia ciepłej wody użytkowej (CWU). Powyższy wykaz określa jedynie podstawowy zakres wskazujący skalę przedmiotowego przedsięwzięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w Tomie III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) wg zasad określonych w pkt 11 Tomu I SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 9.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt 9.3. Tomu I SIWZ Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 u.p.z.p b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.2 Tomu I SIWZ informacje o tych podmiotach. II. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.6 ppkt 1.4) Tomu I SIWZ w zakresie wymaganym od wykonawcy. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt 9.2 Tomu I SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. IV. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2017.229). – zgodnie z załącznikiem nr 5 do Tomu I SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach