Przetargi.pl
„Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego tj. budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie, budynku Domu Pomocy Społecznej w Tonowie, budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żninie.”

Powiat Żniński ogłasza przetarg

  • Adres: 88400 Żnin, ul. Potockiego
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 031 100 , fax. 523 031 302
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Żniński
    ul. Potockiego 1
    88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 031 100, fax. 523 031 302
    REGON: 9235116200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego tj. budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie, budynku Domu Pomocy Społecznej w Tonowie, budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żninie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji trzech budynków użyteczności publicznej będących własnością Powiatu Żnińskiego, w szczególności obejmujących wykonanie: 1) ocieplenia ścian fundamentowych, 2) ocieplenia przegród zewnętrznych, 3) ocieplenia stropodachu metodą pneumatyczną za pomocą wełny mineralnej, 4) wymiany okien i drzwi zewnętrznych, 5) elewacji i pokrycia dachowego, w tym m.in. nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej, 6) kompleksowej wymiany instalacji c.o., w tym na nową, niskoparametrową oraz modernizację kotłowni przystosowaną do współpracy z pompą ciepła typu powietrze-woda, z pozostawieniem istniejącego kotła gazowego jako szczytowy, 7) kompleksowej wymiany instalacji centralnego ogrzewania na niskoparametrową z przystosowaniem do współpracy z pompą ciepła typu powietrze-woda, montaż kotła szczytowego olejowego, kondensacyjnego, 8) kompleksowej wymiany instalacji c.o. w budynku z istniejącym węzłem ciepłowniczym, 9) zmiany wytwarzania c.w.u. poprzez wymianę zasobnika c.w.u. wyposażonego w grzałkę zasilaną z ogniw PV oraz wymiany instalacji c.w.u., 10) wymiany istniejącej instalacji wentylacyjnej na nową z centralami nawiewno - wyciągowymi z odzyskiem ciepła w dwóch budynkach, 11) kompleksowej wymiany instalacji oświetleniowej budynków na energooszczędną, 12) wyposażenia budynków w instalację monitoringu zarządzania energią. 2. Zamówienie udzielone zostanie w trzech częściach: 1) Część I zamówienia – termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie, pod adresem: ul. Polna 30, 89-190 Barcin, działka nr 403, zgodnie z zakresem robót wynikających z dokumentacji technicznej tj. z: przedmiaru robót, projektu budowlanego i projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji; 2) Część II zamówienia – termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Tonowie, pod adresem: Tonowo 52, 88-430 Janowiec Wielkopolski, działka nr 196/2, zgodnie z zakresem robót wynikających z dokumentacji technicznej tj. z przedmiaru robót, projektu budowlanego i projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji; 3) Część III zamówienia – termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Żninie, pod adresem: ul. Mickiewicza 32, 88-400 Żnin, działki nr 435/4, 435/5 i 435/6, zgodnie z zakresem robót wynikających z dokumentacji technicznej tj. z przedmiaru robót, projektu budowlanego i projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do SIWZ: 1) Projekty budowlane, 2) Projekty wykonawcze, 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 4) Przedmiary robót. 4. Wymagania o których mowa w art. 29 ust. 3a – obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. prace fizyczne oraz operatorów sprzętu z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) tj. czynności w zakresie: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA – BUDYNEK DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BARCINIE 1) Ocieplenie budynku, tynkowanie i malowanie elewacji, 2) Prace dekarskie i blacharskie, 3) Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych, 4) Montaż instalacji elektrycznych, 5) Montaż elektroniki. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA – BUDYNEK DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TONOWIE 1) Montaż izolacji budowlanych, przeciwwilgociowych, 2) Ocieplenie budynku, tynkowanie i malowanie elewacji, 3) Prace dekarskie i blacharskie, 4) Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych 5) Montaż instalacji elektrycznych, 6) Montaż elektroniki. CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA – BUDYNEK ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŻNINIE 1) Ocieplenie budynku, tynkowanie i malowanie elewacji, 2) Prace dekarskie i blacharskie, 3) Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych, 4) Montaż instalacji elektrycznych, 5) Montaż elektroniki. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (§ 2 ust. 7 – 10 Istotne postanowienia umowy). 5. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Okres gwarancji liczony będzie od daty zakończenia protokolarnego odbioru końcowego pełnego zakresu robót objętych zamówieniem – dotyczy to każdej części zamówienia. 6. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo oraz umowy o podwykonawstwo z dalszymi podwykonawcami, których przedmiotem są roboty budowlane, dostawy lub usługi muszą spełniać wymogi określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (§ 9 Istotne postanowienia umowy), w ustawie i przepisach Kodeksu cywilnego, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu. 7. Zastosowane w dokumentacjach technicznych, wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełanijący wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołał się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1) Część I zamówienia – budynek Domu Pomocy Społecznej w Barcinie Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie złotych trzydzieści pięć tysięcy 00/100). 2) Część II zamówienia – budynek Domu Pomocy Społecznej w Tonowie Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 45.000,00 zł (słownie złotych czterdzieści pięć tysięcy 00/100). 3) Część III zamówienia - budynek Zespołu Szkół Specjalnych w Żninie Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie złotych trzydzieści pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert. 3. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o więcej niż jedną część, zobowiązany jest on do wniesienia wadium na każdą część odrębnie. 4. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) Pieniądzu - wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) Gwarancjach bankowych. 4) Gwarancjach ubezpieczeniowych. 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 37 8181 0000 0001 4717 2000 0002 z dopiskiem: Wadium - Termomodernizacja Część I zamówienia lub Część II zamówienia lub Część III zamówienia. 6. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, odrębnie na każdą część zamówienia, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca: 1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Przedkładana gwarancja musi wskazywać jakiego postępowania dotyczy, określić wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i termin jej ważności. W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w treści dokumentu winna znaleźć się informacja identyfikująca podmioty, których dotyczy. Brak którejkolwiek z wymaganych adnotacji w treści dokumentu wadialnego będzie skutkować odrzuceniem oferty. 9. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda we wskazanym terminie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 2) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach