Przetargi.pl
ZP/PN/2019/67-środki czystości kuchnia

Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, Jana Pawła II
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 862 12 71; 862 11 21, , fax. 74 862 11 22
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczne Centrum Medyczne im. św. Jana Pawła II Spółka Akcyjna
    Jana Pawła II 2
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 862 12 71; 862 11 21, , fax. 74 862 11 22
    REGON: 02049396100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.scm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/PN/2019/67-środki czystości kuchnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z rozładunkiem środków czystości na potrzeby Specjalistycznego Centrum Medycznego im. św. Jana Pawła II S.A. w Polanicy-Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączniki nr 1 do SIWZ, który opisuje szczegóły zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów– na potwierdzenie Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ust. 1b ustawy PZP - wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: * Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia pracowników z używania chemii profesjonalnej * Wykonawca przynajmniej raz na kwartał przeprowadzi bezpłatny przegląd okresowy urządzeń dozujących * Wykonawca dostarczy przy pierwszej dostawie po 50 szt testów na sprawdzenie pozostałości białkowych i cukrowych do badania mytych przedmiotów, testy mają posiadać odpowiedni certyfikat zgodności potwierdzający rzetelność wykonania badań * Wykonawca dla poz. 5, 7, 9 zamontuje centralny system dozowania w odrębnym pomieszczeniu wyposażony w trzystopniową instalację alarmową pustych pojemników zintegrowaną z systemem dozującym, komputerem monitorującym poprawność działania systemu i optyczną sygnalizacją błyskową LED. Wyposażenie dodatkowe systemu – wanny wychwytowe dla beczek * Wykonawca dla poz. 13, 14, zamontuje urządzenia dozujące do przygotowywania roztworów roboczych z koszami ze stali nierdzewnej do zamontowania kanistrów na ścianie oraz min. 20m wężem zakończonym pistoletem dozującym roztwór lub czystą wodę na powierzchnie * Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badań laboratoryjnych oferowanych środków na zgodność ze specyfikacją na koszt dostawcy, w ciągu trwania umowy Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą, dla wszystkich środków, kart charakterystyki w wersji elektronicznej z możliwością wydruku. Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie wątpliwości spełniania wymogów SIWZ, zwrócenie się do Oferenta o dostarczenie próbek do każdej pozycji na który Oferent składa ofertę - niespełnienie tego warunku skutkuje odrzuceniem oferty. 11. Pozostałe dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia, które Wykonawca składa wraz z ofertą 11.1. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz cenowy - zał. nr 1 11.2. Uzupełniony i podpisany dokument pod nazwą formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 11.3. Oświadczenie dot. obowiązku podatkowego od towarów i usług załącznik nr 6 do SIWZ 11.4. Uzupełniony wzór umowy o dane Wykonawcy załączniki nr 8 do SIWZ w formie dokumentu lub na nośniku danych 11.5. Załącznik nr 11 do SIWZ – załącznik nr II do projektu umowy 11.6. Oświadczenie dot. RODO załącznik nr 9 11.7. Oświadczenie o dostarczeniu próbek załącznik nr 10.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach