Przetargi.pl
ZP/BZP/126/2019-Świadczenie usług transportu autokarowego/bus dla uczestników warsztatów zawodowo-terenowych realizowanych w ramach projektu „ZPr PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej”.

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
  • Data zamieszczenia: 2019-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.pwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/BZP/126/2019-Świadczenie usług transportu autokarowego/bus dla uczestników warsztatów zawodowo-terenowych realizowanych w ramach projektu „ZPr PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług transportu autokarowego/ bus dla uczestników warsztatów zawodowo-terenowych realizowanych w ramach projektu „ZPr PWr - Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej”. 2.Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia usługi transportu autokarowego/bus dla uczestników warsztatów zawodowo-terenowych organizowanych na Wydziale Budownictwa Lądowego i Wodnego Politechniki Wrocławskiej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczestników na zajęcia oraz odwóz po zakończonych zajęciach zgodnie z ostatecznym harmonogramem wyjazdów przedstawionym przez Zamwiającego. 4. Przewozy realizowane będą : -w promieniu 250 km od miejscowości Wrocław; -maksymalna ilość kilometrów, jaką Zamawiający ma do wykorzystania w ramach usługi transportu objętej niniejszym zamówieniem, to 4 200 km; -usługa transportu realizowana będzie w godzinach: 6:00–20:00; -dzienna trasa trwająca nie dłużej niż 10 godzin jazdy- (praca jednego kierowcy). 5.Łączna liczba uczestników w obrębie jednej grupy nie będzie przekraczać 20 osób. 6.Kod CPV: 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ – OPZ. 8.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wykonywania krajowego transportu drogowego osób - (ustawa z dnia 6 września 2011 o transporcie drogowym Dz. U z 2007 r., nr 125 poz.874 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi się składać z: 1. oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 5; 2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 3 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 7 SIWZ). 5. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 5.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ.Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5.1.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 5.1.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 5.2. w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotach, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach