Przetargi.pl
ZP/4/2019 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb jednostek administracyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
    ul. M. Skłodowskiej-Curie
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
    REGON: 28862700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/4/2019 Dostawa wraz z montażem mebli oraz krzeseł dla potrzeb jednostek administracyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł dla potrzeb jednostek administracyjnych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Dostawa i montaż mebli oraz krzeseł odbywać się będzie w 5 etapach, do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego: a) Etap A – Budynek Rektoratu – Biuro ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi; b) Etap B – Budynek nr 13 – Piwnica; c) Etap C – Budynek nr 13 – Parter; d) Etap D – Budynek Rektoratu – 3 piętro; e) Etap E – Dział Budowlano-Techniczny. 3. Zakres dostawy i montażu obejmuje: dostarczenie zmontowanych mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (w każdym z etapów), rozładunek, rozpakowanie, montaż (skręcenie, umocowanie) oraz ustawienie i wypoziomowanie mebli we wskazanych pomieszczeniach wraz z niezbędnymi elementami łączącymi, uprzątnięcie i wywiezienie z terenu Zamawiającego wszelkich odpadów, opakowań (kartony, folie, itp.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w: a) załącznik nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, b) załącznik nr 4 do SIWZ – wykaz surowców i wyrobów gotowych, c) załącznik nr 5 do SIWZ – formularz cenowy, d) załącznik nr 6 do SIWZ – projekt umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach