Przetargi.pl
ZP-381-5/2019 Pełna obsługa bankową wraz z przyznaniem debetu w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000,00 zł na okres 3 lat

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Sukiennicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 927 103 , fax. 612 927 102
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sukiennicza 13
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 612 927 103, fax. 612 927 102
    REGON: 55382200000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-381-5/2019 Pełna obsługa bankową wraz z przyznaniem debetu w rachunku bieżącym w wysokości 2.000.000,00 zł na okres 3 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełna obsługa bankowa wraz z przyznaniem debetu w rachunku podstawowym w wysokości 2.000.000,00 zł. dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szamotułach. 2. Okres prowadzenia rachunków obowiązuje od dnia podpisania umowy przez 3 lata, tj. 36 miesięcy, umowa o debet w rachunku bieżącym obowiązuje 36 miesięcy. 3. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi pełna obsługa bankowa Zamawiającego polegająca w szczególności na: a) otwarciu i prowadzeniu rachunku bieżącego, b) otwarciu i prowadzeniu pięciu rachunków pomocniczych, c) udostępnieniu usług bankowości elektronicznej poprzez Internet z wykorzystaniem bezpiecznej transmisji danych. W przypadku stosowania sprzętowych systemów zabezpieczeń Wykonawca dostarczy nieodpłatnie 2 komplety w/w zabezpieczeń (home banking - instalacja i abonament dla 2 stanowisk). d) obsłudze systemów bankowości elektronicznej: - czas reakcji po zgłoszeniu problemu: call-center max. do 2 godzin od zgłoszenia problemu przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 15 - czas usunięcia usterki max. do godziny 12:00 następnego dnia roboczego, - całkowity maksymalny czas braku dostępu w ciągu roku w dni robocze nie dłużej niż 36 godzin, e) w przypadku niemożliwości wykonania dyspozycji płatniczych za pośrednictwem systemów elektronicznych z powodu awarii systemu komputerowego lub telekomunikacyjnego po stronie banku, opłata za przelew na rachunek innych klientów złożony w formie papierowej równa będzie opłacie w wersji elektronicznej, f) brak opłaty za podłączenie do systemu bankowości elektronicznej, instalację oprogramowania do elektronicznej obsługi bankowej, reinstalację nowej wersji systemu i szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi tego oprogramowania, g) realizowaniu rozliczeń i płatności w obrocie krajowym i zagranicznym, h) uznaniu i obciążeniu rachunków bankowych w dniu operacji, i) możliwości elektronicznego sposobu odbioru wyciągów bankowych z rachunków bankowych z każdego systemu, w ustalonym i zatwierdzonym formacie, w tym udostępnienie możliwości drukowania u Zamawiającego wyciągów z rachunków poprzez system bankowości elektronicznej, wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnym rachunku bankowym – bez opłat j) automatycznym zakładaniu lokat jednodniowych dla środków na rachunku podstawowym oraz na jednym rachunku pomocniczym: overnight, m) przeprowadzeniu szkolenia w zakresie obsługi systemu dla użytkowników, k) dostarczeniu każdemu z użytkowników szczegółowej dokumentacji użytkowej umożliwiającej korzystanie z usług w ramach elektronicznego systemu obsługi bankowej przez wszystkie osoby wskazane przez Zamawiającego, l) dokonywaniu przelewów wewnątrz-bankowych bez ponoszenia kosztów przez Zamawiającego, m) udzieleniu debetu odnawialnego w rachunku bieżącym do limitu 2 000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych), n) niepobieraniu opłat i prowizji bankowych od niewykorzystywanej kwoty debetu, o) wyznaczeniu przedstawiciela Wykonawcy (tzw. opiekuna Zamawiającego), który będzie odpowiedzialny za kontakt z Zamawiającym drogą elektroniczną, tj. za pośrednictwem e-maila a w przypadku problemów, bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego. 4. Bank zobowiązuje się do nie pobierania opłat i prowizji za korzystanie przez Zamawiającego z bankowości elektronicznej i dokonywanie przelewów elektronicznych. 5. System elektronicznej bankowości winien zapewniać, co najmniej: - dokonywanie operacji przelewów, - wgląd w stan i historię operacji przeprowadzanych na własnym rachunku bankowym, - drukowanie wyciągów. 6. Bank zobowiąże się do objęcia systemem bankowości elektronicznej Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. System ma obejmować instalację urządzeń i oprogramowania, przeszkolenie pracowników, zapewnienie prawidłowej pracy urządzeń (konserwacja, naprawa). Zamawiający wymaga, aby bank oprócz dostarczania odpowiedniego oprogramowania i jego uruchomienia zapewnił również wszelkie dodatkowe akcesoria zapewniające bezpieczeństwo pracy dla użytkowników korzystających z usług aktywnych, a zwłaszcza dla podpisujących przelewy. 7. Oprocentowanie środków gromadzonych na rachunku bieżącym oraz na rachunkach pomocniczych oparte na WIBID 1 M obowiązującej w dniu zawarcia umowy. 8. Odsetki od wykorzystanego debetu w rachunku bieżącym pobierane według zmiennej stawki procentowej ustalonej na bazie średniej stawki WIBOR – jednomiesięczny i powiększonej o marżę banku. 9. Zamawiający upoważnia Bank do pobierania z rachunku bankowego należnych opłat i prowizji za wykonywanie czynności bankowych w wysokości jak w umowie sporządzonej zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Nie dopuszcza się stosowania wyższych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej niż podane w ofercie. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie zawartej umowy z wyjątkiem okoliczności przewidzianych w SIWZ. 10. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą będzie dokonywane w złotych polskich (PLN). 11. Zabezpieczenia – Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia przyznanego debetu w postaci: - cesja na zawartej z NFZ umowie o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej – obowiązującej w okresie obowiązywania umowy kredytowej aktualizowany co roku, - zabezpieczenie na działce – lądowisko dla helikopterów LPR. - weksel własny In blanco - zastaw rejestrowy na wybranym sprzęcie SPZOZ-u oraz ambulansach sanitarnych Zamawiający wyłącza możliwość poręczenia przez organ założycielski. 12. Informacja o Zamawiającym i rachunkach przeznaczonych do obsługi: Ilość lat umowy z bankiem 3 lata Ilość rachunków bieżących 1 Ilość rachunków pomocniczych 5 Szacowana miesięczna ilość przelewów zewnętrznych 1.000 Szacowana miesięczna ilość przelewów wewnętrznych 100 Szacowana ilość pobrań gotówki w miesiącu 10 Szacowana ilość wpłat gotówki w miesiącu 20 Szacunkowy m-ny stan gotówki na rachunku bieżącym - debet 2.000.000,00 zł Szacunkowy m-ny stan gotówki na rachunkach pomocniczych 200.000,00 zł 13. Zamawiający nie przewidział składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, a w przypadku o którym mowa w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o którym mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach