Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2009-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/341/11/09 - oznakowanie poziome ulic Miasta Zakopane - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na mechanicznym wykonaniu oznakowania poziomego farbą akrylową ulic miejskich w Zakopanem Zakres prac obejmuje a) malowanie przejść dla pieszych, b) malowanie strzałek i innych symboli, c) malowanie linii segregacyjnych ciągłych, d) malowanie linii segregacyjnych przerywanych, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349221007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 1.800,00 zł ( słownie: jeden tysiąc osiemset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj 18 maja 2009r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj 18 maja 2009r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 /parter/. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 4. ZWROT WADIUM : 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej siwz, 3. na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz usług ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie który będzie potwierdzał, że wykonawca wykonał co najmniej 2 usługi o zakresie podobnym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał nie mniej niż j 2 usługi polegające na mechanicznym oznakowaniu poziomym o zakresie min 6.500m2 każda. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - należy wypełnić załącznik nr 8 do niniejszej siwz. Z wykazu musi wynikać ,że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 malowarkami niezbędnymi do wykonania zamówienia 6. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; 7. kosztorys ofertowy tj . wypełniony przedmiar robót , który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz. XIV Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach administrowanych przez Gminę Kęty w 2014 roku.
Dodano: 2014-01-22 - Utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach administrowanych przez Gminę Kęty w 2013 roku.
Dodano: 2013-01-08 - BZP.271.140.2012 sukcesywne świadczenie usług polegających na naprawie, konserwacji, wymianie zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonanie oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Zakopane.
Dodano: 2012-11-27 - Utrzymanie oznakowania drogowego pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach administrowanych przez Gminę Kęty w 2012 r.
Dodano: 2012-01-09 - BZP.271.139.2011 usługi polegające na naprawie,konserwacji zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonanie oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Zakopane.
Dodano: 2011-11-30 - Wykonanie oznakowania i budowa infrastruktury towarzyszącej szlaku rowerowego w ramach projektu pn. Rowerowy Pierścień Solny Salina Cracoviensis - turystyczny szlak kulturowy po dawnych salinach wielicko-bocheńskich, realizowanego w ramach MRPO na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 3 - Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat C Rozwój produktów i oferty turystycznej regionu.
Dodano: 2011-03-23 - ZP/341/128/10 sukcesywne świadczenie w 2011r. usług naprawy, konserwacji i wymiany zniszczonych znaków drogowych oraz na wykonanie oznakowania pionowego w wypadku wprowadzenia zmian w organizacji ruchu na terenie Miasta Zakopane
Dodano: 2010-11-23 - Oznakowanie dróg gminnych i bezpieczeństwa ruchu na terenie MiG Niepołomice.
Dodano: 2010-01-25 - ZP/341/85/09 naprawa, konserwacja i wymiana zniszczonych znaków drogowych na terenie Miasta Zakopane
Dodano: 2010-01-11