Przetargi.pl
ZP-2380-845-145/2013 Zakup materiałów biurowych dla KGP O/Katowice, KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-845-145/2013 Zakup materiałów biurowych dla KGP O/Katowice, KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-845-145/2013 Zakup materiałów biurowych dla KGP O/Katowice, KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. śląskiego. 2. kody CPV: 39 54 11 30-6 22 81 60 00-3 22 81 63 00-6 3. Przedmiotem zamówienia jest: zakup sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla KGP O/Katowice, KWP w Katowicach oraz KMP/KPP woj. Śląskiego wy potrzeb Zamawiającego 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, formularz cenowy. Podane parametry techniczne stanowią żądane minimum i Wykonawca może zaoferować asortyment o lepszych parametrach technicznych. 5. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zwiększenie zakupywanego asortymentu w ramach prawa opcji. Ilość asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia podaną przez Zamawiającego na otwarciu ofert, a ceną brutto oferty wybranej jako najkorzystniejsza oraz z potrzeb Zamawiającego. 6. Ceny jednostkowe asortymentu zakupywanego w ramach opcji będą takie jak ceny asortymentu wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym. Ponadto asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego typu, tego samego producenta, co wskazane w załączniku nr 3 SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym. 7. Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji zamówienia podstawowego. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności dostawy (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi w ofercie przedstawić, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 10. Zamawiający wymaga, aby w ramach dostawy Wykonawca zapewnił wniesienie asortymentu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia wynosiła, co najmniej 12 miesięcy liczonej od dnia przyjęcia dostawy. 12. Zamawiający wymaga, aby termin ważności asortymentu był nie krótszy niż okres gwarancji dla każdej pozycji zamówienia. 13. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. 14. Szczegółowy opis realizacji zamówienia został opisany w projekcie umowy stanowiącym załączniku nr 2 do SIWZ 15. Zamawiający wymaga, aby asortyment uszkodzony, niekompletny lub niezgodny z wymaganiami był wymieniany niezwłocznie lub uzupełniony przez Wykonawcę jednak w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu, jaki będzie realizował przy jego/ich udziale
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395411306
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach