Przetargi.pl
ZP-2380-506,526-131/2017 Zakup,dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-506,526-131/2017 Zakup,dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zestawów zakup, dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: a) załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy; b) załączniku nr 2 do SIWZ – projekt umowy; c) załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 3. Postępowanie podzielone jest na sześć części : a) Zadanie nr 1 - zakup , dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych dla KP IV w Zabrzu. b) Zadanie nr 2 - zakup , dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych dla KPP Mikołów. c) Zadanie nr 3 - zakup , dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych dla KP IV W Katowicach . d) Zadanie nr 4 - zakup , dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych dla KP w Rajczy. e) Zadanie nr 5 - zakup , dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych dla KP IV w Bielsku Białej. f) Zadanie nr 6 - zakup , dostawa i montaż źródeł ciepła wraz z wykonaniem robót adaptacyjnych dla KP w Ustroniu . 4. Oferowany asortyment ma być fabrycznie nowy, gatunku I, spełniać normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w załącznikach od nr 3 do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na całość asortymentu gwarancji na okres minimum 24 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, zgodnie ze złożoną ofertą. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty adaptacyjne na okres min 24 miesięcy liczony od dnia odbioru końcowego, zgodnie ze złożoną ofertą. 7. CPV: 42515000-9, 42511110, 45453000-7 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i w projekcie umowy. 9. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenie stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42515000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 4 lub 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie, Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty adaptacyjne oraz dostarczony asortyment, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji na dostarczony asortyment Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej tj. 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią punktu 3 rozdziału III SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną