Przetargi.pl
ZP-2380-471-80/2018 Zakup 10 pojazdów samochodowych nieoznakowanych typu kombi-van

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-471-80/2018 Zakup 10 pojazdów samochodowych nieoznakowanych typu kombi-van
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup 10 pojazdów samochodowych w policyjnej wersji nieoznakowanej typu kombi-van w podziale na 2 zadania: 1.1 Zadanie nr 1 – Zakup samochodów nieoznakowanych typu kombi-van pięcioosobowych 5 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 1szt. w ramach prawa opcji; 1.2 Zadanie nr 2 – Zakup samochodów nieoznakowanych typu kombi-van dwuosobowych 5 szt. w ramach zamówienia podstawowego i 1szt. w ramach prawa opcji. 2. CPV: 34 11 00 00-1 – Samochody osobowe 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 3.1 załączniku nr 1 do SIWZ –formularz ofertowy; 3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy; 3.3 załączniku nr 3.1 do SIWZ – specyfikacja techniczna dla zadania nr 1; 3.4 załączniku nr 3.2 do SIWZ – specyfikacja techniczna dla zadania nr 2; 3.5 załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczenia Wykonawcy; 3.6 załączniku nr 5 do SIWZ – wykaz dostaw; 3.7 załączniku nr 6 do SIWZ – protokół odbioru; 3.8 załączniku nr 7 do SIWZ – oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej; 3.9 załączniku nr 8 do SIWZ – zobowiązanie podmiotu trzeciego; 4. Samochody dostarczone w trakcie trwania umowy będą fabrycznie nowe, wyprodukowane w roku 2018 i wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go. 5. Szczegółowe wymagania dot. przedmiotu zamówienia zostały wskazane w Specyfikacjach technicznych - załączniki nr 3.1. i 3.2. do SIWZ 6. Zamawiający żąda wskazania marki, modelu i wersji oferowanych samochodów przy czym wszystkie pojazdy dla danego zadania dostarczone będą tej samej marki, modelu i wersji wyposażeniowej. 7. Zamawiający żąda załączenia do oferty wyciągu ze świadectwa homologacji typu pojazdu bazowego lub świadectwo zgodności WE pojazdu bazowego, zgodnie z rozdziałem V podpunkt 1.3.2 każdego z załączników wymienionych w punkcie 5. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził spełnienie wszystkich wymagań technicznych dla pojazdu bazowego określonych załącznikach wymienionych w punkcie 5 poprzez zaznaczenie poszczególnych danych w oficjalnych katalogach (w języku polskim) producenta/importera pojazdu, zawierających dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu bazowego. Katalog może być przedłożony w formie kserokopii lub oryginału. Katalog nie musi być podpisany przez Wykonawcę. 9. Zgodnie z art. 30 ustawy PZP, w miejscach gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę zamówienia podstawowego do KWP Katowice, na własny koszt, transportem zorganizowanym przez siebie. Miejsce dostawy realizowanej w ramach prawa opcji będzie tożsame z dostawą zamówienia podstawowego. Zamawiający w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy, poinformuje Wykonawcę o korzystaniu lub rezygnacji z prawa opcji. 11. Zamawiający wymaga, aby pojazd był objęty gwarancją bez limitu przebiegu kilometrów, a gwarancja wynosiła: a) na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu na którym wykonano zabudowę, co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego, b) na powłokę lakierniczą co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego, c) na perforację elementów nadwozia co najmniej 72 miesiące od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego, d) na całość zabudowy co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru pojazdu przez Zamawiającego, 12. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji znajdują się w załącznikach nr 3.1 i 3.2 do SIWZ - specyfikacjach technicznych. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu zamówienia jaki będzie realizował przy jego/ich udziale oraz podania nazw firm podwykonawcy/ców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ oraz załącznik 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił jednodniowe szkolenie dla pracowników Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, musi obejmować część teoretyczną w zakresie obsługi zaoferowanych pojazdów, umożliwiającej bezpieczne i efektywne wykorzystanie możliwości pojazdów. Szczegółowy zakres szkolenia strony ustalą po podpisaniu umowy. Szkolenie musi odbyć się w okresie obowiązywania umowy i zakończyć min. listą obecności uczestników. 15. Zamawiający wymaga, aby przeglądy okresowe oraz naprawy w ramach gwarancji określonej w załącznikach nr 3.1 i 3.2 do SIWZ – specyfikacje techniczne realizowane były w autoryzowanych stacjach obsługi. 15.1 Zamawiający żąda załączenia do oferty listy autoryzowanych stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu. 15.2 Zamawiający żąda, aby dostarczane pojazdy miały wykonane przez Wykonawcę i na jego koszt przeglądy zerowe, co musi być potwierdzone w dokumentacji każdego z pojazdów. 16. Zamawiający w ramach zamówienia przewiduje skorzystanie z prawa opcji dla zadania nr 1 i zadania nr 2. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości zakupywanych pojazdów o 1 szt. Dla każdego zadania. Samochody zakupione w ramach opcji będą tożsame z samochodami zaoferowanymi w ramach zamówienia podstawowego, a ich ceny jednostkowe będą identyczne jak pojazdów oferowanych w ramach zamówienia podstawowego. Miejsce i termin dostawy pojazdów w ramach prawa opcji będą tożsame z dostawą zamówienia podstawowego. 17. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 18. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 (zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Dla zadania nr 1 kwota 7 500,00 zł Dla zadania nr 2 kwota 7 000,00 zł Wadium należy wnieść do Zamawiającego, tj. Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, jak niżej. 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, tj. Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000. Zaleca się umieszczenie dopisku „wadium dot. ZP-2380-471-80/2018” Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 30.11.2018 r. do godziny 10:30 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 30.11.2018 r. o godzinie 10:30 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy. 3. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) razem z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w rozdziale VII SIWZ. Brak kopii wadium w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz nie może zawierać ograniczeń sprzecznych z ustawą Pzp, a w szczególności zapisów ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP, ponadto z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w pkt VII SIWZ 5. Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy uczestnictwa w postępowaniu akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 4. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej określonej przez Zamawiającego, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 5. skazania marki, modelu i wersji oferowanych samochodów w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2018 roku i wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 7. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie zamówienia podwykonawcy/om oświadczenie Wykonawcy wskazujące, jaki zakres zamówienia będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów, nazwy firm podwykonawców oraz dane kontaktowe, złożone na załączniku nr 1 oraz załączniku 4 do SIWZ. 8. Wyciąg ze świadectwa homologacji analogicznego (ten sam typ, model, marka, wersja wyposażeniowa) do zaoferowanego typu pojazdu bazowego lub świadectwo zgodności WE pojazdu analogicznego do zaoferowanego typu pojazdu bazowego. Zgodnie ze specyfikacją techniczną. Ww. dokument jest niezbędny do określenia parametrów zaoferowanego pojazdu, złożony jako odrębny dokument. 9. Oficjalny katalog (w języku polskim) producenta/importera pojazdu, zawierający dane techniczne oraz wyposażenie pojazdu bazowego z zaznaczeniem danych potwierdzających spełnienie warunków specyfikacji technicznej wskazanej w załącznikach nr 3.1 i/lub 3.2 do SIWZ, złożony jako odrębny dokument. Katalog może być przedłożony w formie kserokopii lub oryginału. Katalog nie musi być podpisany przez Wykonawcę. Niniejszy katalog jest elementem oferty i służy do określenia parametrów zaoferowanego pojazdu. 10. Lista autoryzowanych stacji obsługi dla oferowanej marki pojazdu, złożona na odrębnym dokumencie. Niniejsza lista jest elementem oferty. 11. Oświadczenie Wykonawcy że wartość oferty obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z realizacją umowy, w tym związane z dostarczaniem pojazdów do siedziby Zamawiającego, cena uwzględnia wszystkie opłaty w szczególności koszty dojazdu i rozładunku, koszty szkolenia oraz wszystkie podatki, itp. wraz z podatkiem od towarów i usług (VAT) oraz że ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy 12. Oświadczenie Wykonawcy że w ramach realizacji zamówienia przeprowadzi przeszkolenie o którym mowa w Rozdz. I pkt 14 SIWZ dla pracowników Zamawiającego, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 13. Oświadczenie dot. współczynnika masy pojazdu bazowego i współczynnika maksymalnej mocy netto silnika oferowanego pojazdu, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 14. Oświadczenie dot. pojemności skokowej silnika, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 15. Oświadczenie dot. prędkości maksymalnej, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 16. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku korzystania przez Zamawiającego z prawa opcji dostarczy pojazdy samochodowe tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach i w terminie, co zamówienie podstawowe, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 17. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 18. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 19. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ warunkami określonymi we wzorze umowy, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 20. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 21. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 22. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 23. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ 24. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III pkt. 3 SIWZ – jeśli dotyczy, złożone na załączniku nr 8 do SIWZ 25. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ C. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np. konsorcjum musi przedłożyć w ofercie lub na wezwanie Zamawiającego dokumenty określone w Rozdz. IV A pkt 2 oraz w Rozdz. IV B pkt 2-4 i/lub 5-8 SIWZ pozostałe dokumenty wymienione w Rozdziale IV A pkt 1 i pkt 3-25 oraz IV B pkt 1 SIWZ mogą przedstawić łącznie. W przypadku doświadczenia za spełnienie warunku zostanie uznane jeżeli tylko jeden z członków konsorcjum spełni cały warunek wskazany w rozdziale III podpunkcie 1.2 litera a) i/lub b) SIWZ D. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. E. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. F. Zamawiający oceni, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. W przypadku gdy zakres ten nie będzie wynikał ze zobowiązania Zamawiający zażąda dokumentów określonych w Rozdziale III ust. 3.1. SIWZ G. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale IV B. pkt 2-4 SIWZ H. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w Rozdziale IV B. pkt 2-4 SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach