Przetargi.pl
ZP-2380-457-81/2018 "Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r."

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-457-81/2018 "Zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa oleju opałowego, grzewczego dla jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego na okres 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane sukcesywnie na podstawie zleceń od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2019 r. 2. Przewidywane zapotrzebowanie na olej opałowy, grzewczy w skali całego zamówienia wynosi 147 800 litrów. Zapotrzebowanie w ramach zadań jak i pojemności zbiorników w danych jednostkach terenowych określa załącznik nr 3 do SIWZ- szczegółowy wykaz jednostek terenowych. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – wzór umowy. 4. Zamówienie zostało podzielone na 10 n/w zadań: Zadanie Jednostka/ Adres Zadanie nr 1 KMP Bielsko-Biała, IV KP, ul. Komorowicka 235, 43-300 Bielsko-Biała Zadanie nr 2 KMP Chorzów, I KP, ul. S. Batorego 19 41-500 Chorzów Zadanie nr 3 KMP Chorzów, II KP, ul. Moniuszki 11 41-505 Chorzów Zadanie nr 4 KPP Kłobuck, KP Krzepice, ul. Mickiewicza 34, 42-160 Krzepice Zadanie nr 5 KMP Mysłowice, ul. Starokościelna 2, 41-100 Mysłowice Zadanie nr 6 KMP Sosnowiec, II KP, ul. Żeromskiego 1, 41-200 Sosnowiec Zadanie nr 7 KPP Wodzisław Śl., KP Pszów, ul. Paderewskiego 33, 44-370 Pszów Zadanie nr 8 KPP Zawiercie, KP Szczekociny, ul. Parkowa 4, 42-445 Szczekociny Zadanie nr 9 KPP Żywiec, KP Jeleśnia, ul. Kazimierza 79, 34-360, Jeleśnia Zadanie nr 10 KPP Żywiec, KP Rajcza, ul. Górska 3, 34-700 Rajcza 5. Wymagane parametry oleju opałowego, grzewczego znajdują się w załącznik nr 9 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 6. Termin dostawy oleju opałowego, grzewczego nie może przekraczać 48 godzin. Dostawy winny odbywać się w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego mogą mieć miejsce na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w dni wolne od pracy, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej. 7. Maksymalna wartość umowy dla każdego z zadań będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie danego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdziału X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. 8. Wartość umowy liczona będzie dla danego zadania odrębnie. Zamawiający dopuszcza przeniesienie środków pomiędzy zadaniami w ramach zawartej umowy z danym Wykonawcą. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 oraz załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 10. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art.. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem załącznika nr 8 do SIWZ) o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże: aktualną na dzień składania ofert – posiada koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami i energią zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004 roku o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 672 z późn. zm.) na obrót olejem opałowym, grzewczym bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie, że oferowany olej opałowy, grzewczy posiada parametry wskazane w załączniku nr 9 do SIWZ (złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Oświadczenie, że Wykonawca dostarczy olej opałowy, grzewczy w ciągu 48 godzin w dni robocze w godzinach pracy od 8:00 do 14:30 a w szczególnie uzasadnionych przypadkach dostawy oleju opałowego grzewczego będą miały miejsce w dni wolne od pracy, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, które zostanie niezwłocznie potwierdzone w formie pisemnej złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ oraz na załączniku nr 4 do SIWZ 6. Oświadczenie Wykonawcy, że cena została obliczona zgodnie z Rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w SIWZ, zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SIWZ i warunkami określonymi we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie Wykonawcy, że wyraża zgodę, na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie Wykonawcy, ze wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie C. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale z wyłączeniem punku 5 Rozdziału IV B SIWZ, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. D. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale z wyłączeniem punktu 1,2,5 Rozdziału IV B SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. E. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie (np. w konsorcjum) musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w rozdziale IV litera A punkt 2 oraz litera B punkt 1 SIWZ. Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IV litera A punkt 1 i 3-15 oraz IV litera B punkt 1 mogą przedstawić łącznie. F. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. W tym celu sprawdzi zakres udostępnienia i w przypadku braku odpowiednich informacji zażąda dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale III pkt 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach