Przetargi.pl
ZP-2380-434-61/2020 Wykonanie usługi szkoleniowej: Szkolenia dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, , fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-434-61/2020 Wykonanie usługi szkoleniowej: Szkolenia dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    TRYB POSTĘPOWANIA 1. Postępowanie - wzorowane na przetargu nieograniczonym - prowadzone na podstawie przepisów określonych w Dziale III w Rozdziale 6 „Zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi”, w trybie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086), dalej: „ustawa Pzp”, poniżej kwoty 750 000,00 euro. 2. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach działa w imieniu własnym, a także, zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie zawartego porozumienia i pełnomocnictw, w imieniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi i Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu. 3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie pisemnej. 4. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego” --------- 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi szkoleniowej dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego z trzech Komend Wojewódzkich Policji w ramach projektu pt.: „Rozpoznanie i neutralizacja zagrożeń CBRN-E na terenie obiektów IK” współfinansowanego ze środków Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 2. Wspólny Słownik Zamówień, Symbol CPV 80 51 00 00-2 Usługi szkolenia specjalistycznego. 3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwa zadania (dwie części): Zadanie nr 1 - Szkolenie dla osób wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną. Zadanie nr 2 - Szkolenie dla osób wykonujących zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego między innymi w związku z powiadomieniami o podłożeniu ładunku wybuchowego zawierającego środki chemiczne lub biologiczne zagrażające życiu i zdrowiu wielu osób. 4. Usługa szkoleniowa dla zadania nr 1: 4.1 przeznaczona jest dla 165 policjantów w tym 70 policjantów z terenu KWP w Katowicach, 40 policjantów KWP w Łodzi, 55 policjantów KWP we Wrocławiu, wykonujących między innymi zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego, podczas których występuje konieczność przeprowadzenia rozpoznania terenu lub obiektów w tym również w bardzo trudnodostępnych miejscach takich jak np. kominy, urządzenia i instalacje przemysłowe, dachy obiektów itp. na wysokości powyżej 3 metrów, 4.2 obejmuje przeprowadzenie 10-dniowego szkolenia, w kilkunastu turach (każda tura to 10 dni szkoleniowych) wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną oraz transportem uczestników szkolenia od/do siedziby każdej z trzech Komend Wojewódzkich do/od miejsca zakwaterowania oraz od/do miejsca zakwaterowania do/od miejsca szkolenia terenowego. 5. Usługa szkoleniowa dla zadania nr 2: 5.1 przeznaczona jest dla 113 policjantów w tym 30 policjantów z terenu KWP w Katowicach, 51 policjantów KWP w Łodzi, 32 policjantów KWP we Wrocławiu, wykonujących zadania rozpoznania minersko-pirotechnicznego między innymi w związku z powiadomieniami o podłożeniu ładunku wybuchowego zawierającego środki chemiczne lub biologiczne zagrażające życiu i zdrowiu wielu osób, 5.2 obejmuje przeprowadzenie 3-dniowego szkolenia, w kilku turach (każda tura to 3 dni szkoleniowe) wraz z usługą hotelowo-gastronomiczną oraz transportem uczestników szkolenia od/do siedziby każdej z trzech Komend Wojewódzkich do/od miejsca zakwaterowania oraz od/do miejsca zakwaterowania do/od miejsca szkolenia terenowego. 6. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w SWZiP oraz załącznikach: a. załączniku nr 1 do SWZiP - formularzu ofertowym, b. załączniku nr 2 do SWZiP - wzorze umowy dla zadania nr 1 c. załączniku nr 2 do SWZiP - wzorze umowy dla zadania nr 2 d. załączniku nr 3 do SWZiP - opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 e. załączniku nr 3 do SWZiP - opisie przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 f. załączniku nr 4 do SWZiP - wstępnych oświadczeniach Wykonawcy g. załączniku nr 5 do SWZiP - wykazie usług dla zadania nr 1 i zadania nr 2 h. załączniku nr 6 do SWZiP - wykazie osób dla zadania nr 1 i zadania nr 2 i. załączniku nr 7 do SWZiP - zobowiązaniu innego podmiotu (jeżeli dotyczy) j. załączniku nr 8 do SWZIP - oświadczeniu Wykonawcy dot. grupy kapitałowej. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił oznakowanie miejsc przeprowadzania szkoleń logotypami projektu. 8. Zamawiający wymaga podania w formularzu ofertowym: 8.1 dla zadania nr 1 a. ilości zaoferowanych dodatkowych uprawnień, która stanowi drugie kryterium wyboru dla tego zadania. Zamawiający wymaga minimalnego uprawnienia o ukończonym szkoleniu dla każdego z uczestników potwierdzonym zaświadczeniem bądź certyfikatem. b. ilości uczestników w każdej turze szkolenia przypadających na 1 osobę szkolącą, która stanowi trzecie kryterium wyboru dla tego zadania. Zamawiający wymaga minimum trzech uczestników przypadających na jedną osobę szkolącą w każdej turze szkolenia. c. ilości tur uczestników szkolonych w tym samym okresie, która stanowi czwarte kryterium wyboru dla tego zadania. Zamawiający wymaga minimum jednej tury szkolonej w tym samym okresie. 8.2. dla zadania nr 2 a. ilości zaoferowanych dodatkowych uprawnień, która stanowi drugie kryterium wyboru dla tego zadania. Zamawiający wymaga minimalnego uprawnienia o ukończonym szkoleniu dla każdego z uczestników potwierdzonym zaświadczeniem bądź certyfikatem. b. ilości zaoferowanych dodatkowych kombinezonów dla uczestników szkolonych w tym samym okresie, która stanowi trzecie kryterium wyboru dla tego zadania. Zamawiający wymaga minimum jednego kombinezonu dla uczestników szkolonych w tym samym okresie. c. okresu, w którym będzie udzielane wsparcie merytoryczne po ukończeniu szkolenia, który stanowi czwarte kryterium wyboru dla tego zadania. Przez wsparcie merytoryczne Zamawiający rozumie zapewnienie kontaktu uczestników szkolenia (drogą telefoniczną i mailową) z osobami szkolącymi/ wykładowcami w celu wyjaśnienia wątpliwości, zasięgnięcia opinii w tematach prezentowanych w trakcie szkolenia przez osoby szkolące/wykładowców, po ukończeniu szkolenia. 9. Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, w tym koszty zakwaterowania, wyżywienia, dowozu/odwozu uczestników każdej tury szkolenia w razie potrzeby skorzystania z innych usług np. pomocy medycznej, koszt materiałów dydaktycznych i korzystania ze sprzętu szkoleniowego, przeprowadzenia egzaminów oraz wszystkie dodatkowe opłaty i podatki w tym podatek od towarów i usług. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony na cały okres trwania umowy na kwotę, co najmniej 100 000 tysięcy złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz ze zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej i opłaconej polisy OC. 11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (opisowo i/lub %) oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 i załącznik nr 4 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SWZiP i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP). 12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. 13. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 14. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XI SWZiP. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZiP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80510000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp: 1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej a. dla zadania nr 2 – Zamawiający żąda, aby Wykonawca udowodnił, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych oraz ewidencji szkół i placówek. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP; (2) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp - złożenia przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie,: Ad.a dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub dokumentu potwierdzającego status członkowski wykonawcy w określonej organizacji, od którego uzależnione jest prawo do świadczenia nabywanej przez zamawiającego usługi w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale III pkt. 1.2 litera a SWZiP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp: 1.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie: a) art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp; b) art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp Na potwierdzenie spełniania braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda: (1) na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – dołączenia do oferty oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP; (2) na podstawie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZiP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). (3) na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp – złożenia w wyznaczonym terminie na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z Rozdziałem IV B pkt 4-6 SWZiP. ------ 2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 3. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi zawierać w szczególności informacje opisane w Rozdziale III pkt 3.1.1 do 3.1.4 SWZiP. 3.1. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zbada zobowiązanie. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do SWZiP. W przypadku braku informacji o rzeczywistym udostępnieniu zasobów w zobowiązaniu Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności: 3.1.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 3.1.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.1.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3.1.4. czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający oceni czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 – 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. 5. Zgodnie z art. 22a ust. 4 ustawy Pzp, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. Z zastrzeżeniem art. 36a ust. 1 ustawy Pzp tj. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie załączonych do oferty, przedłożonych przez Wykonawcę (w przypadku wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – na podstawie przesłanego wypełnionego załącznika nr 8 do SWZIP – oświadczenia Wykonawcy dot. grupy kapitałowej i jeśli dotyczy wyjaśnień o braku zakłócenia konkurencyjności) i przedłożonych przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu lub który nie wykazał braku podstaw wykluczenia - zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 1 i/lub ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. ------ A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZiP 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZiP UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu, b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o Podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SWZiP i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy o ilości zaoferowanych dodatkowych uprawnień dla oferowanego zadania, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy – dotyczy zadania nr 1 - o ilości uczestników w każdej turze szkolenia przypadających na 1 osobę szkolącą, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 6. Oświadczenie Wykonawcy – dotyczy zadania nr 1 - ilości tur uczestników szkolonych w tym samym okresie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie Wykonawcy – dotyczy zadania nr 2 - ilości zaoferowanych dodatkowych kombinezonów dla uczestników szkolonych w tym samym okresie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie Wykonawcy – dotyczy zadania nr 2 - o okresie, w którym będzie udzielane wsparcie merytoryczne po ukończeniu szkolenia, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie ubezpieczony na cały okres trwania umowy na kwotę, co najmniej 100 000 tysięcy złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne oraz zobowiązuje się do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej i opłaconej polisy OC, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie w terminie wskazanym w Rozdziale II SWZiP i zgodnie z wymogami i warunkami Zamawiającego określonymi w SWZiP oraz we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że uznaje się związanym określonymi w SWZiP warunkami i zasadami postępowania, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie 12. Oświadczenie Wykonawcy, że przyjmuje warunki płatności zgodne z zapisami SWZiP warunkami określonymi we wzorze umowy, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SWZiP, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie Wykonawcy, że wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie, złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 18. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania części zamówienia Wykonawca wskaże zakres, jaki będzie realizował przy jego/ich udziale (opisowo i %) wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres (o ile są już znane), złożone na załączniku nr 4 do SWZiP i załączniku nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SWZiP lub na odrębnym dokumencie 20. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią Rozdziału III ust. 3 SWZiP, złożone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZiP na odrębnym dokumencie ------ 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z podmiotów występujących wspólnie np.: konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty określone w Rozdziale IV lit. A pkt 2 SWZiP i Rozdziale IV lit. B pkt. 4-6 SWZiP. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV lit. A pkt 1 i 3-20 i Rozdziale IV lit B pkt 1-3 SWZiP mogą przedstawić łącznie. 12. Zamawiający oceni, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu. W tym celu sprawdzi zakres udostępnienia i w przypadku braku odpowiednich informacji zażąda dokumentów wyszczególnionych w Rozdziale III pkt 3 SWZiP. 13. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdział IV B. pkt 4 – 6 SWZiP. 14. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w Rozdziale IV B. pkt 4 – 6 SWZiP dotyczących Podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach