Przetargi.pl
ZP-2380-288-70/2017 „ Zakup, dostawa i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności analogowo-cyfrowej w technologii IP dla KMP Bielsko-Biała i KP Szczyrk oraz zakup i dostawa radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych dla KMP Bielsko-Biała w ramach pierwszego wyposażenia”

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-288-70/2017 „ Zakup, dostawa i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności analogowo-cyfrowej w technologii IP dla KMP Bielsko-Biała i KP Szczyrk oraz zakup i dostawa radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych dla KMP Bielsko-Biała w ramach pierwszego wyposażenia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup, dostawa i uruchomienie dyspozytorskiego systemu łączności analogowo-cyfrowej w technologii IP dla KMP Bielsko-Biała i KP Szczyrk oraz zakup i dostawa radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych dla KMP Bielsko-Biała w ramach pierwszego wyposażenia” 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 nw. zadania: 2.1 zadanie nr 1 – zakup dyspozytorskiego systemu łączności w technologii IP 2.2 zadanie nr 2 – zakup radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych 3. Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załącznikach: 3.1 Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy 3.2 Załącznik nr 2 – Wzór umowy dla zadania nr 1 3.3 Załącznik nr 3 – Wzór umowy dla zadania nr 2 3.4 Załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 1 3.5 Załącznik nr 5 – opis przedmiotu zamówienia – dla zadania nr 2 3.6 Załącznik nr 12 –schemat działania dyspozytorskiego systemu łączności cyfrowo-analogowej opartego na technologii IP 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji na okres minimum 36 miesięcy liczonej od dnia podpisania, bez zastrzeżeń, przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. 5. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę asortymentu do Zamawiającego na własny koszt. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony asortyment w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski. 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. 10. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt w ramach zamówienia, został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż funkcjonalność sprzętu pozostanie bez zmian, a cena nie będzie wyższa od zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. 11. Wykonawca w ramach dostawy sprzętu zapewnia: 11.1 dla zadania nr 1- zainstalowanie, uruchomienie sprzętu w siedzibie KMP Bielsko Biała-1kpl. i KP Szczyrk-1 kpl. w terminie i lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 15:00 oraz przeprowadzi szkolenie zgodnie z zapisami załącznika nr 4 do SIWZ 11.2 dla zadania nr 2- dostarczenie sprzętu do siedziby Zamawiającego ( KWP w Katowicach ul. Lompy 19, 40-038 Katowice) w godzinach od 8:00 do 15:00 12. Zamawiający wymaga oświadczenia o udzieleniu określonego okresu gwarancji w załączniku nr 1 do SIWZ -formularz ofertowy. 13. Serwis gwarancyjny sprzętu Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt: 13.1 dla zadania 1- wykonać w miejscu zainstalowania urządzeń tj.: KMP Bielsko-Biała i KP Szczyrk 13.2 dla zadania 2- odebrać i dostarczyć po naprawie do siedziby Zamawiającego (KWP Katowice) 14. Wykonawca w ramach zadania nr 1- dyspozytorskiego systemu łączności w technologii IP- przeprowadzi szkolenie dla 8 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obejmującym obsługę i konfigurację dostarczonego systemu- szczegółowe informacje dotyczące szkolenia znajdują się w załączniku nr 4 do SIWZ -opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 15. Wspólny słownik zamówień CPV : 32522000-8 Sprzęt telekomunikacyjny UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 1,2,3,4,5,6 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenie stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32522000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej w szczególności w zakresie posiadanego doświadczenia Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1.3.Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej: a) dla zadania nr 1 – jednej dostawy dyspozytorskiego systemu łączności w technologii IP o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 100 000,00 zł netto b) dla zadania nr 2- jednej dostawy radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych o wartości co najmniej 20 000,00 zł netto lub kilku dostaw w ramach jednej umowy o wartości łącznej, co najmniej 20 000,00 zł netto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać wszystkie wymagane parametry zaoferowanego asortymentu wskazane w kolumnie 5 i 6 tabeli 1.2 i 2,2 tj.: PRODUCENT / MODEL . Brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: „jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” Brak podania danych w kolumnie nr 7 nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj. jej treść nie odpowiada treści SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 i 7 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie, Wykonawcy o udzielanej gwarancji liczonej od dnia podpisania, bez zastrzeżeń, przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego na asortyment wymieniony w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. 4. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 5. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie oraz złożone na załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ jest produkowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 7. Oświadczenie, Wykonawcy, iż zaoferowany asortyment jest zgodny z opisem przedmiotem zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 8. Oświadczenie wykonawcy, że dostarczony asortyment w ramach realizacji umowy jest zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. 9. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 13. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty musi załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone na wzorze zobowiązania stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach