Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2015-07-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-201-51/2015 Zakup materiałów budowlanych i elektrycznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania i obejmuje: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa materiałów elektrycznych 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w załącznikach do SIWZ: dla zadania nr 1 - zakup i dostawa materiałów budowlanych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 3 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1. dla zadania nr 2 -zakup i dostawa materiałów elektrycznych, załącznik nr 2 do SIWZ projekt umowy, załącznik nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczany asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniający wymagania wskazane przez Zamawiającego dla danego zadania w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ- formularzu cenowym . 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy dla danego zadania, wyszczególniony w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ udzielił gwarancji oraz przydatności dla poszczególnych asortymentów z poszczególnych pozycji na okres wskazany w tych załącznikach. Uwaga: termin ważności nie może być krótszy niż gwarancja producenta na dany produkt. 5. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zakup asortymentu w ramach opcji, o której mowa w w § 2 ust. 3 projektu umowy, dla której graniczna wartość zostanie ustalona w formie maksymalnej dopuszczalnej wartości i ilości, określonej jako 100% wartości dla każdego asortymentu w zamówieniu podstawowym; zakres asortymentu zakupywanego w ramach tej opcji zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z opcji. 6. Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana w załącznikach nr 3 i nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym. Ponadto asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego typu, tego samego producenta oraz podlegać takiej samej gwarancji, co wskazany w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ - formularzu cenowym. 7. Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie odbywać się sukcesywnie,zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w terminie do 20.12.2015 r. - dla zadania nr 1 i/lub nr 2 w ramach opcji, w terminie 7 dni od momentu zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego faxem lub mailem. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie skorzystania z prawa opcji. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załączniku nr 3 i nr 4 do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważność Zamawiający uzna materiały budowlane i elektryczne o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2380-313-51/2015 Zakup materiałów budowlanych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.
Dodano: 2015-09-25 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, metalowych i hydraulicznych dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego.
Dodano: 2014-07-07 - Zakup i dostawa materiałów budowlanych oraz materiałów elektrycznych dla jednostek terenowych garnizonu śląskiego
Dodano: 2013-06-18 - Dostawa farb, przyrządów malarskich i rozpuszczalników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu Oddział w Czeladzi Zakład Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Dodano: 2013-06-06 - Dostawa farb i lakierów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 19/2012
Dodano: 2012-06-20 - Dostawa farb i lakierów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 8/2012
Dodano: 2012-04-27 - DOSTAWA MATERIAŁÓW MALARSKICH
Dodano: 2009-12-30 - nr sprawy: 59a/D/DT/08: dostawa farb chlorokauczukowych dla WPKiW S.A. w 2009 roku
Dodano: 2009-03-31