SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH ogłasza przetarg
- Adres: 44-100 Gliwice, KOŚCIUSZKI 15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH
KOŚCIUSZKI 15
44-100 Gliwice, woj. śląskie
REGON: 276969023 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2360-10/23 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Część 1 – Dostawa regałów metalowych stacjonarnych wraz z wniesieniem zgodnie z załączoną specyfikacją do Sądu Okręgowego w Gliwicach – 90 szt;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:1) załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy;2) załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia;3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych orazw postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwośći udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia z uwzględnieniem opcji oraz wznowień.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.1 Cześć 2 – Dostawa regałów metalowych stacjonarnych wraz z wniesieniem zgodnie z załączoną specyfikacją do Sądu Okręgowego w Gliwicach – 60 szt;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:1) załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy;2) załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia;3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych orazw postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwośći udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia z uwzględnieniem opcji oraz wznowień.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.1 Część 3 – Dostawa foteli obrotowych wraz z wniesieniem zgodnie z załączoną specyfikacją do Sądu Okręgowego w Gliwicach – 37 szt.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:1) załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy;2) załącznik nr 4 – opis przedmiotu zamówienia;3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może składać ofertę na dowolną ilość części.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych orazw postaci katalogów elektronicznych.5. Zamawiający nie przewiduje możliwośći udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia z uwzględnieniem opcji oraz wznowień.7. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-06-14 - Wyposażenie przedszkola 8-oddziałowego w Suszcu w meble przedszkolne i akcesoria
Dodano: 2023-05-11 - Dostawa mebli, AGD i pozostałego wyposażenia dla potrzeb Apteki Szpitalnej
Dodano: 2023-04-25 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2021-03-26 - Dostawę i montaż I- go wyposażenia dla Muzeum Hutnictwa w Chorzowie – podzielony na 3 części: 1. dostawa i montaż wyposażenia meblowego; 2. dostawa i montaż wyposażenia gastronomicznego; 3. dostawa i montaż urządzeń komputerowych z oprogramowaniem systemowym oraz podstawowym pakietem biurowym wraz z urządzeniami peryferyjnymi, sprzęt telewizyjny, info kiosk z oprogramowaniem systemowym;
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla przyszłego żłobka przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa ZSO nr 11 przy ul. Skwerowej 21 w Sosnowcu na potrzeby utworzenia żłobka”.
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa, montaż wraz z uruchomieniem sprzętu gastronomicznego; dostawa i montaż mebli gastronomicznych oraz dostawa akcesoriów gastronomicznych dla 3 szkół objętych projektem pn. „Podniesienie jakości kształcenia w powiecie cieszyńskim”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
Dodano: 2021-01-20 - Wyposażenie pomieszczeń i meble
Dodano: 2020-12-30 - Dostawa i montaż wyposażenia do budynku przy ul. Stalmacha 7 w Zabrzu
Dodano: 2020-12-23 - Dostawa i montaż wyposażenia dla I Liceum Ogólnokształcącego Dwujęzycznego im. E. Dembowskiego w Gliwicach.
Dodano: 2020-12-15