Przetargi.pl
ZP39/2013 Dostawa myjek ultradźwiękowych, zestawów do triage oraz podgrzewaczy do płynów infuzyjnych

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5392727 , fax. 089 5392710
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Pstrowskiego 28B 28B
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5392727, fax. 089 5392710
    REGON: 51133293300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP39/2013 Dostawa myjek ultradźwiękowych, zestawów do triage oraz podgrzewaczy do płynów infuzyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z rozładunkiem sprzętu określonego poniżej w podziale na 3 części tj.: Część 1: Myjka ultradźwiękowa 8 sztuk: pojemność użytkowa zbiornika min. 17 litrów, wymiary max. długość: 480 mm, szerokość: 290 mm, głębokość: 160 mm, - ciężar całkowity: max. 20 kg, podgrzewanie płynu myjącego do 80 C, z możliwością regulacji, możliwość elektronicznego sterowania czasem i temperaturą, - możliwość ustawienia czasu mycia lub pracy ciągłej, moc pobierana przez generator ultradźwięków - max. 360 W, cyfrowy generator ultradźwiękowy, - częstotliwość drgań ultradźwiękowych 21,5 kHz, wyposażony w zawór spustowy, koszyk i pokrywkę, zasilanie: 230 V 50 Hz z możliwością zerowania, certyfikat lub deklaracja CE, gwarancja min. 24 miesiące. Część 2: Zestaw triage 8 zestawów: W skład zestawu wchodzi min.: torba z kieszeniami i przegródkami, wykonana z materiału odpornego na zabrudzenia, z uchwytem i możliwością zawieszenia na ramieniu, min. 36 opasek odblaskowych kodowanych kolorami, umieszczonych w wodoodpornym opakowaniu, min. 15 kart segregacyjnych z wodoodpornego papieru, 3 markery wodoodporne, nożyczki,- 1 pałeczka oświetleniowa, 3 latarki czołowe, 3 kamizelki odblaskowe dla ratowników odpowiedzialnych za poszczególne etapy działań ratowniczych z umieszczonymi na nich opisami: Koordynator medyczny, Segregacja medyczna, Transport medyczny, zbiorcze opakowanie ochronne do przenoszenia i przechowywania zestawu. Część nr 3: Podgrzewacze do płynów infuzyjnych 8 sztuk: podgrzewacz przepływowy mający zastosowanie przy nisko przepływowych infuzjach, cyfrowa kontrola temperatury, przepływ: 2-12 ml na 1 minutę (temperatura 25 C -41 C), średnica drenu 3 - 4 milimetry akustyczne i wizualne alarmy zabezpieczające przed przegrzaniem, automatyczne odcięcie zasilania w wypadku pogrzania płynu powyżej temperatury 41 C, zasilanie 12 V, waga do 1 kg, instrukcja obsługi w języku polskim, certyfikat lub deklaracja CE, wpis do rejestru wyrobów medycznych, gwarancja min. 12 miesięcy. zwanego dalej w SIWZ Sprzętem . Zakup związany jest z realizacją projektu pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych realizowanego w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa Polska . Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (według wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach