Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4141600 , fax. 18 4141700
- Data zamieszczenia: 2015-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
ul. Jagiellońska 33 33
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 4141600, fax. 18 4141700
REGON: 49189330000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowosadecki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.272.9.2015 zamówienie na malowanie ścian, sufitów, stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianę wykładziny podłogowej na panele w pokojach biurowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: malowanie ścian, sufitów, solarki okiennej i drzwiowej oraz wymianę wykładziny podłogowej na panele w pokojach biurowych Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33. Określenie przedmiotu oraz zakres zamówienia Zakres prac stolarskich obejmuje: - zerwanie istniejących wykładzin dywanowych - wypoziomowanie podłogi w miejscach uszkodzonych - położenie paneli podłogowych - położenie listew przypodłogowych i progów Zakres prac malarskich obejmuje: - przygotowanie powierzchni, szpachlowanie nierówności, sfalowań lub pęknięć tynku ścian i sufitów; - gruntowanie ścian i sufitów; - dwukrotne malowanie farbami wewnętrznymi ścian i sufitów; - malowanie stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami oraz progów farbami olejnymi; - gruntowne sprzątanie malowanych pokoi oraz wywiezienie śmieci po wykonaniu prac. Zastawienie powierzchni pokoi objętych przedmiotem zamówienia Lp. Nr pokoju Powierzchnia ścian dł./szer./wys. (cm) Powierzchnia sufitu/podłogi dł./szer. (cm) Liczba oraz wymiar drzwi szer./wys. Liczba oraz wymiar okien (cm) PIĘTRO I 1. 210 545/299/365 545/299 2* 160/260 1* 130/240 2. 211 542/429/365 542/429 3* 160/260 1* 130/240 3. 216 542/321/365 542/321 3* 140/260 1* 130/240 4. 217 542/315/365 542/315 1* 140/260 1* 130/240 PIĘTRO II 1. 302 573/259/340 573/259 1* 90/210 1* 130/190 2. 303 586/354/340 586/354 2* 90/210 1* 130/190 3. 323 542/312/340 542/312 1* 90/210 1* 130/190 UWAGA: a) W przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty. b) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił minimum trzyletniej gwarancji. d) Budynek starostwa w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. e) Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. f) Prace remontowe mogą być wykonywane całą dobę, za wyjątkiem godzin pracy Starostwa tj.: w poniedziałek od godziny 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do 15.30. Przed przystąpieniem do prac objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram poszczególnych prac oraz kolorystykę poszczególnych wnętrz - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454421008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MALOWANIE KLATEK SCHODOWYCH, KORYTARZY, SAL ROZPRAW I POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ORAZ WYMIANA WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH W WYZNACZONYCH POMIESZCZENICH BIUROWYCH W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W NOWYM TARGU PRZY UL. LUDŹMIERSKIEJ 29
Dodano: 2016-07-26 - Malowanie elewacji, remont pokrycia dachowego budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
Dodano: 2016-07-18 - SP 18 - remont i malowanie sal lekcyjnych, korytarzy i klatek schodowych (po modernizacji oświetlenia)
Dodano: 2016-07-05 - remont sal dydaktycznych nr 07, 035, 137 i 218 w paw. A-0- KC-zp.272-216/16
Dodano: 2016-06-06 - Remont wybranych pomieszczeń i laboratoriów wraz z wymianą mebli laboratoryjnych, oraz roboty na zewnątrz Budynku Jubileuszowego Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-2115/2016
Dodano: 2016-06-03 - malowanie wszystkich pomieszczeń wraz z wymianą opraw oświetleniowych w pokojach i kuchniach w budynku DS-17, na terenie Miasteczka Studenckiego KC-zp.272-222/16
Dodano: 2016-05-31 - wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Uczelni - kompleks pawilonów D,S,U i Z, oraz lokalach mieszkalnych stanowiących własność Uczelni zlokalizowanych w budynkach M- KC-zp.272-232/16
Dodano: 2016-05-25 - Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Żarkach
Dodano: 2016-03-14 - Remont pomieszczeń w Komendzie Miejskiej Policji w Krakowie przy ul. Siemiradzkiego 24
Dodano: 2016-02-19 - Wykonywanie bieżących robót remontowych w obiektach Uczelni KC-zp.272-663/15
Dodano: 2015-12-04