Przetargi.pl
Zorganizowanie zajęć z coachingu indywidualnego, warsztatów psychologicznych dla uczestników projektu Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
  • Data zamieszczenia: 2013-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
    ul. J. Uphagena 27 27
    80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
    REGON: 00103674400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorska.ohp.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytuacja rynk pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie zajęć z coachingu indywidualnego, warsztatów psychologicznych dla uczestników projektu Czas na Nas. Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach POKL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie coachingu indywidualnego oraz warsztatów psychologicznych (6 warsztatów) dla 45 osób niepełnosprawnych w wieku 18-24 lata, podzielonych na 3 grupy projektowe (1 grupa liczy 15 osób) w ramach realizacji projektu Czas na nas! Niepełnosprawni na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.2, Poddziałanie 7.2.1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: ZADANIE NR 1 1 Coaching indywidualny dla 15 osób, (8h os. 4 spotkania 2h 1os.). Indywidualne sesje coachingowe z każdym uczestnikiem, w trakcie których uczestnicy będą mogli rozwijać umiejętności społeczne i zaplanować swój rozwój osobisty w kontekście pożądanych na rynku pracy umiejętności społecznych. W ramach zaplanowanych sesji osoba coacha przy współpracy z uczestnikiem dokona pełnej analizy jego sytuacji i upewni się, jaki jest rzeczywisty problem bądź ograniczenie, które nie pozwala uczestnikowi iść drogą zawodową, taką jakby chciał. Projektując odpowiednie scenariusze spotkań coach, wspólnie z uczestnikiem odkryje jego niezbędne zasoby i wskaże kierunek, który obrany przez uczestnika, stanie się droga do oczekiwanych rezultatów. 2 Przez 1 godzinę należy rozumieć 60 min. (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min + 15 minut przerwy) 3Miejsce prowadzenia zajęć: jednostka organizacyjna zamawiającego 11-5 ŚHP, ul. Krzywoustego 1 84-300 Lębork . 4 Harmonogram zajęć oraz autorski program coachingu indywidualnego zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników projektu i zaleceń Zamawiającego. Harmonogram zajęć oraz autorski program coachingu indywidualnego Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. Harmonogram zajęć oraz autorski program coachingu indywidualnego stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po pisemnych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. Najpóźniej 3 dni po przeprowadzonych pierwszych zajęciach z uczestnikami, dla każdego uczestnika osobno Wykonawcy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program coachingu indywidualnego. W programie należy uwzględnić metody i techniki pracy nauczania osób niepełnosprawnych. 5 Wykonawca zapewni 3 coachów na 1 grupę. 1 coach może prowadzić zajęcia dla 5 uczestników projektu z 1 grupy projektowej. 6 Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu coachingu, pełne kwalifikacje w niniejszym zakresie, mając na uwadze budowanie i kreowanie motywacji osób niepełnosprawnych do wejścia na rynek pracy. 7 Wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć. Wykonawca prowadzić będzie listę obecności uczestników na zajęciach. Obecność uczestnika na zajęciach udokumentowana musi być własnoręcznym podpisem uczestnika na liście obecności. 8 Po przeprowadzonych zajęciach osoby prowadzące zajęcia sporządzą i przekażą Wykonawcy indywidualne oceny uczestników. 9 Wykonawca musi dysponować osobami, (wymagania dla każdego, który będzie prowadził zajęcia z uczestnikami) które posiadają wykształcenie: wyższe psychologiczne lub pedagogiczne oraz studia podyplomowe z zakresu coachingu lub certyfikaty ICC, czyli International Coaching Community ICF, czyli International Coach Federation ECI, czyli European Coaching Institute EMCC, czyli European Mentoring and Coaching Council lub certyfikat równoważny. Za certyfikat równoważny uważa się certyfikat wydawany i uznawany, co najmniej we wszystkich państwach Unii Europejskiej, posiadający publicznie dostępną listę instytucji wydających go w tych krajach oraz udokumentowany system zapewnienia jakości. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi dokumenty (ksero dyplomu, certyfikatu itp. lub inne dokumenty potwierdzające w/w ) dla każdej osoby prowadzącej zajęcia a podanej w wykazie osób. 10.Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 11.Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. 12.W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 13.Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT/rachunku, w terminie 90 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa).. Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Rezerwy celowej środków europejskich i rezerwy celowej budżetu państwa, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. 14.Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 4. 15.Wszelkie koszty związane z organizacją szkolenia ponosi Wykonawca, a w szczególności koszty wynikające z: A.koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, B.koszt materiałów dydaktycznych, C.koszt sali wykładowej do prowadzenia zajęć. 16.Zamawiający nieodpłatnie udostępni puste sale w 11-5 ŚHP w Lęborku , przy ul. Krzywoustego 1. Sale mogą zostać udostępni w uzgodnieniu z zamawiającym pod warunkiem, że nie będzie to kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem 11-5 ŚHP. 17.Zamawiający wymaga żeby zajęcia odbywały się w salach 11-5 ŚHP w Lęborku. 18.Miejsce prowadzenia zajęć musi zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Miejsce prowadzenia zajęć musi zostać dobrane tak aby zajęcia prowadzone w ramach niniejszej umowy nie kolidowały z innymi zajęciami uczestników w ramach niniejszego projektu. 19.Wykonawca oświadcza, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy oraz że posiada dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wydanego na podstawie ART. 20 UST. 1 USTAWY Z DNIA 20.04.2004 R. O PROMOCJI ZATRUDNIENIA I INSTYTUCJACH RYNKU PRACY (T.J DZ. U Z 2008 R. NR 69, POZ. 415 Z PÓŹN. ZM.). 20.W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za szkolenie, w proporcji do ilości wykonanych godzin. 21.Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT /rachunku najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia. 22.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz staranność wykonywania oferowanych usług, ponosi też pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 23.Projekt Czas Na Nas, niepełnosprawni na rynku pracy obejmuje znaczą ilość szkoleń/kursów i w związku z tym zajęcia z powinny odbyć się w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. 24.Ponieważ w lokalach jednostek OHP realizowane są inne projekty i odbywają się zajęcia, to godziny, w których będą trwały szkolenia zostaną ustalone z Wykonawcą i dostosowane do możliwości lokalowych jednostek OHP. 25.Wykonawca gwarantuje ciągłość nauki (kursów). 26.Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. 27.Szkolenie zostanie odebrane Protokołem odbioru usługi. 28.Wszystkie szczegółowe warunki dotyczące przeprowadzenia szkolenia Zamawiający uzgodni z Wykonawcą , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 29.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych osób na poszczególne kursy w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 20 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 80 % wartości zamówienia. 30.Pierwsze zajęcia powinny rozpocząć się najpóźniej w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Zajęcia powinny zakończyć się do 31 maja 2013 r. ZADANIE NR 2 1.Moduł psychologiczny - warsztaty psychologiczne dla 1 grupy projektowej (6 warsztatów 1 grupa po 15 osób 10h/grupę). 2.Jedna grupa liczy 15 osób. 3.Przez 1 godzinę należy rozumieć 60 min. (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne 45 min + 15 minut przerwy). 4.Cykl warsztatów z zakresu psychologii mających na celu rozbudzenie wśród uczestników projektu - osób niepełnosprawnych - aktywnej postawy oraz nabycie lub podniesienie poziomu umiejętności społecznych niezbędnych do podjęcia działań zmierzających do pokonania trudności związanych z posiadanym przez uczestników ograniczeniem jakim jest status osoby niepełnosprawnej. W tym celu zleceniobiorca zobowiązany będzie do zorganizowania cyklu warsztatów z zakresu psychologii obejmujących poszczególne zagadnienia: A.Warsztaty motywacyjne dla 1 grupy - (10h/gr.) - proces budowania motywacji osoby niepełnosprawnej jako potencjalnego pracownika, ze szczególnym uwzględnieniem cech osobowości, B.Warsztaty autoprezentacji dla 1 grupy - (10h/gr.) - proces budowania dobrej autoprezentacji osób niepełnosprawnych jako potencjalnych pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej o pracę oraz wejścia w nowe środowisko, jakim jest praca zawodowa i nowa grupa ludzi-współpracowników, C.Warsztaty asertywności dla 1 grupy - (10h/gr.) - proces budowania kontaktów międzyludzkich, ze szczególnym uwzględnieniem asertywności osoby niepełnosprawnej, jako osoby, która nie poddaje się naciskowi otoczenia i jeżeli jest przekonana o słuszności swojego celu - realizuje go. Wzbudzenia wśród uczestników postaw asertywnych czyli stanowczości i bezpośredniości, otwartości w wyrażaniu własnych opinii i myśli, oraz przede wszystkim świadomości prawa bycia sobą, D.Warsztaty antydyskryminacyjne dla 1 grupy - (10h/gr.) - proces budowania postaw antydyskryminacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem pojęcia dyskryminacji osób niepełnosprawnych, sposobów jej przejawów, metod walki ze szkodliwymi stereotypami i uprzedzeniami (w tym również pracodawców) wobec osób niepełnosprawnych oraz regulacji prawnych w tym zakresie obowiązujących w Polsce i w Unii, E.Warsztaty budowania pewności siebie dla 1 grupy - (10h/gr.) - proces budowania pewności siebie w aspekcie wielu płaszczyzn, ze szczególnym uwzględnieniem płaszczyzny zawodowej osoby niepełnosprawnej, uwzględniającej przy tym akceptacje swoich zalet i wad jako osoby niepełnosprawnej, uwolnienie w pełni swojego potencjału oraz akceptowanie własnej odrębności, F.Warsztaty komunikacji interpersonalnej dla 1 grupy - (10h/gr.) - przekazanie uczestnikom wiedzy o znaczeniu komunikowania interpersonalnego w procesach porozumiewania się ludzi, o modelach tego komunikowania, istocie i współzależności poszczególnych jego komponentów, prawidłowościach procesów psychicznych zaangażowanych w ten proces, zasadach podnoszących sprawność porozumiewania się ludzi oraz doskonalenie umiejętności komunikacyjnych uczestników i stworzenie warunków do samodzielnego ich rozwijania. 5.Całość warsztatów winni przeprowadzić osoby posiadające pełne kwalifikacje w niniejszym zakresie, mając na uwadze budowanie i kreowanie motywacji osób niepełnosprawnych do wejścia na rynek pracy. Osoby prowadzące zajęcia muszą posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne. 6.Przyszły zleceniobiorca przestawi autorski program warsztatów modułu psychologicznego z uwzględnieniem powyższych zakresów tematycznych, najpóźniej 3 dni po podpisaniu umowy. W programie należy uwzględnić metody i techniki pracy nauczania osób niepełnosprawnych z wykorzystaniem materiałów dydaktycznych przekazywanych uczestnikom warsztatów. 7.Wykonawca przekaże każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne dla każdego typu warsztatów osobno, oraz dodatkowo przekaże Zamawiającemu po jednym komplecie materiałów dydaktycznych. 8.Miejsce prowadzenia zajęć: jednostka organizacyjna zamawiającego 11-5 ŚHP, ul. Krzywoustego 1 84-300 Lębork . 9.Harmonogram warsztatów zostanie ustalony przez Wykonawcę z uwzględnieniem potrzeb uczestników projektu i zaleceń Zamawiającego. Szczegółowy harmonogram warsztatów (zawierający harmonogram i szczegółowy zakres tematyczny dostosowany do celu i programu warsztatów) Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, po wcześniejszym skonsultowaniu potrzeb uczestników, w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy. 10.Harmonogram warsztatów stanowić będzie integralną część umowy. W uzasadnionych przypadkach harmonogram może ulec zmianie (po pisemnych uzgodnieniach Wykonawcy z Zamawiającym) w terminie realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie - związanym z dostosowaniem go do potrzeb uczestników. 11.Jedna osoba może prowadzić maksymalnie 3 warsztaty. W uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego jedna osoba może prowadzić 4 warsztaty. 12.Osoba prowadząca zajęcia musi posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne. 13.Wykonawca prowadzić będzie dziennik zajęć. Wykonawca prowadzić będzie listę obecności uczestników na zajęciach. Obecność uczestnika na zajęciach udokumentowana musi być własnoręcznym podpisem uczestnika na liście obecności. 14.Zamawiający może unieważnić umowę na wykonywanie przedmiotu zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej i budżetu państwa, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 15.Zamawiający zastrzega sobie oraz uprawnionym instytucjom prawo wglądu we wszystkie dokumenty Wykonawcy, związane z realizacją projektu, w tym dokumenty elektroniczne i finansowe, do dnia 31 grudnia 2020 r. 16.W przypadku wykonywania zamówienia przez firmy lub osobę fizyczną: zmiana osoby realizującej zamówienie w imieniu Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia możliwa jest wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego. 17.Wykonawca musi dysponować osobami, (wymagania dla każdego, który będzie prowadził zajęcia z uczestnikami) które posiadają wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne. Przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi dokumenty, ksero dyplomu dla każdej osoby prowadzącej zajęcia a podanej w wykazie osób. 18.Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT/rachunku, w terminie 90 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa). Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Rezerwy celowej środków europejskich i rezerwy celowej budżetu państwa, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. 20.Zamawiający nieodpłatnie udostępni puste sale w 11-5 ŚHP w Lęborku , przy ul. Krzywoustego 1. Sale zostaną udostępnione w uzgodnieniu z zamawiającym pod warunkiem, że nie będzie to kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem 11-5 ŚHP. 21.Zamawiający wymaga żeby zajęcia odbywały się w salach 11-5 ŚHP w Lęborku. 22.Wszelkie koszty związane z organizacją szkolenia ponosi Wykonawca, a w szczególności koszty wynikające z: A.koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, B.koszt materiałów dydaktycznych, C.koszt sali wykładowej do prowadzenia zajęć. 23.Miejsce prowadzenia zajęć musi zostać zatwierdzone przez Zamawiającego. Miejsce prowadzenia zajęć musi zostać dobrane tak aby zajęcia prowadzone w ramach niniejszej umowy nie kolidowały z innymi zajęciami uczestników w ramach niniejszego projektu. 24.Wykonawca oświadcza, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy oraz że posiada dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wydanego na podstawie ART. 20 UST. 1 USTAWY Z DNIA 20.04.2004 R. O PROMOCJI ZATRUDNIENIA I INSTYTUCJACH RYNKU PRACY (T.J DZ. U Z 2008 R. NR 69, POZ. 415 Z PÓŹN. ZM.). 25.W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za szkolenie, w proporcji do ilości wykonanych godzin. 26.Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia i dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT /rachunku najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia. 27.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz staranność wykonywania oferowanych usług, ponosi też pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 28.Projekt Czas Na Nas, niepełnosprawni na rynku pracy obejmuje znaczą ilość szkoleń/kursów i w związku z tym zajęcia z powinny odbyć się w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. 29.Ponieważ w lokalach jednostek OHP realizowane są inne projekty i odbywają się zajęcia, to godziny, w których będą trwały szkolenia zostaną ustalone z Wykonawcą i dostosowane do możliwości lokalowych jednostek OHP. 30.Wykonawca gwarantuje ciągłość nauki (kursów). 31.Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. 32.Szkolenie zostanie odebrane Protokołem odbioru usługi. 33.Wszystkie szczegółowe warunki dotyczące przeprowadzenia szkolenia Zamawiający uzgodni z Wykonawcą , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 34.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych osób na poszczególne kursy w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 20 % ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 80 % wartości zamówienia. 35.Pierwsze zajęcia powinny rozpocząć się najpóźniej w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Zajęcia powinny zakończyć się do 31 maja 2013 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212706
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/ohp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach