Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 8 w Sosnowcu.

Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Karola Wojtyły ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Teatralna 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 266 34 72 , fax. 32 266 34 72
  • Data zamieszczenia: 2014-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Karola Wojtyły
    ul. Teatralna 8 8
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 266 34 72, fax. 32 266 34 72
    REGON: 00073851000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa oświaty

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 8 w Sosnowcu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu w roku szkolnym 2013-2014 wyjazdu śródrocznego, tzw. zielonej szkoły dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 8 w Sosnowcu z klas trzecich zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia zawartym w SIWZ - strona 2-4 . Miejscowość musi być położona w promieniu 30 km od Kołobrzegu. Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie dla 69 osób -w tym ok. 63 dzieci. Cena pobytu opiekunów jest wkalkulowana w cenę jednostkową ucznia. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Zamawiający zapłaci za każdego faktycznego uczestnika wycieczki, nie mniej niż za 60 deklarowanej w zamówieniu ilości uczniów. Pożądany termin realizacji zamówienia: 15 pełnych osobodni w okresie wiosennym między 28.05.2014 r. a 11.06.2014 r. Turnus winien rozpocząć się kolacją w dniu przyjazdu i potrwać 14 pełnych osobodni w miejscu pobytu, natomiast skończyć się śniadaniem w dniu wyjazdu powrotnego tj. 15 dni z podróżą w obie strony i 14 nocy. W dniu wyjazdu powrotnego wszyscy uczestnicy wyjazdu winni mieć zapewniony suchy prowiant oraz napoje. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć uczestników zielonej szkoły od następstw nieszczęśliwych wypadków w czasie pobytu i podróży o wartości ,sumie ubezpieczenia 10.000 zł na osobę. W przypadku organizatorów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży, zastosowanie znajdują stosowne przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 196, w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej, a także zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej - właściwe przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania - Dz. U z 1997 r. Nr 12, poz.67z późn. zm.. Wymagania co do obiektu : Placówka wypoczynku dla dzieci winna być oddalona nie mniej niż 30 m od drogi głównej, oraz położona od linii brzegowej morza nie dalej, niż 100 m. Obiekt winien być ogrodzony, dozorowany 24 h na dobę, a teren ośrodka rozległy. Wymagane jest zakwaterowanie całej grupy dzieci oraz kadry pedagogicznej w jednym budynku na jednej kondygnacji bez możliwości przebywania w czasie pobytu w ośrodku: dzieci oraz dorosłych pensjonariuszy indywidualnych lub-i w zorganizowanych grupach wczasy, sanatorium. Wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego. Pokoje 2,3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym i bieżąca ciepłą wodą, z pojedynczymi łóżkami -wykluczone są tzw. dostawki oraz łóżka piętrowe. Pokoje muszą być wyposażone w telewizor, balkon, półki, szafki nocne i krzesła dla każdego ucznia zakwaterowanego w pokoju oraz stół i szafę. Przez cały okres pobytu należy zapewnić temperaturę pokojową w pomieszczeniach w których przebywają uczestnicy wyjazdu, tj. od 20 do 26 °C. Wymagane są oddzielne pokoje z łazienkami dla każdego wychowawcy. Stołówka ma się znajdować się w budynku zamieszkałym przez grupę. Obiekt musi być wyposażony w salę TV, salę dyskotekową ze sprzętem grającym oraz sale które będą przystosowane do prowadzenia zajęć dydaktycznych z dziećmi w liczbie min. 25 osób w każdej sali. Wymagana jest możliwość korzystania z co najmniej 2 boisk do gier zespołowych, takich jak: piłka nożna, siatkówka, koszykówka, kometka. Na terenie ośrodka ma się znajdować basen kryty z którego uczniowie będą korzystać codziennie pod opieką ratownika wodnego. Wyżywienie : Wymagane są cztery posiłki dziennie, tj.: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja przygotowane w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności zgodnie z zasadami Hazard Analysis and Critical Control Points, zwanym Systemem HACCP -postępowanie mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa żywności przez identyfikację i oszacowanie skali zagrożeń z punktu widzenia wymagań zdrowotnych żywności oraz ryzyka wystąpienia zagrożeń podczas przebiegu wszystkich etapów produkcji i obrotu żywnością; system ten ma również na celu określenie metod eliminacji lub ograniczania zagrożeń oraz ustalenie działań korygujących. Na codzienny obiad dla wszystkich uczniów i opiekunów składa się: pierwsze danie - zupa 250ml na osobę, danie główne - ziemniaki lub frytki lub produkty mączne np. kasze; makarony 300 g na osobę, porcja mięsa lub ryby 150g na osobę, surówka - dwa rodzaje po 100g na osobę, napój - kompot z owoców, woda mineralna lub herbata. UWAGA: w przypadku stosowania przez niektórych uczestników pobytu diety wegetariańskiej wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla nich dania wegetariańskie - liczba uczestników wyjazdu, będących wegetarianami zostanie podana wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Ponadto wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów. W dniu wyjazdu powrotnego wykonawca dostarczy na własny koszt uczestnikom wyjazdu - prowiant zawierający: 2 szt. soku owocowego 0,33l, owoce jabłko i banan po 120g, batonik czekoladowy 40g, oraz kanapki 4 szt. -skład kanapki: pieczywo typu kajzerka, masło roślinne, ser żółty lub szynka konserwowa, szynka wieprzowa. Program rekreacyjno - sportowy w czasie wyjazdu Wykonawca winien zapewnić uczestnikom wyjazdu program rekreacyjno - sportowy, który będzie obejmował co najmniej: 1. dwie całodniowe wycieczki autokarowe do miejsc, które umożliwią dzieciom zdobycie nowej wiedzy, doświadczenia poznawczego, przeżycia żywej lekcji historii i doznań estetycznych np. miejsca pamięci narodowej - Kołobrzeg, Wolin. Wykonawca organizując wycieczki całodniowe zapewnia każdorazowo przewodnika, pokrycie kosztów wstępu do zwiedzanych obiektów oraz zaopatrzy uczestników wycieczek w suchy prowiant na drogę powrotną, 2. organizację dodatkowych imprez, w tym co najmniej: 2 ogniska z pieczeniem kiełbasek, nieodpłatne korzystanie z placu zabaw, 4 dyskoteki, wejście na basen kryty pod stałą opieką ratownika, zabawy integracyjne, zajęcia sportowo - rekreacyjne, konkursy, w których wykonawca winien zapewnić dyplomy i drobne upominki dla uczestników np. słodycze, zabawki, art. szkolne, sprzęt sportowy itp.. 3. Rejs statkiem po morzu, impreza piracka w latarni morskiej w Kołobrzegu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić koce plażowe, wiatrochrony oraz sprzęt sportowy do dyspozycji uczestników wyjazdu -piłki nożne, piłki do siatkówki, piłki plażowe, skakanki, paletki do badmintona i tenisa stołowego. Program profilaktyki zdrowotnej w czasie wyjazdu : Przez cały okres wyjazdu wykonawca musi zapewnić w ramach programu profilaktyki zdrowotnej: 1. całodobową opiekę medyczną w placówce pobytu dzieci, tj. pielęgniarkę na miejscu 24 h na dobę oraz lekarza na każde wezwanie -koszt ewentualnego dowozu dzieci do szpitala ponosi wykonawca usługi. 2. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe, przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe. Transport tam i z powrotem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom wyjazdu transport tam i z powrotem tj. z Sosnowca do ośrodka oraz z ośrodka do Sosnowca, autokarem klasy lux z klimatyzacja, wc, video. Wykonawca zapewni dojazd i przejazd z wykorzystaniem środków transportu -autokaru-ów : a. dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym tj: Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późn. zm. - posiadających aktualny przegląd i ubezpieczenie, b. spełniających wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, c. prowadzonych na zmianę przez dwóch kierowców, posiadających odpowiednie uprawnienia do świadczenia tychże usług. W przypadku awarii autokaru wykonawca zapewnia autokar zastępczy na własny koszt. Miejsce wyjazdu i powrotu uczestników - Sosnowiec. Wykonawca zobowiązany jest do pomocy przy załadunku bagażu do autokaru i jego rozładunku do pokoi dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiajacy nie pobiera wadium przetargowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl , w zakładce Zamówienia publiczne-profil nabywcy, Jednostki podległe
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach