Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej

Szkoła Podstawowa nr 12 im.Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 17 19 , fax. 32 264 17 19
  • Data zamieszczenia: 2014-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 12 im.Stanisława Staszica
    ul. Tysiąclecia 25 25
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 17 19, fax. 32 264 17 19
    REGON: 00072847000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp12dg
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas III szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywana ilość uczestników - 70 uczniów płatnych (z możliwością zmniejszenia ilości uczestników - 10) +1 opiekun bezpłatnie na max. 15 uczniów + 1 kierownik bezpłatnie (bez grupy). Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej listy uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców.Czas trwania zadania - 15 dni (łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu ) w tym 14 noclegów w pierwszej połowie czerwca.Rozpoczęcie - 2 czerwca 2014 r., zakończenie 16 czerwca 2014 r.Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia rozumie się dzień powrotu.Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi. Miejscowość - położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, - niewielka miejscowość nadmorska na środkowym wybrzeżu, - położona około 20 kilometrów od Kołobrzegu,- czysta ekologicznie okolica i korzystny klimat.Obiekt - bardzo dobry stan techniczny obiektu, o podwyższonym standardzie, - usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 50 m , bezpośrednie zejście na plażę bez konieczności przechodzenia przez ulicę, - rozległy teren ośrodka, - obiekt ogrodzony, oświetlony, dozorowany, monitorowany, - pokoje nie większe niż 2, 3, 4 osobowe, z pojedynczymi miejscami do spania, bez wyposażenia w piętrowe łóżka, wykluczone pokoje typu studio, - pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk, umywalka), balkonami, TV, - zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku , na wyłączność grupy, do maksymalnie 90 miejsc, - pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku, - wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, - stołówka na terenie ośrodka, klimatyzowana,- budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika zielonej szkoły, - pomieszczenia odświeżone po okresie zimowym, jeżeli obiekt w tym okresie nie był użytkowany, - obiekt z salą świetlicową z pełnym wyposażeniem audiowizualnym, salą dyskotekową oraz minimum 2 salami do prowadzenia zajęć dydaktycznych w miejscu zakwaterowania, - boiska do gier zespołowych: piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, plac zabaw, zadaszone miejsce na ognisko. Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna - całodobowa opieka medyczna - pielęgniarka 24h na terenie ośrodka, - zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki, - lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela,- opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce, - przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 20 km, - szpital w odległości nie więcej niż 30 km, - zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika zielonej szkoły. Program kulturalno - sportowy - zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno - krajoznawczej po okolicy z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km, - organizacja minimum dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu nagłaśniającego i osoby prowadzącej, - organizacja dwóch ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników, - organizacja zawodów sportowych z zapewnieniem dyplomów i drobnych upominków dla uczestników, - zapewnienie sprzętu sportowo - rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping - ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników oraz leżaków dla opiekunów. Wyżywienie - cała grupa na jednej zmianie żywieniowej, - cztery - porcjowane - posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) - posiłki urozmaicone - w posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy albo drugiego dania obiadowego - posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu - suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną dla każdego uczestnika, - Wykonawca zapewni uczestnikom obiadokolację w dniu całodniowej wycieczki, - Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty lub wody z sokiem, - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: - pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na zielonej szkole (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku),- zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w siwz i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia,- zapewnienia pobytu i przejazdu dla: uczniów, opiekunów i kierownika zielonej szkoły, zgodnie z ilością podaną w pkt.3. siwz - transport w obie strony autokarem klasy lux (WC, video, klimatyzacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, przejazd w dzień, - transport całej grupy jednym autokarem, - autokar winien być prowadzony na zmianę przez dwóch kierowców, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami prawo jazdy kat. D, - autokar ma być podstawiony na minimum pół godziny przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej i innych wymogów Zamawiającego, - w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy, - wykonawca zapewnia pilota podczas podróży autokarem oraz pomoc przy pakowaniu bagaży, - poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu (w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty noclegu i wyżywienia kierowców itp. - stan techniczny autokaru musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, autokar nie starszy niż rok produkcji 2008, pojazd ma posiadać aktualne badania techniczne i ma być sprawny do należytego wykonania transportu, posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW pasażerów oraz (Protokół z kontroli autokaru) wystawiony na podstawie obowiązujących przepisów, w dniach ich użytkowania - nadzór nad niniejszym pełnił będzie kierownik zielonej szkoły, - całodobowa obsługa ośrodka, umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych, - zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do pokoi po przyjeździe do ośrodka oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej z pokoi do autokaru - sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień - odkurzanie lub mycie podłóg w pokojach oraz mycie łazienek i WC, wymiana pościeli w razie potrzeby, - Wykonawca zapewnia zorganizowanie wyjazdu dla przedstawiciela zamawiającego z pokryciem kosztów w celu lustracji obiektu przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. sp12dg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach