Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu edukacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego oraz osób usamodzielnianych - beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 17 01 , fax. 41 344 37 49
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 17 01, fax. 41 344 37 49
    REGON: 29108148700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu edukacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego oraz osób usamodzielnianych - beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia : Zorganizowanie wyjazdu edukacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka, placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego oraz osób usamodzielnianych - beneficjentów uczestniczących w projekcie systemowym realizowanym przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kielcach pn. Równi lecz różni, - realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie dziesięciodniowego ( w tym 9 noclegów) wyjazdu edukacyjnego ukierunkowanego na rozwój uzdolnień i indywidualnych zainteresowań dla dzieci z rodzin zastępczych, rodzinnych domów dziecka oraz placówek opiekuńczo - wychowawczych typu rodzinnego dla 20 dzieci/młodzieży w wieku od 15 do 25 lat. 1. Wyjazd edukacyjnego zostanie zorganizowany na obszarze Polski, na terenie gór: Tatr, Pienin, Beskidów, Gorc, Sudetów. 2. Wykonawca podczas wyjazdu zapewni: 1) Transport: Wykonawca zapewni: a) transport uczestnikom wyjazdu na trasie Kielce - miejsce zakwaterowania w dniu rozpoczęcia i powrót z miejsca zakwaterowania do Kielc w dniu zakończenia pobytu. Autokar/bus musi być wyposażony w sprawną klimatyzację. Wykonawca przed wyjazdem do miejsca realizacji usługi i z powrotem zapewni kontrolę pojazdu oraz kontrolę gotowości kierowcy do jazdy przez odpowiednie służby. b) w przypadku awarii autokaru/ów lub w razie wykazania przez organy kontroli niesprawności autokaru/ów, Wykonawca w ciągu 1 godziny podstawi sprawny pojazdy zastępczy/e, c) transport na potrzeby organizowanych przez Wykonawcę wycieczek oraz innych planowanych działań/zajęć/spotkań. d) autokar/y winien/ny być podstawiony/e minimum 45 minut przed wyjazdem, e) kierowcę/kierowców posiadających uprawnienia do kierowania autobusem/busem, Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa. 2) Opiekę kierownika i wychowawców: - kierownik zapewni opiekę organizacyjną, - doświadczeni wychowawcy (w ilości odpowiedniej do liczby dzieci/młodzieży) zapewnią całodobową opiekę nad dziećmi/młodzieżą, Kierownik oraz wychowawcy będą zajmowali się uczestnikami od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu grupy do Kielc. Kierownik oraz wychowawcy muszą posiadać kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r., w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12 poz. 67 ze zmianami). Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierownika i wychowawcy. Wynagrodzenie kierownika oraz wychowawców należy do obowiązków Wykonawcy i jest wliczone w ogólny koszt wyjazdu. 3) Zorganizowanie zakwaterowania dla uczestników w trakcie realizacji w/w usług w pokojach dwuosobowych lub trzyosobowych o podwyższonym standardzie z pełnym węzłem sanitarnym (tj. WC, łazienka z prysznicem lub wanną, umywalką), z TV i czajnikiem bezprzewodowym. Uczestnicy wyjazdu powinni być zakwaterowani w sposób umożliwiający jak najlepszy nadzór ze strony wychowawców (np. zakwaterowanie na jednym lub dwóch piętrach). Ośrodek, w którym będzie zorganizowany wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej oraz warunków higieniczno-sanitarnych określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4) Wyżywienie: - całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków (śniadanie; obiad + deser np.: ciasto, owoce lub deser lodowy; kolacja) z wyjątkiem: pierwszego dnia, w którym Wykonawca zapewni obiad i kolację oraz ostatniego dnia, w którym wyżywienie obejmie dwa posiłki: śniadanie i obiad oraz Wykonawca w tym dniu zapewni suchy prowiant na drogę powrotną, - catering podczas warsztatów (kawa, herbata, napoje, ciastka) - stały dostęp do napojów oraz pieczywa z masłem i dżemem podczas pobytu dzieci/młodzieży w ośrodku, - obiad oraz napoje podczas wycieczki, - suchy prowiant w czasie podróży powrotnej tj. bułkę z żółtym serem, dwie bułki słodkie; owoc np.: jabłko, banan; woda mineralna lub napój niegazowany o pojemności 1 l. Wykonawca uwzględni rodzaj diety wynikającej z uwarunkowań jednostki chorobowej uczestników wyjazdu. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o rodzaju diety co najmniej trzy dni robocze przed przyjazdem grupy do Ośrodka. 5) Wykonawca zapewni bezpłatny dostęp do obiektów rekreacyjno-sportowych, bez ograniczeń tj.: boisko sportowe do piłki nożnej, koszykówki lub siatkówki, siłowni, itp. oraz dostęp do sprzętu sportowego, typu: piłka nożna, siatkowa, do koszykówki, stół do tenisa itp. 6) bezpłatną całodobową opiekę medyczną (lekarz na każde wezwanie, pielęgniarka z całodobowym pobytem w Ośrodku) dla wszystkich uczestników wyjazdu oraz w razie potrzeby opłaci transport chorego uczestnika wyjazdu do szpitala lub placówki medycznej. Na potrzeby sprawowania opieki medycznej winno być zapewnione pomieszczenie w ośrodku oraz zestaw podstawowych narzędzi (między innymi termometr, ciśnieniomierz), opatrunków i leków (apteczka) oddanych do dyspozycji pielęgniarki na cały czas trwania wyjazdu, 7) organizację czasu wolnego uczestnikom, 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo uczestników od momentu wyjazdu grupy z Kielc do momentu powrotu, 2) wszelkie szkody wyrządzone przez dzieci/młodzież osobom trzecim. 4. Wykonawca poniesie koszty opłaty uzdrowiskowej/klimatycznej za uczestników wyjazdu. 5. Wykonawca ubezpieczy dzieci/młodzież od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę 10 000 zł na jedną osobę w czasie 10-cio dniowego pobytu oraz podczas przejazdu w obie strony. 6. Wykonawca podczas pobytu zorganizuje: 1) warsztaty: a) fotograficzne pn.: Komputerowa obróbka zdjęć - w wymiarze min. 12 godzin zegarowych, Wykonawca zapewni: - wszystkie niezbędne materiały, narzędzia oraz sprzęt komputerowy z odpowiednim oprogramowaniem w celu przeprowadzenia warsztatów, - kadrę dydaktyczną posiadającą wykształcenie i doświadczenie odpowiednie dla tematyki warsztatów, - salę konferencyjną (pomieszczenie w ośrodku o takim przeznaczeniu) w celu przeprowadzenia warsztatów dla mim. 20 osób z odpowiednim zapleczem technicznym (tj. rzutnik, laptop oraz ekran ścienny), b) warsztaty taneczne: nauka dwóch tańców towarzyskich zróżnicowanych gatunkowo i pod względem dynamiki - 6 godzin zegarowych, 2) zajęcia sportowe - gry i zabawy z instruktorem lub trenerem, co najmniej 3 razy podczas pobytu, 3) dwie autokarowe wycieczki edukacyjne (tj. transport, opłata parkingowa, bilety wstępu, opieka pilota, przewodnika) dla uczestników wyjazdu (min. 8 godzinne). Wykonawca podczas wycieczek zapewni obiad oraz napoje. Wycieczki muszą zostać zorganizowane do innej miejscowości niż miejsce zakwaterowania. Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją wycieczek. 4) Zajęcia integracyjne: - dwie dyskoteki z poczęstunkiem (np. ciastka, paluszki, napoje itp.), - dwa ogniska (przyśpiewki, kuchnia regionalna itp.), - dwie wycieczki piesze po okolicy, - przejażdżkę bryczką lub wozami konnymi - min. dwukrotne wejście na źródła termalne lub basen rekreacyjny lub wielofunkcyjny (każde min. 120 minut), - przejażdżka kolejką linowa. Dodatkowo oprócz wymaganych przez Zamawiającego atrakcji, Wykonawca może zaproponować dodatkowe atrakcje turystyczne oraz inne formy rozrywki w ramach wyjazdu celem właściwego zagospodarowania czasu wolnego. 7. Wykonawca zapewni organizację wypoczynku zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r., w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r., Nr 12 poz. 67 ze zmianami). 8. Wykonawca doręczy Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu wypoczynku do Kuratorium Oświaty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania organizatora wypoczynku. 9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień w zakresie możliwości organizacji i obsługi turystyki celem zorganizowania wycieczek, wpis do rejestru Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystyki. 10. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia nieodpłatnie zapewni zakwaterowanie (2 pokoje o standardzie odpowiadającym zakwaterowaniu uczestników) i wyżywienie w ośrodku, w którym zakwaterowani zostali uczestnicy wyjazdu dla 3 pracowników kontrolujących przebieg realizacji zamówienia na 3 doby. 11. Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1182). Dane osobowe uczestników wyjazdu wskazanych przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Wykonawcę w oparciu o umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych. 12. Wykonawcę zobowiązuje się do: 1) informowania Zamawiającego w formie pisemnej lub faksem lub e-mailem, o wszelkich planowanych zmianach w harmonogramie realizacji wyjazdu najpóźniej w dniu poprzedzającym planowaną zmianę, 2) prowadzenia dokumentacji przebiegu wyjazdu, na którą w szczególności składać się będzie: - dziennik zajęć, zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć, - codzienna kronika przebiegu wyjazdu edukacyjnego w postaci zapisu fotograficznego (min. 100 zdjęć). Kronika zostanie przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w formie zapisu na płycie DVD. 3) Informowania uczestników usługi o współfinansowaniu wyjazdu ze środków Unii Europejskiej, 4) Oznakowania miejsca odbywania się usługi oraz wszystkich materiałów związanych z przeprowadzeniem usługi w szczególności dokumentów dotyczących przebiegu realizacji zadania zgodne z aktualnymi wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamawiający informuje, że podane ilości osób są wielkościami, które Zamawiający maksymalnie skieruje na wyjazd. Zamawiający zakłada, że z przyczyn niezależnych od Zamawiającego ilość osób może ulec zmianie o 3 osoby. Termin realizacji zamówienia: od 06.07.2015r do 19.07.2015r.Wyjazd obejmuje 10 dni, w tym 9 noclegów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bippcpr.wrota-swietokrzyskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach