Przetargi.pl
Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy. Zadanie 3 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.

Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Chopina 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2626869, 2626968 , fax. 0-32 2626968
  • Data zamieszczenia: 2014-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków
    ul. Chopina 34 34
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 2626869, 2626968, fax. 0-32 2626968
    REGON: 27827608600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssdg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - trzy grupy sportowe. Zadanie 1 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa pływaków. Zadanie 2 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa siatkarzy + koszykarzy - trzy grupy. Zadanie 3 Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych - grupa lekkoatletów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część ogólna. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 3 (trzech) zadań częściowych. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3. 3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi - 396 (młodzież - osoby płatne) + 32 opiekunów (osoby bezpłatne) - ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 3 podano w opisie do każdego zadania. 4) Zadanie nr 2 tj. grupa siatkarzy + koszykarzy obejmuje trzy grupy: I grupa 80 osób + 7 opiekunów; II grupa 60 osób + 6 opiekunów, III grupa 34 osoby + 4 opiekunów. Dla Zadania 2 (trzy grupy) - grupa siatkarzy i koszykarzy - Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. 5) Terminy wyjazdów dla zadań od 1 do 3 zgodnie z pkt 4 SIWZ i szczegółowym opisem - Część IV SIWZ. 6) Podane terminy dla poszczególnych zadań od 1 do 3 są terminami wymaganymi. 7) Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w opisie do każdego zadania - Część IV SIWZ. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana tydzień przed planowanym wyjazdem. 9) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup (pobyt rozpoczyna się obiadem w dniu przyjazdu i kończy się obiadem w dniu wyjazdu odpowiednio dla zadań od 1 do 3). 10) Dzienne zapotrzebowanie energetyczne posiłków - min. 3500 kcal - dotyczy wszystkich grup. 11) W dniu przyjazdu Wykonawca przekaże kierownikowi grupy spis planowanych posiłków na każdy dzień z podaniem kalorii dla każdego posiłku. Plan posiłków powinien być zaakceptowany przez kierownika grupy. 12) Transport wliczony w cenę oferty. 13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssdg.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach