Przetargi.pl
Zorganizowanie wycieczki do Portugalii.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie ogłasza przetarg

  • Adres: 38400 Krosno, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 375 530 , fax. 134 375 511
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie
    Rynek 1
    38400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 134 375 530, fax. 134 375 511
    REGON: 37046837000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wycieczki do Portugalii.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wycieczki do Portugalii dla grupy 35 osób. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach niniejszego zamówienia do: a) zorganizowania i przeprowadzenia wycieczki do Portugalii, zgodnie z wymaganym zakresem zamówienia, określonym w załączniku nr 5 do siwz oraz zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę szczegółowym programem wycieczki. b) sporządzenia i przekazania Zamawiającemu szczegółowego programu wycieczki najpóźniej na 3 dni przed terminem wycieczki, zawierającego w szczególności: • opis bazy noclegowej – miejsca i warunki zakwaterowania (w tym nazwy hoteli i ich kategorię), • opis transportu (ze wskazaniem rodzaju i klasy autokaru/autokarów), c) zapewnienia transportu autokarem/autokarami uczestnikom wycieczki oraz niezwłocznego podstawienia (do 3 godzin), w przypadku awarii, autokaru zastępczego, d) zapewnienia transportu w trakcie wycieczki do zwiedzanych obiektów, e) zapewnienia uprawnionego pilota w każdym z autokarów, realizującego program wycieczki, f) zapewnienia uprawnionych przewodników ze znajomością języka polskiego. g) wykupienia pakietu ubezpieczenia KL i NNW dla każdego uczestnika wycieczki na kwotę co najmniej: 10.000 euro- KL, 5.000 PLN – NNW, 200 euro - bagaż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63511000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (t.j. Dz. U. 2014 r., poz. 196, ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach