Przetargi.pl
Zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki ogólnorozwojowej dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Kilińskiego 72A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4438251 , fax. 0-18 4442717
  • Data zamieszczenia: 2015-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    ul. Kilińskiego 72A 72A
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4438251, fax. 0-18 4442717
    REGON: 49193321100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-ns
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie, obsługa techniczno-logistyczna i przeprowadzenie, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki ogólnorozwojowej dla uczestników projektu pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie w trybie indywidualnym 10 cykli zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych dla 32 osób niepełnosprawnych 1. Liczba osób: 32. Stopień niepełnosprawności: od lekkiego do znacznego; różne rodzaje niepełnosprawności, umożliwiające samodzielny udział w zabiegach. 2. Liczba grup: 2: I gr. - 25 osobowa, II gr. - 7 osobowa. Każdy cykl ma obejmować realizację do 3 wybranych zabiegów fizjoterapeutycznych z poniższych, zgodnie z zaleceniami lekarskimi: - masaż ogólny, - magnetoterapia, - jonoforeza, - laseroterapia, - ultradźwięki, - lampa sollux, - elektroterapia, - kinezyterapia, - diadynamik, - gimnastyka ogólnorozwojowa 3. Miejsce realizacji: Nowy Sącz. 4. Termin realizacji: do 15 maja 2015 r. 5. Podział na rodzaj zabiegów: Grupa I: a. Masaż, elektroterapia, gimnastyka ogólnorozwojowa - 1 os. b. Jonoforeza, laseroterapia, kinezyterapia - 1 os. c. Masaż, jonoforeza, laseroterapia - 1 os. d. Masaż, lampa solux, gimnastyka ogólnorozwojowa - 2 os. e. Magnetoterapia, diadynamik, laseroterapia - 1 os. f. Magnetoterapia, diadynamik, jonoforeza - 1 os. g. Masaż, magnetoterapia, diadynamik - 1 os. h. Masaż, diadynamik, laseroterapia - 1 os. i. Masaż, magnetoterapia, laseroterapia - 6 os. j. Masaż, laseroterapia, ultradźwięki - 1 os. k. Masaż, PNF - 1 os. l. Magnetoterapia, jonoforeza, kinezyterapia - 1 os. m. Masaż, magnetoterapia, jonoforeza - 1 os. n. Masaż, lampa solux, elektroterapia - 1 os. o. Masaż, elektroterapia, ultradźwięki - 1 os. p. Masaż, lampa solux, ultradźwięki - 1 os. q. Masaż, lampa solux, magnetoterapia - 1 os. r. Masaż, lampa solux, laseroterapia - 1 os. s. Magnetoterapia, jonoforeza, ultradźwięki - 1 os. Grupa II: a. Masaż, kinezyterapia, gimnastyka ogólnorozwojowa - 5 os. b. Masaż (na siedząco), lampa solux, laseroterapia - 1 os. c. Masaż, elektroterapia (tens c-s), gimnastyka ogólnorozwojowa - 1 os. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestników w ręcznik kąpielowy o wielkości 70x140 cm o gramaturze min. 550 gr., wraz z ologowaniem (oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji). 7. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia uczestnika podczas każdego cyklu w min. 0,5 litra wody mineralnej w plastikowej butelce. 8. Wykonawca zapewni min. 1 opiekuna osób niepełnosprawnych zarówno na trasie przejazdu jak i również podczas zabiegów dla grupy II osób niepełnosprawnych wymienionych w pkt.9. 9. Wykonawca zapewni transport (poniesie koszt ujęty w cenie oferty) uczestnikom grupy II oraz dla 1 opiekuna (samochód dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych )na dojazd na trasie: Grupa II : Krynica Zdrój - miejsce odbywania zabiegów i z powrotem (7 uczestników + 1 opiekun). 10.Wykonawca zapewni (poniesie koszt ujęty w cenie oferty) zwrot uczestnikom zabiegów z grupy I koszt dojazdu z i do miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenie zabiegów i z powrotem wg. poniższej tabeli: Grupa I L.p. Miejsce zamieszkania Liczba osób 1. Tęgoborze 1 2. Paszyn 2 3. Gaboń - Gołkowice 1 4. Dąbrowa - Wielogłowy 1 5. Jazowsko - Brzyna 1 6. Grybów - oś. Biała Niżna 1 7. Berest 1 8. Łabowa - Czaczów 1 9. Łabowa 1 10. Muszyna 1 11. Marcinkowice 1 12. Stary Sącz - Popowice 1 13. Chełmiec - Niskowa 1 14. Chełmiec - Marcinkowice 1 15. Marcinkowice 1 16. Korzenna - Lipnica Wielka 1 17. Chełmiec - Świniarsko 1 18. Marcinkowice 1 19. Roztoka - Brzeziny Gródek nDunajcem 1 20. Grybów 1 21. Barcice - Przysietnica 1 22. Wielogłowy 1 23. Mogilno - Koniuszowa 1 24. Stary Sącz - Cyganowice 1 11.Wykonawca zapewni zwrot uczestnikom zabiegów z Grupy I koszt dojazdu (wg powyższej tabeli) z miejsca zamieszkania (Powiat Nowosądecki) na miejsce przeprowadzenia zabiegów i z powrotem (w wysokości odpowiadającej cenie biletu) na podstawie: przedłożonego biletu bądź pisemnego oświadczenia uczestnika o korzystaniu ze środków transportu publicznego wraz z informacją od przewoźnika dot. cen biletów na danej trasie. W przypadku dojazdu uczestników samochodem prywatnym za kwalifikowane można uznać wydatki do wysokości nie wyższej niż cena najtańszego biletu na danej trasie, po przedstawieniu przez uczestnika stosownego oświadczenia o wykorzystaniu danego samochodu osobowego na potrzeby dojazdów w ramach uczestnictwa w projekcie oraz informacji uzyskanej od przewoźnika dotyczącej cen biletów na danej trasie. Nie ma konieczności przedstawiania paragonów lub faktur za zakup paliwa. Obowiązki wykonawcy ogólne do wszystkich zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki: 1. Zajęcia gimnastyki ogólnorozwojowej oraz zabiegi fizjoterapeutyczne i rehabilitacyjne mają zakończyć się badaniem ewaluacyjnym, przeprowadzonym w formie pisemnej, badającym subiektywną ocenę uczestników w zakresie poprawy kondycji fizycznej. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia metodą e- learning. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania, obsługi techniczno-logistycznej i przeprowadzenia, w trybie indywidualnym zabiegów fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych oraz gimnastyki ogólnorozwojowej w ramach ww Projektu, których ilość została określona w SIWZ. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia min. 2 fizjoterapeutów z uprawnieniami do prowadzenia zabiegów i posiadających doświadczenie w prowadzeniu zabiegów fizjoterapeutycznych dla osób niepełnosprawnych. 5. W przypadku grupy II Wykonawca zapewni opiekuna dla osób niepełnosprawnych zarówno na czas przejazdu jak również na czas trwania zabiegów, posiadającego doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram Zamawiającemu (do akceptacji i zatwierdzenia) w terminie 8 dni roboczych przed rozpoczęciem zabiegów. 7. Wykonawca zapewnienia wykwalifikowaną kadrę posiadających odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, o ile przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji (w tym również fotograficznej): dzienna lista obecności dla każdego uczestnika; lista osób, które rozpoczęły zajęcia i zabiegi; lista osób, które ukończyły zajęcia i zabiegi; lista osób, które nie ukończyły zajęć i zabiegów; rejestr dokumentów potwierdzających ukończenie zabiegów i zajęć; potwierdzenie odbioru usługi transportu na zajęcia i zabiegi; karta pacjenta; protokół z realizacji zajęć i zabiegów, potwierdzenie korzystania z usługi cateringowej, potwierdzenie odbioru ręcznika, potwierdzenie zwrotu kosztów dojazdu, arkusze badań ewaluacyjnych i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór w/w listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zabiegach, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Wykonawca zobowiązuje się udzielać na żądanie Zamawiającego informacji dotyczących stanu realizacji przedmiotu zamówienia (np. liczby osób uczestniczących w zajęciach gimnastyki ogólnorozwojowej i zabiegach fizjoterapeutycznych i rehabilitacyjnych). 11. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zabiegów informacji na temat współfinansowania przedmiotu zamówienia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie w/w wymagania. 12. Wykonawca umożliwi pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji usługi oraz podda się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzieli stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jego żądanie. 13. Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z dokumentacji z zajęć w terminie 7 dni od zakończenia realizacji zamówienia. Dokumentacja zajęć powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zabiegów i zajęć także w przypadku innej od wymienionej liczby osób w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników zabiegów i zajęć. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które zakończą zabiegi na podstawie przekazanej dokumentacji zgodnie z pkt. 7. 15. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników zabiegów, a także bieżącego informowania osoby wyznaczonej po stronie Zamawiającego o każdej nieobecności osoby, która planowo powinna uczestniczyć w zabiegach. 16. Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację i informowanie o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowania miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją usługi zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), 18. Zamawiający dopuszcza wykonanie części zamówienia przy posłużeniu się innymi podmiotami - podwykonawcami. Jeżeli Wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom, to Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie te części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 19. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5 000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem zabiegów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-ns.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach