Przetargi.pl
Zorganizowanie kampanii reklamowej w prasie, katalogach, magazynach, folderach o tematyce gospodarczej, inwestycyjnej, ekonomicznej i biznesowej

Miasto Wodzisław Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4590431 , fax. 32 72 187 03
  • Data zamieszczenia: 2013-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Wodzisław Śląski
    ul. Bogumińska 4 4
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 4590431, fax. 32 72 187 03
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie kampanii reklamowej w prasie, katalogach, magazynach, folderach o tematyce gospodarczej, inwestycyjnej, ekonomicznej i biznesowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Specyfikacja reklam oraz miejsc ich zamieszczenia: Odbiorcy reklamy, grupy docelowe tytułów: inwestorzy prywatni i instytucjonalni, przedsiębiorcy, finansiści, menadżerowie i biznesmeni, znawcy rynku nieruchomości, deweloperzy, eksperci, zarządcy nieruchomości, architekci oraz indywidualni odbiorcy, osoby pełniące funkcje menadżerskie w firmach wynajmujących powierzchnie handlowe. reklama o formacie całej strony w 2 wydaniach czasopisma wydawanego w dwóch wersjach językowych (polskiej i angielskiej), prezentującego nieruchomości w Polsce, Europie i na Świecie. Czasopismo kolportowane na terenie całego kraju, dostępny w salonach prasowych znanych sieci oraz podczas krajowych i zagranicznych imprez targowych, konferencji branżowych. Patronat medialny czasopisma na imprezach targowo-konferencyjnych. nakład: powyżej 7000 egzemplarzy zasięg: ogólnoeuropejski jedna reklama o formacie całej strony w magazynie prezentującym oferty inwestycyjne samorządów z całej Polski, wydawanym w języku polskim i angielskim. Magazyn dystrybuowany między innymi poprzez wysyłkę do firm notowanych na GPW, giełdzie w Londynie, we Frankfurcie oraz podczas krajowych targów inwestycyjnych. a) nakład: 6000 egzemplarzy b) zasięg: ogólnoeuropejski reklama o formacie całej strony w 2 wydaniach magazynu o rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce. Magazyn kolportowany na regionalnych imprezach o tematyce gospodarczej i inwestycyjnej, wysyłany do co najmniej 2000 wyselekcjonowanych firm, nakład: powyżej 3000 egzemplarzy zasięg: ogólnopolski reklama o formacie całej strony w 3 wydaniach miesięcznika docierającego do osób pełniących funkcje menedżerskie w firmach wynajmujących powierzchnie handlowe w centrach handlowych, inwestorów, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Rozprowadzenie nakładu między innymi poprzez imienną bazę danych oraz prenumeratę nakład: 4500 egzemplarzy zasięg: ogólnopolski reklama o formacie całej strony w miesięczniku o tematyce biznesowej w 2 jego wydaniach 1) zasięg: ogólnopolski 2) nakład: powyżej 50000 egzemplarzy reklama o formacie całej strony w 2 wydaniach dziennika ogólnopolskiego specjalizującego się w tematyce rynku kapitałowego i zagadnieniach gospodarczo-finansowych nakład: powyżej 6000 egzemplarzy zasięg: ogólnopolski jedna reklama o formacie całej strony w dodatku o tematyce inwestycyjnej do ogólnopolskiego dziennika nakład: powyżej 50000 egzemplarzy zasięg: ogólnopolski Wykonawca na podstawie swojej wiedzy i doświadczenia dokona doboru tytułów prasowych o możliwie jak najlepszych parametrach co do zasięgu, efektywności reklamy oraz grupy docelowej. W ofercie muszą znaleźć się konkretne tytuły wraz z proponowanymi terminami zamieszczania reklam. Projekty reklam zostaną wykonane przez zamawiającego. Reklamy będą drukowane w pełnym kolorze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793410006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw-slaski.pl BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach