Przetargi.pl
Zorganizowanie i zarządzanie Strefami Płatnego Parkowania

Urząd Miejski w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63100 Śrem, pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 2835225 w. 104 , fax. 612 835 337
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Śremie
    pl. 20 Października 1
    63100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 2835225 w. 104, fax. 612 835 337
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i zarządzanie Strefami Płatnego Parkowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zarządzanie Strefami Płatnego Parkowania w mieście Śrem, włącznie z dostawą i montażem urządzeń technicznych oraz ich wyposażeniem 2. Zakres zamówienia: 1) opracowanie projektu organizacji ruchu dla obszarów podlegających zagospodarowaniu Strefy Płatnego Parkowania z uwzględnieniem obowiązujących zasady ruchu, ewentualnie z ich modyfikacją. 2) opracowanie regulaminu SPP, wzorów kart postojowych, abonamentów i identyfikatorów, co podlega uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3) wyposażenie stref w automaty do sprzedaży biletów - parkometry, przy założeniu, że jeden parkometr obsługuje ok. 25 - 30 miejsc postojowych. 4) wyposażenie służb kontrolnych w urządzenia do elektronicznego gromadzenia danych oraz w urządzenia łączności radiowej. 5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego pod kątem tworzenia SPP zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu . 6) odnowienie istniejącego oznakowania na terenie SPP i z nią związanego. 7) powołanie biura, które będzie odpowiedzialne za całokształt działalności SPP, do czynności którego m. in. należeć będzie: - wydawanie kart abonamentowych, - wydawanie identyfikatorów dla mieszkańców - dozór techniczny i naprawy parkometrów uszkodzonych w ciągu 12 godzin od chwili otrzymania informacji o usterce, - konserwacja oznakowania poziomego i pionowego, związanego z SPP, - kontrola uiszczonych opłat przy pomocy powołanej służby parkingowej i rewindykacja opłat nie uiszczonych, - współpraca ze Strażą Miejską w zakresie egzekwowania nie uiszczonych opłat (np. zakładanie blokad na koła), - rozliczanie wpływów za parkowanie z Zamawiającym, - utrzymanie czystości w SPP w tym również w okresie zimowym usuwanie śniegu, błota pośniegowego i przeciwdziałanie śliskości, - rozpatrywanie skarg, zażaleń, wniosków i odwołań od naliczonych opłat. 8) wdrożenie systemu poboru opłat za pomocą telefonów komórkowych, 9) wdrożenie komputerowego systemu kontroli wniesionych i nie wniesionych opłat za parkowanie 10) pobieranie opłat za pomocą parkometrów i telefonów komórkowych, oraz opłat dodatkowych, a następnie przekazywanie ich w całości Zamawiającemu. 3. Specyfikacja techniczna 1) Parkometry powinny odpowiadać następującym wymogom: - zgodne ze wszystkimi wymogami i normami dotyczącymi parkometrów, a w szczególności normy PN-EN 12414:2002, - urządzenie przeznaczone jest dla SPP na drogach publicznych o dużej rotacji pojazdów, - urządzenia nie starsze niż 3 lata w chwili rozpoczęcia świadczenia usługi, - jest przeznaczone do pracy na otwartej przestrzeni w warunkach klimatycznych temperatury od -25°C do +55°C, - posiada obudowę wykonaną z blachy nierdzewnej grubości min. 2 mm, odporną na uszkodzenia mechaniczne, pomalowaną farbą odporną na działanie czynników atmosferycznych, - wyposażone w odporne na włamanie zamki, chroniące skarbiec na monety przed kradzieżą, - elektroniczny czytnik monet rozpoznający monety NBP; możliwość przeprogramowania na monety EURO bez konieczności wymiany wrzutnika i czytnika monet, - parkometr pozwala kierowcy na anulowanie operacji w dowolnym momencie (przed jej ostatecznym zaakceptowaniem) i jej powtórzenie, - pozwala na obsługę urządzenia w jednym z 3 języków (polski, angielski, niemiecki), - posiada wbudowane, wymienne panele informacyjne zawierające instrukcję użytkowania oraz dane o wysokości opłat za parkowanie i opłat dodatkowych, - posiada możliwość programowania nastawienia czasowego dla wnoszenia opłat i sprzedaży biletu parkingowego na określony czas postoju lub na czas zależny od wniesionej opłaty z uwzględnieniem progresji opłat, - pozwala na wnoszenie opłat z tzw. przeniesieniem, (tj. przeniesieniem nadpłaty na następny dzień parkowania jeżeli opłacony czas postoju jest dłuższy od obowiązującego w danym dniu), - posiada możliwość zaprogramowania dni powszednich, sobót, świąt oraz okresów czasu letniego i zimowego, - wyposażony w drukarkę termiczną oraz automatyczną obcinarkę biletów, - posiada zasobnik na bilety o pojemności min. 5000 biletów, - zastosowana technologia druku oraz właściwości papieru muszą zapewniać trwałość i pełną czytelność informacji wydrukowanych na bilecie przez okres minimum 5 lat, tak aby bilet mógł w całym tym okresie służyć jako dowód księgowy, - drukuje na bilecie informacje o wniesieniu opłaty, np.: - data, godzina i minuta, w której upływa ważność biletu, - data, godzina i minuta, w której wniesiono opłatę, - kwota wniesionej opłaty, - numer identyfikacyjny parkometru, - unikalny numer biletu, itp. - posiada system czujników kontrolnych i monitorowania poszczególnych elementów urządzenia (poziom papieru w zasobniku lub na rolce, zapełnienie skarbca, naładowanie akumulatora) zapewniających zewnętrzną sygnalizację w przypadku wystąpienia nieprawidłowości w działaniu oraz blokadę funkcjonowania w przypadku niedomknięcia drzwiczek, - ewentualny zanik napięcia nie powoduje zniszczenia bazy danych rozliczeń finansowych, - urządzenie rejestruje i gromadzi w swojej pamięci dane dotyczące dokonywanych transakcji oraz innych dokonywanych operacji, - urządzenie umożliwia uzyskiwanie powyższych danych w formie wydruków na żądanie, - posiada dostęp i możliwość odczytywania zgromadzonych i zapamiętanych wszystkich danych w formie elektronicznej przy pomocy urządzeń przenośnych, - jest aktualnie produkowany seryjnie, - oznakowanie parkometru składa się z słupka mocującego wysokości 3 m. oraz szyldu informacyjnego z widniejącym napisem "Bilety parkingowe", - dwuczęściowa obudowa wykonana ze stali nierdzewnej (część górna zawiera podzespoły techniczne / część dolna zawiera skarbiec), - system opróżniania skarbca z ryglowaną kasetą wymienną ze stali nierdzewnej; pojemność min. 2500 monet, - musi być zasilany z akumulatora, który dodatkowo ładowany jest przez baterię słoneczną zintegrowaną z górną częścią obudowy, - w przypadku konieczności demontażu parkometrów po zakończeniu umowy, koszt z tym związany leży po stronie Wykonawcy. 2) Rozszerzenie sposobu poboru opłat w Strefach Płatnego Parkowania o dystrybucję biletów parkingowych za pomocą telefonu komórkowego. Stworzenie systemu, który umożliwi rozliczenie rzeczywistego czasu parkowania w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. System parkowania za pomocą telefonu komórkowego musi spełniać niżej wymienione warunki: 1 podstawowe informacje dotyczące systemu dystrybucji biletów parkingowych za pomocą telefonu komórkowego: - system ma działać jako rozszerzenie sposobu poboru opłat za parkowanie w SPP. - system ma działać na podstawie aplikacji JAVA oraz przesyłania danych drogą GPRS. 2 kompatybilność: - system musi działać na wszystkich telefonach komórkowych, które posiadają możliwość obsługi aplikacji JAVA (MIDP 2.0) oraz posiadają dostęp do Internetu i przesyłu danych GPRS. - system ma działać niezależnie od rodzaju telefonu i operatora (nie ma różnicy czy telefon jest na kartę czy na abonament) - należy wyjść z założenia, iż system w przyszłości będzie można rozszerzyć o np. dystrybucję biletów komunikacji miejskiej za pomocą telefonu komórkowego - system musi gwarantować dokładne rozliczenie rzeczywistego czasu parkowania, co do minuty. 3 wymogi techniczne dotyczące systemu dystrybucji biletów parkingowych za pomocą telefonu komórkowego Wykonawca systemu musi spełniać następujące wymogi: - Centrum Komputerowe Stworzenie Centrum Komputerowego, które zapewni poprawne działanie systemu dystrybucji biletów parkingowych za pomocą telefonu komórkowego, spełniające wymogi bezpieczeństwa zawarte poniżej - wymogi bezpieczeństwa Centrum Komputerowego a) system musi gwarantować wysoki poziom zabezpieczeń dla przesyłanych danych osobowych oraz połączeń z Internetem. b) wszelkie zbierane dane osobowe muszą być przetwarzane i przechowywane w sposób zgodny z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych. c) Centrum Komputerowe musi gwarantować wysoki poziom zabezpieczeń technicznych, chroniących przed utratą danych lub przerwą w działaniu komputerów serwerowych oraz całego systemu. Wymogi zabezpieczeń technicznych Centrum Komputerowego określa opis środków technicznych i organizacyjnych zastosowanych w celach określonych w art. 36-39 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. - przygotowanie odpowiedniego oprogramowania na telefon, do rozliczania rzeczywistego czasu parkowania (pobierania biletu parkingowego) Należy przygotować odpowiednie oprogramowanie, bazujące na aplikacji JAVA, instalowane na telefonie komórkowym, które będzie współpracować ze wszystkimi telefonami komórkowymi posiadającymi obsługę aplikacji JAVA oraz dostęp do Internetu i możliwość przesyłania danych GPRS. Ponadto oprogramowanie to musi spełniać następujące warunki: a) program instalowany na telefonie musi być przejrzysty oraz łatwy w obsłudze b) musi umożliwiać pobieranie biletu parkingowego c) musi gwarantować zakończenie parkowania w dowolnym momencie, rozliczając parkującego co do minuty d) na bilecie muszą być zawarte informacje dotyczące: miejsca, strefy, rozpoczęcia i zakończenia czasu parkowania, nr. rej. samochodu, dla którego wykupiono bilet, szacowanej opłaty za wykupiony bilet. e) stan procesu parkowania musi być możliwy do wywołania w każdej chwili, aby np. zobaczyć czy proces parkowania nie zakończył się. f) w razie nie zakończenia parkowania, system musi automatycznie zakończyć naliczanie czasu parkowania, po upływie zadeklarowanego przez kierowcę czasu g) w ustawieniach programu na telefonie musi istnieć możliwość wyboru odpowiedniego samochodu, miasta, strefy parkowania oraz przewidywanego czasu parkowania. h) do jednego użytkownika systemu może przyporządkować wiele pojazdów. i) kierowca musi otrzymać potwierdzenie pobrania biletu parkingowego na telefon komórkowy w postaci biletu wirtualnego j) każdy bilet musi mieć indywidualny, niepowtarzalny, nieedytowalny numer, nadawany przez system w celu jego ewidencji k) ograniczenie czasu parkowania musi następować według następujących kroków: - 1 godzina - 2 godziny - 4 godziny - bilet dzienny Odpowiednie przedłużenie czasu następuje o 1 lub 2 godziny, aż do momentu uzyskania limitu dziennego działania strefy. Wtedy system automatycznie zaoferuje bilet całodobowy. Należy uwzględnić minimalny czas parkowania oraz stawki opłat według uchwały rady miasta l) maksymalny czas parkowania to 1 dzień. Po tym czasie nastąpi automatyczne zakończenie parkowania. m) w celu zapewnienia maksymalnej wydajności oraz sprawności systemu, a także zaoszczędzenia kosztów po stronie użytkownika wybór biletu, taryfy oraz strefy parkowania musi następować przed połączeniem się z serwerem, na poziomie aplikacji w telefonie. n) system musi dać klientowi możliwość - opcjonalnie za dodatkową opłatą - otrzymania SMS, który będzie informował o kończącym się czasie parkowania / kończących się środkach na koncie Prepaid. o) należy stworzyć także odpowiednie, kompatybilne oprogramowanie dla urządzeń poboru danych, kontrolerów, które na bieżąco będą w stanie sprawdzić, czy dany kierowca ma aktualny bilet, czy też nie. 4 portal rejestracyjny w Internecie Należy stworzyć portal internetowy do rejestracji użytkowników w systemie: a) portal musi gwarantować odpowiednio wysoki poziom zabezpieczeń dla przesyłu danych (zabezpieczenie poprzez odpowiednie protokoły) b) klient może się zarejestrować w portalu za pomocą hasła oraz nazwy użytkownika i utworzyć konto użytkownika, a następnie podać wszystkie niezbędne dane, aby móc korzystać z systemu rozliczania rzeczywistego czasu parkowania (nazwisko, miasto, wybór płatności, nr telefonu komórkowego, nr rejestracyjny samochodu itp.) c) portal musi być osiągalny z każdego komputera, posiadającego dostęp do Internetu. Wykonawca musi udostępnić możliwość zalogowania i zarejestrowania się klientów do systemu w biurze SPP. d) klient musi mieć możliwość przejrzenia w portalu, na swoim koncie użytkownika, całej historii pobranych biletów oraz rachunków za nie. e) podczas rejestracji w portalu rejestracyjnym, klient musi sprawdzić kompatybilność swojego telefonu, czy jest w stanie korzystać z systemu rozliczania rzeczywistego czasu parkowania. 5 strona informacyjna WWW Należy stworzyć stronę internetową WWW, aby każdy miał możliwość zasięgnięcia informacji o systemie rozliczania rzeczywistego czasu parkowania 6 infolinia Należy stworzyć infolinię, która w pierwszej linii będzie źródłem pomocy dla użytkowników systemu: a) personel musi być dobrze przeszkolony, aby był w stanie pomóc klientom, posiadającym różne modele telefonów komórkowych np. w instalacji aplikacji do parkowania na telefon, konfiguracji telefonu itp. b) w tym celu należy stworzyć schemat działania infolinii, w celu usprawnienia jej działania w zakresie pomocy dla użytkowników systemu. 7 rejestracja Podczas rejestracji w systemie każdy klient otrzyma swoje indywidualne konto bankowe, na które to konto klient będzie wpłacał pieniądze będące opłatą za parkowanie w systemie Prepaid. Numer konta jest stały i będzie on przekazany klientowi w czasie rejestracji w portalu rejestracyjnym systemu. 8 rozliczenie Po okresie rozliczeniowym należy przelać pieniądze z kont klientów na konto miasta: a) system musi umożliwiać wgląd do historii wszystkich procesów parkowania, wraz z ich rozliczeniami, b) Wykonawca systemu nie może mieć dostępu do kont klientów, c) dokładny wgląd do historii wszystkich procesów parkowania, wraz z ich rozliczeniami musi być zagwarantowany w razie kontroli, d) w normalnym przypadku należy drukować zestawienia rachunków za konkretne okresy rozliczeniowe. 9 kontrola Kontrola następuje po wprowadzeniu nr rejestracyjnego samochodu przez kontrolera do urządzenia poboru danych. Procedura w przypadku braku biletu parkingowego za szyba samochodu: - kontroler wprowadza nr tablic rejestracyjnych samochodu do swojego urządzenia poboru danych, - następuje wysłanie zapytania do serwera Online (przesył danych GPRS) czy kierowca jest użytkownikiem systemu i czy posiada aktywny bilet, - użytkownik należy do systemu; ma aktywny bilet - Kontroler otrzymuje informacje od systemu (transmisja GPRS) na swoje urządzenie przenośne, iż użytkownik należy do systemu i ma aktywny bilet parkingowy, - nie ma użytkownika w systemie lub Użytkownik jest zarejestrowany, ale jego bilet parkingowy w systemie jest nieaktualny - Kontroler otrzymuje informacje od systemu na swoje urządzenie przenośne (transmisja GPRS), iż użytkownik należy do systemu i ma nieaktywny bilet parkingowy lub, że użytkownik nie należy do systemu; Kontroler rozpoczyna procedurę informacji o wykroczeniu: zrobienie zdjęć pojazdu, wystawienie zawiadomienia o niezapłaceniu za parkowanie, przesłanie zdjęć i danych pojazdu do biura SPP. 3) Prowadzenie kontroli wnoszenia opłat parkingowych: 1 rejestrowanie wykroczeń polegających na nieopłaceniu lub przekroczeniu czasu opłaconego postoju za pomocą komputerów przenośnych. Każdy zapis wykroczenia musi zawierać informacje, które umożliwi zapisać w pamięci oprogramowanie urządzeń rejestrujących następujących danych dotyczących wykroczeń drogowych polegających na postoju bez wniesienia opłaty (z przekroczonym czasem opłaconego parkowania): - numer rejestracyjny pojazdu - typ pojazdu (osobowy / ciężarowy) - marka pojazdu - kolor pojazdu - numer wystawionego wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej z tytułu nieuiszczenia opłaty za postój (przekroczenia czasu parkowania) - taryfa opłaty dodatkowej - identyfikator osoby wystawiającej wezwanie - data i godzina wystawienia wezwania - ulica na której zaparkowany był pojazd - numer najbliższego budynku - inne, dodatkowe uwagi 2 wykonywanie dokumentacji fotograficznej potwierdzającej datę i miejsce postoju. Fotografia winna wyraźnie wskazywać datę i godzinę postoju, numer rejestracyjny pojazdu, charakterystyczny element infrastruktury. 3 wypisywanie zawiadomień o obowiązku wniesienia opłaty dodatkowej z tytułu wykroczenia na drukach wezwań. 4) Zorganizowanie w biurze SPP systemu elektronicznej ewidencji danych dotyczących zarejestrowanych wykroczeń i wydawanych abonamentów. Ewidencja ma być prowadzona w postaci komputerowych baz danych obsługiwanych z poziomu wyspecjalizowanego oprogramowania do zarządzania strefami parkingowymi i wspomagania egzekucji opłat. Oprogramowanie to musi spełniać następujące wymagania: 1 baza danych musi pracować przy wykorzystaniu SQL Server, 2 możliwość obsługi wielostanowiskowej, 3 możliwość wyboru współpracy z ręcznymi rejestratorami danych lub urządzeniami typu PDA z oprogramowaniem typu Microsoft Mobile 2003 albo Microsoft Mobile 2005 lub Microsoft Windows CE 4.1 albo Microsoft CE 5.0., 4 zintegrowane w bazie danych oprogramowanie ręcznych rejestratorów danych z możliwością wgrywania oprogramowania do nowo zakupionych urządzeń bezpośrednio z programu z uwzględnieniem wszystkich słowników oraz oprogramowania podstawowego dla danego urządzenia, 5 możliwość bezpośredniego zgrywania danych do bazy danych z ręcznych rejestratorów danych lub PDA wraz ze zdjęciami, 6 wydruk gotowego Formularza CEPiK z automatycznym jego wypełnieniem, zakreślaniem opcji i wprowadzeniem danych, np. numeru rejestracyjnego, 7 integrowanie zdjęć pojazdów z nieopłaconą opłatą parkingową bezpośrednio w bazie danych ich wydruk np. na upomnieniach, 8 możliwość zmiany rozdzielczości zdjęć w bazie danych, 9 ewidencja abonamentów i winiet, 10 możliwość wprowadzania obszaru ograniczenia ważności winiet dla mieszkańców, 11 raport sprzedaży i utargu dziennego opłat wszystkich rodzajów uiszczanych opłat, 12 szybkie i komfortowe wyszukiwanie informacji adekwatnie do wyszukiwarek internetowych (jedno pole dla szukanych argumentów), 13 możliwość samodzielnej zmiany tekstów wydruków seryjnych, 14 funkcje archiwizacji bazy danych (backup) z tworzeniem skompresowanego pliku (np. ZIP) w folderze, którego nazwa odpowiada dokładnej dacie przeprowadzenia archiwizacji, 15 import i export danych z wraz z zintegrowanymi w bazie danych zdjęciami, 16 możliwość administrowania prawa dostępu do programu dla różnych użytkowników, 17 możliwość grupowego wydruku wezwania lub upomnienia dla pojazdów z nieopłaconą opłatą z ilością wykroczeń Np.: 2,5,10 lub więcej. Wybór rodzaju wydruku ustalany jest każdorazowo przez użytkownika, 18 każdy moduł bazy danych powinien umożliwiać użytkownikowi pracę w sposób niezależny od stanu pozostałych modułów bazy danych nawet przy korzystaniu z tych samych danych źródłowych gromadzonych we wspólnych tabelach, 19 możliwość wprowadzania uwag do każdego wykroczenia, 20 pełna historia systemu w postaci pliku logowania uwzględniającego wykonywane ważne czynności użytkowników np. zmianę statusu wykroczenia z nieopłaconego na umorzony z dokładną datą zaistniałej zmiany, 21 Wykonawca zainstaluje i skonfiguruje identyczne oprogramowanie w siedzibie Zamawiającego i będzie przekazywał mu w okresach co 6 tygodni wszystkie zgromadzone dane w formie elektronicznej (płyty CD / DVD). 4. Demontaż, montaż, wymiana i przestawianie parkometrów: 1) Wykonawca zobowiązany jest stosownie do poleceń Zamawiającego do wyłączenia parkometrów z ruchu i ich demontażu. Tymczasowe wyłączenie z ruchu, np. wskutek robót budowlanych, imprez lub innych wydarzeń, dokonywane jest w porozumieniu z Zamawiającym. Parkometry, których nie można od razu ponownie wykorzystać w innym miejscu, składowane są przez Wykonawcę i w razie potrzeby ponownie montowane i uruchamiane w miejscu określonym przez Zamawiającego. 2) parkometry tymczasowo wyłączone z działania należy przykryć, czasowo wyłączyć z zasilania lub programowo zablokować z wyświetleniem stosownego komunikatu i ponownie uruchomić dopiero na podstawie odpowiedniego polecenia Zamawiającego. Koszty składowania parkometrów ponosi Wykonawca. 5. Nabycie, montaż i demontaż znaków drogowych i innych urządzeń drogowych: 1) Wykonawca nabywa wszelkie znaki drogowe i konieczne urządzenia drogowe wraz z niezbędnymi słupkami i materiałami mocującymi oraz zapewnia oznakowanie jezdni zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzgodnieniami z właściwym organem zarządzającym ruchem oraz dotyczącymi odpowiedniej jakości. 2) Wykonawca montuje znaki drogowe i inne urządzenia drogowe zgodnie z rozporządzeniem właściwego organu zarządzającego ruchem, dokonuje w razie potrzeby ich tymczasowego przykrycia lub je usuwa. 3) Każde wykonanie rozporządzeń organu zarządzającego ruchem, w szczególności montaż i ustawienie znaków lub urządzeń drogowych przez Wykonawcę wymaga odbioru ze strony organu zarządzającego ruchem. 6. Ustawianie znaków i urządzeń drogowych: 1) Wykonawca gwarantuje stałą gotowość operacyjną parkometrów dzięki sprawnej obsłudze konserwacyjno - remontowej. Obejmuje ona m. in. regularne czyszczenie parkometrów, usuwanie szkód spowodowanych uszkodzeniem, kradzieżą oraz zakupy uzupełniające. Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wszelkich awarii w ciągu 12 godzin. Parkometry nie funkcjonujące należy oznakować zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 2) Wykonawca powinien w taki sposób ustawić, utrzymać, czyścić lub w razie potrzeby wymienić swoje urządzenia oraz znaki drogowe wraz z oznakowaniem poziomym jezdni i innymi urządzeniami drogowymi, aby odpowiadały one wymogom bezpieczeństwa i porządku w rozumieniu przepisów prawnych oraz regułom techniki. Zmiany techniczne w parkometrach wymagają zgody Zamawiającego. 3) Wykonawca informuje Zamawiającego o zakłóceniach występujących w pracy parkometrów oraz terminie usunięcia zakłóceń. Zamawiającego należy niezwłocznie powiadomić o nadzwyczajnych zdarzeniach, zwłaszcza w razie podejrzenia dokonania czynów karalnych z związku z SPP. 7. Własność wyposażenia drogowego: 1) parkometry, urządzenia do elektronicznego gromadzenia danych oraz urządzenia łączności radiowej pozostają własnością Wykonawcy w okresie trwania umowy oraz po jej zakończeniu. 2) oprogramowanie ewidencji wpływów i opłat nie uiszczonych zamontowane w siedzibie Zamawiającego oraz pozostałe znaki i urządzenia drogowe, które w związku z kompleksowym zagospodarowaniem powierzchni SPP zostały wprowadzone i uzgodnione przez organ zarządzający ruchem, przechodzą w chwili ich montażu i odbioru na własność Zamawiającego. 8. Materiały niezbędne do wykonania zadania zabezpiecza wykonawca, których wartość należy wkalkulować w ofercie przetargowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12 000.00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach