Przetargi.pl
Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Puck i płatnymi parkingami miejskimi (PP)

Gmina Miasta Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1 Maja
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6730500, 6730534 , fax. 586 730 533
  • Data zamieszczenia: 2018-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Puck
    ul. 1 Maja 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 58 6730500, 6730534, fax. 586 730 533
    REGON: 191675439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.miastopuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Puck i płatnymi parkingami miejskimi (PP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Puck i płatnymi parkingami miejskimi w okresie od 19 września 2018r. do dnia 18 września 2010r. zgodnie z uchwałą Nr LI/5/2018 Rady Miasta Puck z dnia 12 lipca 2018r. w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania w pasie drogowym, stawek, opłat i opłat dodatkowych za parkowanie oraz sposobu ich pobierania i uchwałą Nr LI/4/2018 z dnia 12 lipca 2018r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z parkingów Gminy Miasta Puck. Obszar Strefy Płatnego Parkowania określa załącznik numer 1 do Uchwały Nr LI/5/2018 Rady Miasta Puck z dnia 12 lipca 2018r. w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania w pasie drogowym, stawek, opłat i opłat dodatkowych za parkowanie oraz sposobu ich pobierania i załącznik nr 1 do Uchwały Nr LI/4/2018 z dnia 12 lipca 2018r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z parkingów Gminy Miasta Puck. Wysokość opłat za czas parkowania pojazdów samochodowych określa załącznik nr 2 do Uchwały Nr LI/5/2018 Rady Miasta Puck z dnia 12 lipca 2018r. w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania w pasie drogowym, stawek, opłat i opłat dodatkowych za parkowanie oraz sposobu ich pobierania i załącznik nr 2 do Uchwały Nr LI/4/2018 z dnia 12 lipca 2018r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z parkingów Gminy Miasta Puck. Uchwały Rady Miasta Puck oraz projekt Regulaminu Strefy Płatnego Parkowania i parkingów płatnych na terenie Gminy Miasta Puck stanowią załącznik nr 9 do SIWZ 2. Przedmiot i zakres zamówienia obejmuje: 1) zorganizowanie Strefy Płatnego Parkowania (SPP) i płatnych parkingów (PP) obejmujących 385 miejsc parkingowych (łącznie), w tym: a) opracowanie projektu zagospodarowania miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania (SPP) oraz płatnych parkingów (PP) w zakresie: – oznakowania pionowego SPP i PP, – wyposażenia SPP i PP w automaty do sprzedaży biletów – parkomaty, b) wyposażenie oraz montaż urządzeń i oznakowania zgodnie z projektem organizacji ruchu SPP i PP, utrzymanie urządzeń i oznakowania w należytym technicznym w okresie funkcjonowania SPP i PP, demontaż urządzeń i oznakowania SPP i PP po zakończeniu okresu jej funkcjonowania, c) zorganizowanie biura SPP i PP oraz zapewnienie funkcjonowania tego biura w wymaganym okresie w tym: – opracowanie, uzgodnienie oraz wdrożenie systemu gromadzenia i przetwarzania danych oraz wzorów dokumentów i ich obiegu, – zatrudnienie niezbędnego personelu, – zapewnienie i oznakowanie lokalu biura SPP i PP. 2) Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania i płatnymi parkingami tj.: planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola czynności kontrolerów parkingowych i personelu biura SPP i PP oraz wykonywanie tych czynności w sposób zapewniający poprawne funkcjonowanie SPP i PP, a w szczególności: a) Czynności techniczno-eksploatacyjne zapewniające należyte utrzymanie i funkcjonowanie urządzeń i oznakowania SPP i PP, b) Czynności techniczne i organizacyjne zapewniające należyte funkcjonowanie SPP i PP oraz jej biura, w tym: – czynności zapewniające działanie systemu informatycznego SPP i PP, – czynności tworzenia i obiegu dokumentów, – czynności pobierania i rozliczania opłat za parkowanie pojazdów w SPP i PP, c) kontrolę przestrzegania regulaminu SPP i PP przez jej użytkowników, a w przypadkach koniecznych podejmowanie regulaminowych działań korygujących. 3. Zamawiający wymaga instalacji systemu naprowadzania na wolne miejsca postojowe. Systemem objętych będzie 44 miejsc postojowych na parkingu przy ul. 1-go Maja do Al. Kościuszki (za budynkiem Sądu Rejonowego, Wydział Ksiąg Wieczystych na dz. 188,189,190/2 obr. 2.1.). 4. Szczegółowy zakres zadań i czynności zarządzającego określa załącznik nr 1 do projektu umowy (Szczegółowy zakres zadań i czynności zarządzającego Sterfą Płatnego Parkowania i płatnymi parkingami). 5. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części SIWZ i wzorze umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zobowiązują się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek dotyczy następujących czynności: a) prowadzenie biura Strefy Płatnego Parkowania i płatnych parkingów, b) kontrolowania uiszczania opłaty za parkowanie w SPP i PP. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. 8. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 15 czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; i/lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; i/lub - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; i/lub - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 10. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert 27.290,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy dwieście dziewięćdziesiąt złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w Referacie Finansowo-Budżetowym Urzędu Miasta w Pucku, 84-100 Puck, ul. 1-go Maja 13, pokój nr 213. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia otwarcia ofert. Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy - wnosząc wadium - powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu) oraz nazwę zamówienia. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Millennium S. A. nr rachunku 22 1160 2202 0000 0001 6285 3611, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RGKiM.271.28.2018.BDS na: „Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Puck i płatnymi parkingami miejskimi (PP)” 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, aby złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ, tzn. zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp wykonawca zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniuo którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów, tzn. zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp wykonawca zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach